Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

omfg

Legacy Member
nog nooit zelf gevochten, maar niet zo lang geleden toch 2x bijna ambras gehad,
1e keer was op een fuif, kwas me ne maat opt podium aant dansen, opeens een 3tal gastjes van een jaar jonger of even oud, begonnen ons eraf te duwen, wij natuurlijk beginnen roepen erop en zo op 1 cm van elkaar staan en elkaar in de ogen kijken en zo stoer mogelijk doen tot ze weggaan, wat ze dan ook deden :)

2e keer is nog nie zo lang geleden, twas in een schoolrestaurant, we zaten achter (n/o) een bende allochtonen, de "stoerste" gastjes van de hele zaal zo te zien (zaten heel tijd te roepen enz). Plots gooit er ene een kwak ketchup op de witte polo van mn maat met bijhorend gelach :sop:. Eerst niets gedaan maar toen ze weg gingen zijn we (we waren met 3) achter die gast geweest en dan gevraagd wrm hij da deed enal, hem lichtjes duwen om hem bang te maken (hij was alleen), hij heeft zich dan verontschuldigd en is weggegaan :)

Moest ik in een gevecht geraken zou ik denk ik mezelf eruit proberen te praten, en anders, zij slaan -> ik sla terug, zij doen niets -> ik doe niets :)

Decay

Legacy Member
Moesten ze vrienden van mij beginnen slaan twijfel ik niet hoor. Zelfs al zijn ze met meer. Als ge tegen een overmacht staat is het beste om de knieen te raken zodat die neergaan en ge uwe maat kunt vastgrijpen en weglopen :)

roslar

Legacy Member
viewer zei:
Ik laat het meestal niet tot een gevecht komen. (ik heb altijd een geweer bij).

²

In de auto altijd, omdat ik nachttransport doe.

En springmes altijd op zak.


Ik heb al heel rare dingen gezien en meegemaakt 's nachts. Vooral de kanten van Brussel enzo. Wie valt er nu nen student met nen domme berlingo 's nachts lastig als hij ana het werk is :ironic:

Simonn

Legacy Member
omfg zei:
nog nooit zelf gevochten, maar niet zo lang geleden toch 2x bijna ambras gehad,
1e keer was op een fuif, kwas me ne maat opt podium aant dansen, opeens een 3tal gastjes van een jaar jonger of even oud, begonnen ons eraf te duwen, wij natuurlijk beginnen roepen erop en zo op 1 cm van elkaar staan en elkaar in de ogen kijken en zo stoer mogelijk doen tot ze weggaan, wat ze dan ook deden :)

2e keer is nog nie zo lang geleden, twas in een schoolrestaurant, we zaten achter (n/o) een bende allochtonen, de "stoerste" gastjes van de hele zaal zo te zien (zaten heel tijd te roepen enz). Plots gooit er ene een kwak ketchup op de witte polo van mn maat met bijhorend gelach :sop:. Eerst niets gedaan maar toen ze weg gingen zijn we (we waren met 3) achter die gast geweest en dan gevraagd wrm hij da deed enal, hem lichtjes duwen om hem bang te maken (hij was alleen), hij heeft zich dan verontschuldigd en is weggegaan :)

Moest ik in een gevecht geraken zou ik denk ik mezelf eruit proberen te praten, en anders, zij slaan -> ik sla terug, zij doen niets -> ik doe niets :)

Hmmm.. :ironic:

gamertech

Legacy Member
heb nog maar 1keer gevochten in men leven.. was 4jaar geleden, had via een vriend een mooi wijfie leren kenne, was een turkse neem ik aan, ze was echt mooi, zwarte haren, mooi kleurtjes, make up (niet dat dat nodig was) ze was 17, heb ik aan men maat haar msn gevraagd & telefoonnummer, en hebben we 1weekje ofzo gepraat en toen zijn we eens uit geweest. hadden we gekust, en iemand van haar lief zen vrienden heeft dat waarschijnlijk gezien.. paar dagen erna ging ik naar fuifje, het lief van dat lekker wijfie was er ook (ingelicht enal & enja; met zijn vriendjes, zo gaat dat met die soort) zijn ze naar mij gekomen, het was 7 tegen 1, heb aardig wat slage geincasseerd, gelukkig heb ik het niet gevoeld, want 7slagen telijk op je lichaam komt hard aan, ben flauw gevalle ofzo, naart ziekenhuis etc. that shit. heb dien kerel overlaatst nog is tekengekomen, hij kende me nimeer. Halleluja, ben ik blij om ^^

