Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
YellinD zei:tips:
- benen zijn langer als armen
- knieen zijn zwakke plekken
- als ze door de knieen gaan, met paar rake klappen liggen ze op de grond
- als ze op de grond liggen, niet stoppen tot ze niet meer bewegen
I fight dirty![]()

Blanco zei:Eén keer gegeven en één keer gekregen. Niks ernstig, we waren nog kids.
Vijftien jaar geleden ook één keer gaan lopen als er negen man achter mij zat na die mij probeerden te overvallen.
9 keer op 10 is uw mond uw beste wapen, weten wanneer ge moet spreken en vooral weten wanneer ge moet zwijgen. Spijitg genoeg werkt dat niet bij iedereen, er zijn ook gekken die zonder waarschuwing uithalen.
.joriske18 zei:Als je in zo'n gevecht terecht komt heeft de tegenpartij meestal wel wat gedronken. Met een goed geplaatste (knie)stoot in de nieren (kloten)en een zetje liggen ze zo op de grond.
Als je toch in een serieuser gevecht komt werken snelle combo's altijd goed, als je moet vechten vecht dan vuil. Kniestoot in de kloten, boks in het gezicht dan met je handen de tegenstander zo'n hoofd naar beneden duwen en een ferme kniestoot in z'n gezicht.
That's how you fight![]()
)

Den Freddie zei:euhm, doet da dus nooit e, in iemand z'n nieren slaan of stampen.
Als die persoon om 1 of andere reden maar 1 nier meer heeft kan dat wel serieuze gevolgen hebben.
Ikzelf ben vroeger ook nen nier uitgehaald geweest, als er met m'n andere iets gebeurt bennek schoon het hoekje om.
Daarmee ga ik nooit op de boksauto's enzo, motorijden enzo mag je dan ook niet.
Dusja, efkens in de nieren kloppen kan wel zware gevolgen hebben.
Daarbij, als ge vecht moet ge imo zorgen dat ge die andere gast niet teveel bijeenklopt, anders moogt ge achteraf opdraaien voor eventuele kosten

Den Freddie zei:euhm, doet da dus nooit e, in iemand z'n nieren slaan of stampen.
Als die persoon om 1 of andere reden maar 1 nier meer heeft kan dat wel serieuze gevolgen hebben.
Ikzelf ben vroeger ook nen nier uitgehaald geweest, als er met m'n andere iets gebeurt bennek schoon het hoekje om.
Daarmee ga ik nooit op de boksauto's enzo, motorijden enzo mag je dan ook niet.
Dusja, efkens in de nieren kloppen kan wel zware gevolgen hebben.
Daarbij, als ge vecht moet ge imo zorgen dat ge die andere gast niet teveel bijeenklopt, anders moogt ge achteraf opdraaien voor eventuele kosten
nonkel wulle zei:
?
Lian-Li zei:das toch normaal fake?
maar die prikkeldraad kunde moeilijk fake![]()
.capsy zei:Als ze met een paar man meer zijn --> onmiddelijk man of 2 op hun knietje stampen dat ze derdoor gaan, en de rest ook dirty fight.
Maandje terug nog op't school 'gevechtje' gehad: kwamen terug met de bus van keulen en die kerel voormij was ZO ambetant en opt laatste kon ik het nimeer aan, duw em op zen kop hij draaid zich om en zegt; kom dan é. Ja dat laat ik op zo een moment geen 2 keer zeggen, en ben ik gewoon beginne vonken tusse de stoeletjes in de bus ^^. niet veel aan de hand alleen mij met 3 vrienden eraf moete halen en de 2 meester de jong wegslepen lalz pussy
Result : saturday school \o/
maar als je op iedereen gaat slaan die u uitdaagt gaat ge toch nen keer de verkeerde vasthebben.bloodoo zei:tis dan ook geen snuggere om te zeggen 'kom dan é' als em u niet aankan![]()
mja kvind dat geen reden om te gaan vechten,ook al deed hij ambetant en werkte hij u zo hard op de zenuwen.tis geen oplossing
zelf nog niet moeten vechten op straat.ik kan vechten,maar ik vermijd het ten koste van alles en dus nog nooit moeten vechten.
iets waar ik totaal niet tegenkan is als het met meerdere tegen enkele is!
