Phoen!x
Legacy Member
protnie zei:Ok slaan is nie goe maar voor deze reden vind ik het wel kunnen.
²
Kdenk dat ik wel ook zoiets zou gedaan ebn...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
protnie zei:Ok slaan is nie goe maar voor deze reden vind ik het wel kunnen.

reteiP zei:Nog nooit gevochten.
Ben ne redelijk gladden
Wel al paar gevechtjes meegemaakt, meestal op fuiven dan iemand die wat stampen uitdeelt aan iemand van onze groep. Maar we zijn altijd snel me redelijk veel erbij en dan wordt er nooit echt gevochten.
Meestal is er wel iemand die bij beide groepen wat hoort en de boel kan sussen.



Reetman zei:nja op da vlak ben ik mss wel een beetje laf, ik ga nooit zelf ruzie zoeken, echt nooit, maar als er dan zo'n klein kakkerke belachelijk komt doen, kan ik het niet echt laten, nog maar 2X voorgehad en eigenlijk nooit geïncasseerd, diegene die er eerst echt opvliegt wint meestal wel. Als er daarentegen zo'n groepje marokkanen ruzie zoekt, wijk ik echt wel uit, idem voor van die louche typjes, die mannen kun je niet inschatten en wie weet wat voor hulpmiddelen ze bovenhalen. Dus idd als ze mij te gemeen/sterk lijken bol ik het af![]()
.
.Mjah, ik had wel direct door dat als ik dat zou doen al die marrokanen op me zouden vliegen, ik heb maar gezegd dat niet mijn bezigheden zijn en ik liever wat wou skaten
.
.FCBBOY zei:Ik heb 1 keer iemand in elkaar geslagen uit woede en omdat ik mezelf niet meer in de hand had.
Ik heb dus een broer die licht mentaal gehandicapt is en die ging altijd de zaterdag naar een vereniging en opeens kwam hij zo te voet naar huis met zijn fiets in elkaar gestampt. Kvraag wat er gebeurd is en zegt hij niets. De week erna komt hij zo bevend naar huis en zo met tranen in ogen en ik zei er is iets wat.. Maar hij wou het niet toegeven. De week erna volg ik hem en zie zijn fiets wegzetten en er staan daar 2 jongens van 17 jaar ofzo en die beginnen hem te duwen en uit te lachen enzo. En mijn broer begon zo te wenen en ik ging naar een van die gasten en zonder iets te zeggen begon ik op mijn gezicht te slaan, hij ging neer en ik ging met mijn knie op zijn buik zitten en bleef hem slaan op zijn gezicht en ik kreeg zelf tranen in mijn ogen als ik aan mijn broer dacht. Ik ben gestopt toen die 2de jongen zei van stop en mijn kneukels open lagen van het bloeden en hij me van hem sleurde. Blijkt dat hij niet meer bij bewustzijn was en moest afgevoerd zijn met ziekenwagen.
FCBBOY zei:Ik heb 1 keer iemand in elkaar geslagen uit woede en omdat ik mezelf niet meer in de hand had.
Ik heb dus een broer die licht mentaal gehandicapt is en die ging altijd de zaterdag naar een vereniging en opeens kwam hij zo te voet naar huis met zijn fiets in elkaar gestampt. Kvraag wat er gebeurd is en zegt hij niets. De week erna komt hij zo bevend naar huis en zo met tranen in ogen en ik zei er is iets wat.. Maar hij wou het niet toegeven. De week erna volg ik hem en zie zijn fiets wegzetten en er staan daar 2 jongens van 17 jaar ofzo en die beginnen hem te duwen en uit te lachen enzo. En mijn broer begon zo te wenen en ik ging naar een van die gasten en zonder iets te zeggen begon ik op mijn gezicht te slaan, hij ging neer en ik ging met mijn knie op zijn buik zitten en bleef hem slaan op zijn gezicht en ik kreeg zelf tranen in mijn ogen als ik aan mijn broer dacht. Ik ben gestopt toen die 2de jongen zei van stop en mijn kneukels open lagen van het bloeden en hij me van hem sleurde. Blijkt dat hij niet meer bij bewustzijn was en moest afgevoerd zijn met ziekenwagen.
):

) als zoals vb. in aalst me nieuwjaar u nicht al wenend afkomt omda ze ne slag had heeft van ene .. dan loopt het uit op 20 man da ligt te vechtn op straat tussen de auto's .. en tleukste is dan nog da 3/4 naar bureau mocht omda ze zo dom ware om me de flikken beginnen te vechten toen die toekwamen .. :doh:blacky zei:Oké, straat vechten keur ik zeker niet goed, maar in zo'n situatie zou ik die kerels toch wel wat meppen hebben gegeven. Maar blijf a.u.b. niet doorslaan als iemand op de grond licht...


)[TFT]Poky;8787784 zei:dus stel, ik sta ergens rustig te staan en kerel begint mij uittemaken.
Ik vraag vriendelijk wat zijn probleem is en hij begint mij te duwen, waarop ik zijn neus kapot slaag of zijn tanden uitslaag.
Dus dan moet ik niet voor zijn kosten opdraaien?
FCBBOY zei:Ik heb 1 keer iemand in elkaar geslagen uit woede en omdat ik mezelf niet meer in de hand had.
Ik heb dus een broer die licht mentaal gehandicapt is en die ging altijd de zaterdag naar een vereniging en opeens kwam hij zo te voet naar huis met zijn fiets in elkaar gestampt. Kvraag wat er gebeurd is en zegt hij niets. De week erna komt hij zo bevend naar huis en zo met tranen in ogen en ik zei er is iets wat.. Maar hij wou het niet toegeven. De week erna volg ik hem en zie zijn fiets wegzetten en er staan daar 2 jongens van 17 jaar ofzo en die beginnen hem te duwen en uit te lachen enzo. En mijn broer begon zo te wenen en ik ging naar een van die gasten en zonder iets te zeggen begon ik op mijn gezicht te slaan, hij ging neer en ik ging met mijn knie op zijn buik zitten en bleef hem slaan op zijn gezicht en ik kreeg zelf tranen in mijn ogen als ik aan mijn broer dacht. Ik ben gestopt toen die 2de jongen zei van stop en mijn kneukels open lagen van het bloeden en hij me van hem sleurde. Blijkt dat hij niet meer bij bewustzijn was en moest afgevoerd zijn met ziekenwagen.