Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Persoonlijk geef ik je hier geen gelijk ik, de zwaarste zal winnen als hij zijn gewicht gebruikt..nigel555 zei:De sterkste zal winnen....
).die kerel was wel agressief, maar ben er al bij al mooi vanaf gekomen.
.
.
.en het is dat eerste dat me altijd uit de problemen houdt!C2W zei:Wat me opvalt is dat er hier geen enkele zo van die soort is dat ge dagelijks ziet, dat volk dat zichzelf oppermachtig voelt en al niet kunnen verdragen dat je ff naar hen kijkt. Zijn jullie allemaal zo? Of laten degene die zo zijn geen bericht achter?![]()

Verder wast altijd ambras of fars doen enzo ma ni echt een gevecht. Ene keer was ik aant dansen en ene smijt een pint op mij, ma ik wist ni van waar da kwam. Ik was redelijk zat en ik begin dus uit te pakken tegen ne kerel vlak achter mij (ma echt zo ne keigrote dikke) en die begon te zeggen dat het da meiskes was naast hem (erg he
). Na een paar seconde merkte ik dat diene er niks mee te maken had want opeens stonden er 5 kerels rond mij me zo ne grijns op hun gezicht. Toen ben ik gewoon weggestapt want ik kon echt ni winnen. Het hangt af van situatie tot situatie he, soms moete gaan lopen, en anders gewoon vechten. Zolang ge zelf geen gevechten uitlokt is er niks mis met zelfverdediging wanneer praten niet meer helpt. De beste manier is nog altijd gewoon keihard meppen. En kwaad zijn en u laten gaan. Als ze da merken ist rap gedaan ze (de meeste boelzoekers zoeken een makkelijke prooi om op te meppen).
. Kheb zelf nog ma 1 keer een mot gehad en kheb al toch al een paar keer en mot zelf uitgedeeld . Zoals ik zeg jhonnys wille vechten en uitdagen tis beter da gij de eerste klets geeft 
C2W zei:Wat me opvalt is dat er hier geen enkele zo van die soort is dat ge dagelijks ziet, dat volk dat zichzelf oppermachtig voelt en al niet kunnen verdragen dat je ff naar hen kijkt. Zijn jullie allemaal zo? Of laten degene die zo zijn geen bericht achter?![]()
C2W zei:Wat me opvalt is dat er hier geen enkele zo van die soort is dat ge dagelijks ziet, dat volk dat zichzelf oppermachtig voelt en al niet kunnen verdragen dat je ff naar hen kijkt. Zijn jullie allemaal zo? Of laten degene die zo zijn geen bericht achter?![]()
coap zei:ik heb toch wel regelmatig ruzie . Vroeger liet ik mij doen en negeerde ik enzo ma nu zenk al wa ouder en sterker dus nu mot ik wel terug . Tis meestal iets van "hey is uwe kaper dood" (kheb lang haar) en dan zeg ik meestal iets van " is u school dicht want ge ziet er mega dom uit marginal jhon" en dan beginne ze meestal wa te duwen of fars te doen den truk is dan om als eerste een mep te geven. Meestal wete ze ni goe wat er gebeurt . Nuja ik ga da ook ni doen als ze daar me 15 man staan en ik alleen he. Kheb zelf nog ma 1 keer een mot gehad en kheb al toch al een paar keer en mot zelf uitgedeeld . Zoals ik zeg jhonnys wille vechten en uitdagen tis beter da gij de eerste klets geeft
![]()
den-kimi zei:ik ben nog nooit in een gevecht betrokken geraakt.
en ik heb een tip voor al die vechtersbazen: spaar u vuisten, gebruik u knie (in de radijzen) en u vingers (in de ogen)
. meermaals bloedend en vol builen terug binnengekomen. er ook al een paar keer half groggy door op grond gelegen