Simonn

Legacy Member
gamertech zei:
heb nog maar 1keer gevochten in men leven.. was 4jaar geleden, had via een vriend een mooi wijfie leren kenne, was een turkse neem ik aan, ze was echt mooi, zwarte haren, mooi kleurtjes, make up (niet dat dat nodig was) ze was 17, heb ik aan men maat haar msn gevraagd & telefoonnummer, en hebben we 1weekje ofzo gepraat en toen zijn we eens uit geweest. hadden we gekust, en iemand van haar lief zen vrienden heeft dat waarschijnlijk gezien.. paar dagen erna ging ik naar fuifje, het lief van dat lekker wijfie was er ook (ingelicht enal & enja; met zijn vriendjes, zo gaat dat met die soort) zijn ze naar mij gekomen, het was 7 tegen 1, heb aardig wat slage geincasseerd, gelukkig heb ik het niet gevoeld, want 7slagen telijk op je lichaam komt hard aan, ben flauw gevalle ofzo, naart ziekenhuis etc. that shit. heb dien kerel overlaatst nog is tekengekomen, hij kende me nimeer. Halleluja, ben ik blij om ^^


Ten eerste moet ge maar ni aanpappen met een meisje met een vriend :p (is wel nog geen reden om in elkaar geslagen te worden)

Ten tweede is die veralgemening die je daar maakt fout. (enkele posts hierboven zie je al een voorbeeld van die 'andere soort' die dat ook doet)

Flipkikker

Legacy Member
roslar zei:
²

In de auto altijd, omdat ik nachttransport doe.

En springmes altijd op zak.


Ik heb al heel rare dingen gezien en meegemaakt 's nachts. Vooral de kanten van Brussel enzo. Wie valt er nu nen student met nen domme berlingo 's nachts lastig als hij ana het werk is :ironic:

Ik denk dat hij sarcastisch bezig was :p

Maar gij ebt dus effectief een vuurwapen EN mes bij??

Hebt ge daar een vergunning voor?

Dreetn

Legacy Member
gamertech zei:
heb nog maar 1keer gevochten in men leven.. was 4jaar geleden, had via een vriend een mooi wijfie leren kenne, was een turkse neem ik aan, ze was echt mooi, zwarte haren, mooi kleurtjes, make up (niet dat dat nodig was) ze was 17, heb ik aan men maat haar msn gevraagd & telefoonnummer, en hebben we 1weekje ofzo gepraat en toen zijn we eens uit geweest. hadden we gekust, en iemand van haar lief zen vrienden heeft dat waarschijnlijk gezien.. paar dagen erna ging ik naar fuifje, het lief van dat lekker wijfie was er ook (ingelicht enal & enja; met zijn vriendjes, zo gaat dat met die soort) zijn ze naar mij gekomen, het was 7 tegen 1, heb aardig wat slage geincasseerd, gelukkig heb ik het niet gevoeld, want 7slagen telijk op je lichaam komt hard aan, ben flauw gevalle ofzo, naart ziekenhuis etc. that shit. heb dien kerel overlaatst nog is tekengekomen, hij kende me nimeer. Halleluja, ben ik blij om ^^
Dien dan toch klacht in tegen die gasten.
En dan enkele keren per week naar de doktor gaan over klachten op de plaatsen waar zij jou hadden geslagen, zeit er maar zeker van dat zei het zullen moeten betalen.

gamertech

Legacy Member
dreet'n zei:
Dien dan toch klacht in tegen die gasten.
En dan enkele keren per week naar de doktor gaan over klachten op de plaatsen waar zij jou hadden geslagen, zeit er maar zeker van dat zei het zullen moeten betalen.

mja, na 4jaar gaat dat nimeer gaan, en ik had niet an zen gf moeten zitte, maar ze zag er zo lekker uit ^^

[TFT]Poky

Legacy Member
imo moogde gij aan iedereen zitten, tenzij de andere persoon dat niet graag heeft.

Ge moet dan achteraf wel ni verbaast zijn dat ge een pak slaag krijgt :).

Maar iig laffe stoten zo 7 tegen 1, dat ge nu een pak slaag krijgt van da lief alleen tja dan zou ik zeggen wie zoekt die vindt :)

gamertech

Legacy Member
[TFT]Poky;8792540 zei:
imo moogde gij aan iedereen zitten, tenzij de andere persoon dat niet graag heeft.

Ge moet dan achteraf wel ni verbaast zijn dat ge een pak slaag krijgt :).

Maar iig laffe stoten zo 7 tegen 1, dat ge nu een pak slaag krijgt van da lief alleen tja dan zou ik zeggen wie zoekt die vindt :)

ze was het pak slaag waard:love:

[TFT]Poky

Legacy Member
dan moet het een heel schoon geweest zijn zenne, als ge dervoor int ziekenhuis wordt geslagen :)

ng

Legacy Member
Was ze dan zo goed?

Want u in het ziekenhuis laten boksen voor één of ander meiske, als het u lief is ja. Dan kan ik er inkomen, maar zomaar willekeurige scharrel?

Rage

Legacy Member
Vroeger 3 keer gevochten in 1 week.

