Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiZon

Legacy Member
Heb zelf enkele jaren Aikido gedaan (blauw), daarna judo (ook blauw) en dan ff karate, maar dat was mijn ding niet...

Hier en daar eens mensen uiteen moeten halen (gaat ook niet zonder slag of stoot), meestal op een fuifje, 'ten voordelen van het algemeen welzijn uiteraard'

blacky

Legacy Member
Hiapoe zei:
Wie niet sterk is... moet rap kunnen lopen.:wtf:

Ik sprong in mijn broek, rushte naar beneden naar de keuken, nam het grootste mes dat ik kon vinden en stormde naar buiten... :naughty: Ik stond daar buiten te roepen: "Waar zijt ge, Kom hier als ge durft !!" :help:
Toen kwam mijn ma afgelopen roepend da ik naar binnen moest komen en nam ze da mes af... Als ik die dief was tegengekomen dan zat ik nu int gevang waarschijnlijk of in de kliniek of alletwee... :doh:

Je moet totaal niet sterk zijn om goed te kunnen vechten. Heeft er 0,0% mee te maken.

Als jij die inbreker zou hebben neergestoken, zou je heel wat kosten mogen betalen, waarbij je nog een celstraf zou kunnen krijgen.

[TFT]Poky

Legacy Member
nen bodybuilder is sterk, of een fitness kerel maar da wilt nog altijd niet zeggen dat hij kan vechten zenne.

Boukreev

Legacy Member
GMotha zei:
Als ge worstelt wel ja, maar niet als ge iemand een klap op zijn bek geeft.

zelfs dan nog. als de ander veel sterker is kan hij u met 1 slag uitschakele terwijl gij er mss veel meer op moet slaan. dus zijn sterker zijn geeft hem direct een enorm voordeel

[TFT]Poky;8804728 zei:
nen bodybuilder is sterk, of een fitness kerel maar da wilt nog altijd niet zeggen dat hij kan vechten zenne.

ja, ma als er 2 mense tege elkaar kome da ni speciaal goed kunnen vechten zal degene die een stuk sterker is veel meer kans ebbe om te winne

SilentSpring

Legacy Member
blacky zei:
J
Als jij die inbreker zou hebben neergestoken, zou je heel wat kosten mogen betalen, waarbij je nog een celstraf zou kunnen krijgen.

da's ook weer typisch België.
Ze mogen u komen bestelen maar ze terugpakken, da mag niet...
Ge moet ze liever laten lopen, de flikken bellen en hopen dat ze ooit eens gepakt worden (niet dus) en ondertussen gaan zij lekker verder inbreken en doen.

Naughty dog

Legacy Member
Veel klappe uitgedeeld, nog maar 1 keer geincasseerd toen ze met 5 ware :/

Stond te wachten op de tram en komt opeens ne kerel naar me: "Yo!"
Kzeg "Yo." en hij: "Wadist eigelijk me joen?" Hij was dus duidelijk boel aan't zoeken...Ik begin al te koken van de adrenaline want ik dacht dat hij alleen was. Ik zeg: "ja tis goed, bol et maar af..." opeens krijg'k ne klap tegen men achterhoofd, mega hard. Ik verschieten en keihard uithale op die ene, maar toen kreeg ik klappe langs alle kante, twas alsof et ninja's ware die opeens uit de lucht kwamen...

Resultaat: lichte hersenschudding (gelukkig nog) en tram gemist

ChunWai.

Legacy Member
Sterk zijn heeft er zeker mee te maken, maar als je goeie technieken hebt moet je niet zo sterk zijn. Maar als je sterk bent + goeie technieken hebt dan ben je toch wel in je voordeel, dus sterk zijn heeft er wel mee te maken:)

blacky

Legacy Member
Firion zei:
tuurlijk eeft sterk zijn er wel mee te make :s

Sterk zijn heeft er niets mee te maken.
Het enige wat een verschil geeft is het gewicht van beide, de massa die je meegeeft in een slag. Heb al genoeg keer gevochten tegen kerels die dubbel zo breed zijn als mij. Slagen incasseren zal moeilijker zijn voor mij, maar wil dit zeggen dat ik niet kan winnen? buep wrong anwser.

pietje frietje

Legacy Member
Het enigste wat je moet onthouden is dat je het gevecht nooit zelf mag uitlokken.
En daag zeker geen jumpers uit, want dan staan die daar na een kwartier met 15 man. (Lafaards) Ooit al eens tegengekomen met 2 vrienden, maar 'k heb niet moet incasseren. Wat we wel zouden kunnen gedaan hebben is, moeten ze echt willen vechten hebben, de leider uitschakelen met kniestoot in maag. Durft de rest niets meer doen.

Hmgrwngd

Legacy Member
blacky zei:
Sterk zijn heeft er niets mee te maken.
Het enige wat een verschil geeft is het gewicht van beide, de massa die je meegeeft in een slag. Heb al genoeg keer gevochten tegen kerels die dubbel zo breed zijn als mij. Slagen incasseren zal moeilijker zijn voor mij, maar wil dit zeggen dat ik niet kan winnen? buep wrong anwser.

Dikke mensen zijn betere vechters :p

Simonn

Legacy Member
Den Freddie zei:
da's ook weer typisch België.
Ze mogen u komen bestelen maar ze terugpakken, da mag niet...
Ge moet ze liever laten lopen, de flikken bellen en hopen dat ze ooit eens gepakt worden (niet dus) en ondertussen gaan zij lekker verder inbreken en doen.

Iemand neersteken omdat hij steelt is een stapje te ver niet? Terugpakken çava vo mij, ma dan wel op een even 'harde'/'zachte' manier..

brunooo

Legacy Member
zelf al slag op men voorhoofd gehad jaar geleden ofzo tijdens LO :/

gast was even oude maar wel kop groter..

slag geincaseert en niets gedaan ( heb er nog altijd ENORM spijt van )

ma kzeg mezelf altijd dak em kapot gaan maken als ik keer groter of even groot zal zijn(ben nogal klein vo me leeftijd..daarmee..)

voor de rest alleen vechtpartijen gezien

Emerxill

Legacy Member
blacky zei:
Sterk zijn heeft er niets mee te maken.
Het enige wat een verschil geeft is het gewicht van beide, de massa die je meegeeft in een slag. Heb al genoeg keer gevochten tegen kerels die dubbel zo breed zijn als mij. Slagen incasseren zal moeilijker zijn voor mij, maar wil dit zeggen dat ik niet kan winnen? buep wrong anwser.

Idd!
En hoe "gek" ge zijt. Maw hoe goed ge dat knopke kunt omdraaien en blijft slaan/stampen/... tot die andere zijn lamp uit is: "killer instinct".
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan