Joachim_staelen
Legacy Member
IK ben totaal tegen het vechten, maar toch ook al eens 2 kereltjes nen Dzjoef op under muile gegeven.
Er waren dus 2 "Petjes" van 14 jaar naar mijne fiets aan het kijken en 1 was bezig mijn slot aan het openfixen.
Kga er zo subtiel naar toe, doe alsof ik een passeerder ben. Kvraag zo, hebde vuur. Die kerels (alletwee met sigaret in de mond) zeggen, goaj't ohowwe aanscharten (voor Nederlanders : ROT op of zoiets"). Kzeg zo, waarom zou ik.
Die gastjes begonnen zich lik een beetje te stellen en ze vroegen wat ik hier kom doen. Ik op mijn beleefdse nederlands gezegt :" Mijn gejatte fiets terugjatten". Toen heb ik die ene met mijn sleutels in zijn maag geramd tot die op de grond lag en niet meer bewoog. Daarna de andere ook ergens een schop gegeven (Ik ben 1.91m groot dus ik moet me niet veel bewegen é
).
Dan alletwee under klakske afgepakt, ze in mijn boekentas gestoken en een beetje verder op de mesthoop van nen boer gegooid.
Die kerels dan nog eens tegengekomen, dan konden ze hun manieren wel houden
.
Tot zover mijn vechtgeschiedenis...
Er waren dus 2 "Petjes" van 14 jaar naar mijne fiets aan het kijken en 1 was bezig mijn slot aan het openfixen.
Kga er zo subtiel naar toe, doe alsof ik een passeerder ben. Kvraag zo, hebde vuur. Die kerels (alletwee met sigaret in de mond) zeggen, goaj't ohowwe aanscharten (voor Nederlanders : ROT op of zoiets"). Kzeg zo, waarom zou ik.
Die gastjes begonnen zich lik een beetje te stellen en ze vroegen wat ik hier kom doen. Ik op mijn beleefdse nederlands gezegt :" Mijn gejatte fiets terugjatten". Toen heb ik die ene met mijn sleutels in zijn maag geramd tot die op de grond lag en niet meer bewoog. Daarna de andere ook ergens een schop gegeven (Ik ben 1.91m groot dus ik moet me niet veel bewegen é
). Dan alletwee under klakske afgepakt, ze in mijn boekentas gestoken en een beetje verder op de mesthoop van nen boer gegooid.
Die kerels dan nog eens tegengekomen, dan konden ze hun manieren wel houden
.Tot zover mijn vechtgeschiedenis...