1: Kameraad van mij had ruzie, die was begonnen met vechten tegen een groepje van 3. Ik kon moeilijk toekijken en heb maar geholpen.

2: Ik had dus mijn kameraad geholpen en "de vijand" wou mij terugpakken. Dat is dus gebeurt in de fietsenstalling de dag erna. Veel klappen gekregen, weinig pijn.

3: Een half uurtje erna, ik wou eindelijk naar huis vertrekken, stond een andere mij op te wachten. Die kerel was een stuk sterker & breder als mij. Ik heb daar een bloedneus & een scheef neusbeentje aan overgehouden. (Dat kraakbeen dat de 2 neusgaten apart houdt staat nog altijd scheef hier)

Mijn advies als ge in een gevecht zit? Geniet ervan, ge maakt het niet zo vaak mee en de adrenaline is geweldig.

chosen1

Legacy Member
nog nooit gevochten eigenlijk!

kben ook niet de mens die vlug zal vechten!

vechten is imo iets da ge doet als ge retarded of een macho bent!
(dit toch voor de mensen die bewust willen vechten)

waar ik woon zit het vol met van die mensen (gabbers maar ik wil niet veralgemenen) waarvan de meeste toch een strafblad hebben en allemaal met hun opgevoerde scooters stoer zitten doen.
mijn gehucht heeft een reputatie van gevaarlijk te zijn en mensen zullen dan ook niet vlug naar een fuif komen!

het is zo erg dat ze zelf een nazistische organisatie hadden opgericht (en een duitser hebben neergestoken).


ik zou alleen vechten als ik zie dat ze mijn maten aan het afslagen zijn (maar zelfs dan zou ik eerst proberen te praten)

viewer

Legacy Member
roslar zei:
²

In de auto altijd, omdat ik nachttransport doe.

En springmes altijd op zak.


Ik heb al heel rare dingen gezien en meegemaakt 's nachts. Vooral de kanten van Brussel enzo. Wie valt er nu nen student met nen domme berlingo 's nachts lastig als hij ana het werk is :ironic:

urrr, ik meende da nie hoor :p

blackman

Legacy Member
viewer zei:
ok, maar is da west side of east side?


Er... om er nu eentje uit te pikken hé.
Er zijn wel degelijk nog steeds problemen ivm. straatgevechten en bendes in belgië,en nee niet alleen daar in mechelen...kom hier maar in Niel is rondwandelen, 50 procent kans da ge door die 2 rivaliserende bendes word aangepakt(das daar alleen in de ergste buurt,moet erbij gezegd worden).Same in sommige delen van Kontich, als je ze op het verkeerde moment tegenkomt in hun wijk heb je het vlaggen :s .Ik ben dan ook super blij dat ik mijn neef heb(ja die weer ja :p ) ,die gelukkig genoeg connecties heeft in dat mileu dat ze me tenminste met rust laten als ze horen "dat ik de neef ben van persoon x".Een jaar geleden stond er 200 man verderop aan't school, er had een lid van die rivaliserende bendes op het liefje van een andere gangster gespuugd...'k ben daar maar snel doorgereden :p .


Dat ze gvd allemaal is de mama's laten betalen van die mislukte gangsters voor welke schade ze aanrichten,en ze wel degelijk vervolgen :doh: :sop: .

BCS

Legacy Member
blackman zei:
Er... om er nu eentje uit te pikken hé.
Er zijn wel degelijk nog steeds problemen ivm. straatgevechten en bendes in belgië,en nee niet alleen daar in mechelen...kom hier maar in Niel is rondwandelen, 50 procent kans da ge door die 2 rivaliserende bendes word aangepakt(das daar alleen in de ergste buurt,moet erbij gezegd worden).Same in sommige delen van Kontich, als je ze op het verkeerde moment tegenkomt in hun wijk heb je het vlaggen :s .Ik ben dan ook super blij dat ik mijn neef heb(ja die weer ja :p ) ,die gelukkig genoeg connecties heeft in dat mileu dat ze me tenminste met rust laten als ze horen "dat ik de neef ben van persoon x".Een jaar geleden stond er 200 man verderop aan't school, er had een lid van die rivaliserende bendes op het liefje van een andere gangster gespuugd...'k ben daar maar snel doorgereden :p .


Dat ze gvd allemaal is de mama's laten betalen van die mislukte gangsters voor welke schade ze aanrichten,en ze wel degelijk vervolgen :doh: :sop: .

Och, bestaat de nielse connectie nog? Of is dat nu die 'beruchte' Maze geworden?
Wel grappig, de problemen in Marginiel en Kontich:)

Crashtestdummy

Legacy Member
misschien stuk of 5x gevochten, maar nooit zelf uitgelokt of gestart, kom liever overeen met de mensen

en een jaarke karate heeft mij veel geleerd voor te vechten :)
dat gecombineerd met harde vuisten en een hoge pijngrens en uithouding doet zeer voor de tegenstander(s)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan