Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hiapoe zei:Wie niet sterk is... moet rap kunnen lopen.![]()
Ik sprong in mijn broek, rushte naar beneden naar de keuken, nam het grootste mes dat ik kon vinden en stormde naar buiten... :naughty: Ik stond daar buiten te roepen: "Waar zijt ge, Kom hier als ge durft !!"![]()
Toen kwam mijn ma afgelopen roepend da ik naar binnen moest komen en nam ze da mes af... Als ik die dief was tegengekomen dan zat ik nu int gevang waarschijnlijk of in de kliniek of alletwee... :doh:
blacky zei:Je moet totaal niet sterk zijn om goed te kunnen vechten. Heeft er 0,0% mee te maken.

Als ge worstelt wel ja, maar niet als ge iemand een klap op zijn bek geeft.Firion zei:tuurlijk eeft sterk zijn er wel mee te make![]()
GMotha zei:Als ge worstelt wel ja, maar niet als ge iemand een klap op zijn bek geeft.
[TFT]Poky;8804728 zei:nen bodybuilder is sterk, of een fitness kerel maar da wilt nog altijd niet zeggen dat hij kan vechten zenne.
blacky zei:J
Als jij die inbreker zou hebben neergestoken, zou je heel wat kosten mogen betalen, waarbij je nog een celstraf zou kunnen krijgen.
Firion zei:tuurlijk eeft sterk zijn er wel mee te make![]()
blacky zei:Sterk zijn heeft er niets mee te maken.
Het enige wat een verschil geeft is het gewicht van beide, de massa die je meegeeft in een slag. Heb al genoeg keer gevochten tegen kerels die dubbel zo breed zijn als mij. Slagen incasseren zal moeilijker zijn voor mij, maar wil dit zeggen dat ik niet kan winnen? buep wrong anwser.

Den Freddie zei:da's ook weer typisch België.
Ze mogen u komen bestelen maar ze terugpakken, da mag niet...
Ge moet ze liever laten lopen, de flikken bellen en hopen dat ze ooit eens gepakt worden (niet dus) en ondertussen gaan zij lekker verder inbreken en doen.
blacky zei:Sterk zijn heeft er niets mee te maken.
Het enige wat een verschil geeft is het gewicht van beide, de massa die je meegeeft in een slag. Heb al genoeg keer gevochten tegen kerels die dubbel zo breed zijn als mij. Slagen incasseren zal moeilijker zijn voor mij, maar wil dit zeggen dat ik niet kan winnen? buep wrong anwser.
Hmgrwngd zei:Dikke mensen zijn betere vechters![]()