omfg
Legacy Member
nog nooit zelf gevochten, maar niet zo lang geleden toch 2x bijna ambras gehad,
1e keer was op een fuif, kwas me ne maat opt podium aant dansen, opeens een 3tal gastjes van een jaar jonger of even oud, begonnen ons eraf te duwen, wij natuurlijk beginnen roepen erop en zo op 1 cm van elkaar staan en elkaar in de ogen kijken en zo stoer mogelijk doen tot ze weggaan, wat ze dan ook deden
2e keer is nog nie zo lang geleden, twas in een schoolrestaurant, we zaten achter (n/o) een bende allochtonen, de "stoerste" gastjes van de hele zaal zo te zien (zaten heel tijd te roepen enz). Plots gooit er ene een kwak ketchup op de witte polo van mn maat met bijhorend gelach
. Eerst niets gedaan maar toen ze weg gingen zijn we (we waren met 3) achter die gast geweest en dan gevraagd wrm hij da deed enal, hem lichtjes duwen om hem bang te maken (hij was alleen), hij heeft zich dan verontschuldigd en is weggegaan 
Moest ik in een gevecht geraken zou ik denk ik mezelf eruit proberen te praten, en anders, zij slaan -> ik sla terug, zij doen niets -> ik doe niets
1e keer was op een fuif, kwas me ne maat opt podium aant dansen, opeens een 3tal gastjes van een jaar jonger of even oud, begonnen ons eraf te duwen, wij natuurlijk beginnen roepen erop en zo op 1 cm van elkaar staan en elkaar in de ogen kijken en zo stoer mogelijk doen tot ze weggaan, wat ze dan ook deden

2e keer is nog nie zo lang geleden, twas in een schoolrestaurant, we zaten achter (n/o) een bende allochtonen, de "stoerste" gastjes van de hele zaal zo te zien (zaten heel tijd te roepen enz). Plots gooit er ene een kwak ketchup op de witte polo van mn maat met bijhorend gelach
. Eerst niets gedaan maar toen ze weg gingen zijn we (we waren met 3) achter die gast geweest en dan gevraagd wrm hij da deed enal, hem lichtjes duwen om hem bang te maken (hij was alleen), hij heeft zich dan verontschuldigd en is weggegaan 
Moest ik in een gevecht geraken zou ik denk ik mezelf eruit proberen te praten, en anders, zij slaan -> ik sla terug, zij doen niets -> ik doe niets

(is wel nog geen reden om in elkaar geslagen te worden)
.Ik ben dan ook super blij dat ik mijn neef heb(ja die weer ja