Simonn
Legacy Member
[TFT]Poky;8806300 zei:ik begrijp nog altijd niet waarom er zoveel verschil in gewichtsklasse was tussen de 2 vechters
Het zal wel een special event ofzo geweest zijn..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[TFT]Poky;8806300 zei:ik begrijp nog altijd niet waarom er zoveel verschil in gewichtsklasse was tussen de 2 vechters
Firion zei:tuurlijk eeft sterk zijn er wel mee te make![]()

TiZon zei:in de judo krijg ik makkelijk mensen neer die sterker zijn dan mij, vele hangt af van techniek![]()

moehaa! zei:Judo heeft regels![]()
Phoen!x zei:*zucht*
http://www.youtube.com/watch?v=Oqkvl5YvH7Y
blijft 1 van de zaligste filmpkes dak ooit gezien eb ivm vechten...
die kerel evet echt al, kracht, snelheid...
en dan nog keer die muziek.
adrenaline
Na m'n examens ga ik verder trainen (ben tijdens de examens eens geweest om te kijken wat het gaf) bij z'n belgisch maatje.Zambidis is anders ook gene normalecclherreman zei:Ongeloofelijk héNa m'n examens ga ik verder trainen (ben tijdens de examens eens geweest om te kijken wat het gaf) bij z'n belgisch maatje.
(vocht ook onder Cor Hemmers)


Phoen!x zei:*zucht*
http://www.youtube.com/watch?v=Oqkvl5YvH7Y
blijft 1 van de zaligste filmpkes dak ooit gezien eb ivm vechten...
die kerel evet echt al, kracht, snelheid...
en dan nog keer die muziek.
adrenaline
TiZon zei:in de judo krijg ik makkelijk mensen neer die sterker zijn dan mij, vele hangt af van techniek![]()
Hmgrwngd zei:Bwa, in het lunapark stond er een boksbal; het viel me op dat hoe dikker een persoon was, hoe harder hij kon slaan.![]()

Firion zei:iemand met meer massa is algemeen gesproke veel sterker, dus volgt het eruit