Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

h0pje

Legacy Member
Ken$hee zei:
n/o aan sommigen hier, maar die jumpers zijn SOMS jeanette, nooit kunnen ze een gevecht alleen af <.<, moeten altijd met 3 of 4 man zijn om 1 iemand te kunnen slaan

Doe die soms maar weg, das zowa een feit!:doh:

Mijn 'bijna-vecht ervaring':

Mondeling examen was gedaan en we waren met een paar van onze klas iets gaan drinken. Nu wij zitten op een school waar ze tijdens het mondeling wel verwachten dat je ietwat deftig gekleed naar school komt, meesten gaan dus in een pak naar school.
Anyways, komen daar een hoop jumpers toe met hun al even marginale vriendinnetjes die ons constant uitdagen met opmerkingen over ons kleren en da wij 'streverkes en mietjes' zijn. Nuja, kon ons ook nie echt veel schelen, we waren wel slim genoeg om er niet op te reageren.
Ne maat v onze tafel gaat naart wc en drie jumperkes gaan een halve minuut later ook eens naart wc ... Jammer dat ik da nie zag, want khad het anders al voelen aankomen :sop:
Maat komt naar buiten met een bloedende lip en die idioten natuurlijk zo van "haha jet zwoar ip zen mulle get weije". STOER:ironic:
Anyways, het einde vindek wel nog grappig...
Die maat had dus heel wa connecties in zo'n stoer wereldje van uitgaan enzo :p en die kerels zijn dan medere malen op school aangepakt geweest tot zelfs op het punt dat ze niet meer naar de markt durven komen :bow:

eXtreme

Legacy Member
nog een reden om vechten sowieso te vermijden... hoe debiel ze er ook uitzien, je weet nooit wie hun broer of vrienden zijn :p

Piekatsjoe

Legacy Member
Hem had het niet op u, wel op die jumpers ;p

Wat mij begint te irriteren op fuiven is dat steeds meer jongere gasten spel beginnen zoeken <.< ..

Overlaatst ook nog, kstond met ne vriend bij een groepke 'n ik keek naar 1.. Die roept mijn vriend appart en zegt tegen hem: 'zeg, uwen vriend, hem gaat niet meer al te veel moeten kijken naar mij of kga hem op z'n smoel slaan.' Komt mijn vriend terug naar mij, zegt dat tegen mij & kvroeg zijn leeftijd.. 16 was da menneke :').. En 'k kon het niet laten dan om te blijven kijken naar hem.. Sommigen hebben ook een grote mond mr een vrjit klein hartje ^^..

pietje frietje

Legacy Member
Ander vraagje...

Mensen die al kloppen gekregen hebben. Doet dat veel pijn?

Just me

Legacy Member
pietje frietje zei:
Ander vraagje...

Mensen die al kloppen gekregen hebben. Doet dat veel pijn?

ik voelde da wel op mijn kaak
ni zo zeer toen dak daarna in mijn bed lag (alcool ftw)
maar de volgende dag was da toch ff auw :p

EvilTwin

Legacy Member
Er hangt veel af van waar je een klap krijgt. Kheb eens een gebroken neus cadeau gekregen, dat was very painfull. Maar het ergste zal wel mijn ontwrichte knie geweest zijn. 6 maanden gedaan met sporten, kzen toen ook gestopt met freefighten.

Gentille

Legacy Member
pietje frietje zei:
Ander vraagje...

Mensen die al kloppen gekregen hebben. Doet dat veel pijn?

Ja dat doet wel pijn, ik heb toch een goeie week met hoofdpijn rondgelopen. Een klein barstje in mijn oogkas :oink:. Had ook paar slagen op mijn slaap gehad, die ik toch de dagen er na nog voelde.

Sanguin3

Legacy Member
h0pje zei:
Doe die soms maar weg, das zowa een feit!:doh:

Mijn 'bijna-vecht ervaring':

Mondeling examen was gedaan en we waren met een paar van onze klas iets gaan drinken. Nu wij zitten op een school waar ze tijdens het mondeling wel verwachten dat je ietwat deftig gekleed naar school komt, meesten gaan dus in een pak naar school.
Anyways, komen daar een hoop jumpers toe met hun al even marginale vriendinnetjes die ons constant uitdagen met opmerkingen over ons kleren en da wij 'streverkes en mietjes' zijn. Nuja, kon ons ook nie echt veel schelen, we waren wel slim genoeg om er niet op te reageren.
Ne maat v onze tafel gaat naart wc en drie jumperkes gaan een halve minuut later ook eens naart wc ... Jammer dat ik da nie zag, want khad het anders al voelen aankomen :sop:
Maat komt naar buiten met een bloedende lip en die idioten natuurlijk zo van "haha jet zwoar ip zen mulle get weije". STOER:ironic:
Anyways, het einde vindek wel nog grappig...
Die maat had dus heel wa connecties in zo'n stoer wereldje van uitgaan enzo :p en die kerels zijn dan medere malen op school aangepakt geweest tot zelfs op het punt dat ze niet meer naar de markt durven komen :bow:

Gooit er nen gsm met mp3 functie naar en gegarandeerd dat ge gene last zult hebbe :)

Ed Rush

Legacy Member
mja 1 ding staat vast, kracht is bijkomstig, techniek is alles.

Heb er persoonlijk spijt van dat ik nooit een gevechtssport gedaan heb om mezelf toch iets beter te kunnen beschermen wanneer het ooit is nodig blijkt te zijn. 1 ding staat vast, probeer vechten zolang mogelijk uit te weg te gaan, want vaak zal de persoon waar je tegenover staat er al veel meer ervaring mee hebben dan jij.

Vecht je tegen ne zatlap? pas op van z'n eerste slag, als die gegeven is verdwijnt er al een pakje energie uit z'n ichaam.

^MystiQ

Legacy Member
eXtreme zei:
nog een reden om vechten sowieso te vermijden... hoe debiel ze er ook uitzien, je weet nooit wie hun broer of vrienden zijn :p

Like I care :)

Ge moet de juiste mensen kennen en dan kundet u permiteren van op iedereen zijne smoel te slaan als ze spel komen maken :)

Decay

Legacy Member
Slaag krijgen doet niet zo veel zeer gemiddeld. Als ge pech hebt en ge breekt iets of tis op een slechte plaats ofzo. Ge hebt als snel door dat ge niet van glas gemaakt zijt ze :) Als ge in een gevecht geraakt moet ge nooit teveel aantrekken van de mogelijke pijn die ge kunt hebben. Tenzij er een kans bestaat dat ze u totaal in elkaar stampen natuurlijk. Zolang het bij een paar boksen blijft is er eig ni zo veel aan :)

Extacy

Legacy Member
ik heb ooit eens een boks op mijn onderkaak gehad van een marokaan, en kweet nog altijd nie waarom -_-"

pietje frietje

Legacy Member
Maar met mijn vraag bedoel ik of je veel pijn voelt tijdens het vechten? Niet erachter, maar tijdens het vechten. Kun je blijven doorgaan naar een kniestoot in je maag bv.

Grayfox

Legacy Member
pietje frietje zei:
Maar met mijn vraag bedoel ik of je veel pijn voelt tijdens het vechten? Niet erachter, maar tijdens het vechten. Kun je blijven doorgaan naar een kniestoot in je maag bv.
nope, dan gade ff achter lucht moeten happen, behalve als je natuurlijk goeie reflexen en buikspieren hebt, dan gade daar geen last van hebben

maar van de pijn zelf voel je niets tijdens het vechten, door de adrealine
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan