h0pje
Legacy Member
Ken$hee zei:n/o aan sommigen hier, maar die jumpers zijn SOMS jeanette, nooit kunnen ze een gevecht alleen af <.<, moeten altijd met 3 of 4 man zijn om 1 iemand te kunnen slaan
Doe die soms maar weg, das zowa een feit!:doh:
Mijn 'bijna-vecht ervaring':
Mondeling examen was gedaan en we waren met een paar van onze klas iets gaan drinken. Nu wij zitten op een school waar ze tijdens het mondeling wel verwachten dat je ietwat deftig gekleed naar school komt, meesten gaan dus in een pak naar school.
Anyways, komen daar een hoop jumpers toe met hun al even marginale vriendinnetjes die ons constant uitdagen met opmerkingen over ons kleren en da wij 'streverkes en mietjes' zijn. Nuja, kon ons ook nie echt veel schelen, we waren wel slim genoeg om er niet op te reageren.
Ne maat v onze tafel gaat naart wc en drie jumperkes gaan een halve minuut later ook eens naart wc ... Jammer dat ik da nie zag, want khad het anders al voelen aankomen
Maat komt naar buiten met een bloedende lip en die idioten natuurlijk zo van "haha jet zwoar ip zen mulle get weije". STOER:ironic:
Anyways, het einde vindek wel nog grappig...
Die maat had dus heel wa connecties in zo'n stoer wereldje van uitgaan enzo
en die kerels zijn dan medere malen op school aangepakt geweest tot zelfs op het punt dat ze niet meer naar de markt durven komen 
. Had ook paar slagen op mijn slaap gehad, die ik toch de dagen er na nog voelde.

