Ali_
Legacy Member
Pff, vechten 
Om de een of andere kom ik wel al eens in de verkeerde situaties terecht, maar de meeste keren kwam het niet verder dan geduw of getrek.
Hoewel je dan ook die keren hebt dat er klappen uitgedeeld werden, maar dan sla jij hem een bloedneus en hij jou een blauw oog en tegen dan komen ze u wel uit elkaar halen.
Er is maar 1 keer geweest dat ik ooit schrik heb gehad maar dat was dan ook geen gevecht, gewoon ne kerel die een mes op mijn keel zet (ikke nog maar 10jaar).
Voor de rest nog 2 keer gehad dat er wa gasten dreigden met hun mes wat naar boven te halen en aangezien ik zelf niets van wapens draag hield ik ook telkens wijselijk mijn mond.

Om de een of andere kom ik wel al eens in de verkeerde situaties terecht, maar de meeste keren kwam het niet verder dan geduw of getrek.
Hoewel je dan ook die keren hebt dat er klappen uitgedeeld werden, maar dan sla jij hem een bloedneus en hij jou een blauw oog en tegen dan komen ze u wel uit elkaar halen.
Er is maar 1 keer geweest dat ik ooit schrik heb gehad maar dat was dan ook geen gevecht, gewoon ne kerel die een mes op mijn keel zet (ikke nog maar 10jaar).
Voor de rest nog 2 keer gehad dat er wa gasten dreigden met hun mes wat naar boven te halen en aangezien ik zelf niets van wapens draag hield ik ook telkens wijselijk mijn mond.






)