Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

d2itemnet

Legacy Member
Enkele keren wel al gehad, gewoon NOOIT tonen da ge schrik hebt, da doet al veel. Ze slaan niet snel op iemand die gn angst toont. En alst zover komt sla ge in z'n plexus en die heeft gn adem meer.

MetalG

Legacy Member
YellinD zei:
tips:
- benen zijn langer als armen
- knieen zijn zwakke plekken
- als ze door de knieen gaan, met paar rake klappen liggen ze op de grond
- als ze op de grond liggen, niet stoppen tot ze niet meer bewegen

I fight dirty :D

zo moet het ook aja!

ne maat van mij, de simke, die doet kickbox en die kan zo ongelooflijk hard en snel frontkicks geven echt grappig ^^

beetje gelijk ramon dekkers ! xD

hij gaat daar deze zomer bij trainen in holland :)

X1RON

Legacy Member
Is in een oud vrouwtje haar voortuin staan vechten ^^
Kkwam die gast tegen na het school en aant muilen: "kom da is hier zegge?"
Allez ge kent da wel eh ^^

This bij die ene keer gebleven, gelukkig

Blanco

Legacy Member
Eén keer gegeven en één keer gekregen. Niks ernstig, we waren nog kids.
Vijftien jaar geleden ook één keer gaan lopen als er negen man achter mij zat na die mij probeerden te overvallen.
9 keer op 10 is uw mond uw beste wapen, weten wanneer ge moet spreken en vooral weten wanneer ge moet zwijgen. Spijitg genoeg werkt dat niet bij iedereen, er zijn ook gekken die zonder waarschuwing uithalen.

blackman

Legacy Member
Blanco zei:
Eén keer gegeven en één keer gekregen. Niks ernstig, we waren nog kids.
Vijftien jaar geleden ook één keer gaan lopen als er negen man achter mij zat na die mij probeerden te overvallen.
9 keer op 10 is uw mond uw beste wapen, weten wanneer ge moet spreken en vooral weten wanneer ge moet zwijgen. Spijitg genoeg werkt dat niet bij iedereen, er zijn ook gekken die zonder waarschuwing uithalen.


Heb ik dus voorgehad...krijg een tik op men schouder, ik draai me om en baf kopstoot mooi op men neus, was lichtjes aan het bloeden :niceone: .Ik word er nog slechtgezind van als ik eraan terugdenk...maar ach...dat is toch het soort dat het niet ver zal... :ironic: .

En dan maar graaf doen omdat ze zoals 50 cent zijn, ik wil ze nog wel eens 9 kogels zien incasseren :crazy: .

SilentSpring

Legacy Member
joriske18 zei:
Als je in zo'n gevecht terecht komt heeft de tegenpartij meestal wel wat gedronken. Met een goed geplaatste (knie)stoot in de nieren (kloten)en een zetje liggen ze zo op de grond.

Als je toch in een serieuser gevecht komt werken snelle combo's altijd goed, als je moet vechten vecht dan vuil. Kniestoot in de kloten, boks in het gezicht dan met je handen de tegenstander zo'n hoofd naar beneden duwen en een ferme kniestoot in z'n gezicht.

That's how you fight ;)

euhm, doet da dus nooit e, in iemand z'n nieren slaan of stampen.
Als die persoon om 1 of andere reden maar 1 nier meer heeft kan dat wel serieuze gevolgen hebben.

Ikzelf ben vroeger ook nen nier uitgehaald geweest, als er met m'n andere iets gebeurt bennek schoon het hoekje om.
Daarmee ga ik nooit op de boksauto's enzo, motorijden enzo mag je dan ook niet.

Dusja, efkens in de nieren kloppen kan wel zware gevolgen hebben.

Daarbij, als ge vecht moet ge imo zorgen dat ge die andere gast niet teveel bijeenklopt, anders moogt ge achteraf opdraaien voor eventuele kosten

De SE

Legacy Member
Ik kom blijkbaar af en toe met m'n zatte kloten in een gevecht. Soms zelfs met vrienden die ook goe zat zijn.

Nooit nuchter, btw. Kzou ni weten wa te doen :unsure:


Een goeie kaakslag of iemand een blauw oog slagen ofzo... zodat er zichtbare kleine letsels zijn :p.

ChunWai.

Legacy Member
Daar kijk ik op neer, op zo'n mensen.. moet echt niks van zo'n kerels af weten.
Ik ben dus een braaf jongeske da nog niet heeft gevochten:p en ze komen precies ook niet af op mij. (Misschien door mijn chinees uitlijk?:evil:)

^MystiQ

Legacy Member
Paar keer toch al ..

Int lager deed ik niet anders omdak nie aanvaard werd door de klas.

Int middelbaar greep er int 6de middelbaar enen naar mijn keel en diene heb ik over mijn rug gezwierd en ik ging die juist ne mep geven en toen trok de leraar mij weg ( jammer :( )

En dan int uitgaansleven, al redelijk wat benarde situaties meegemaakt en hier en daar es ne vuistslag :D
Maar tis wel nie uit zattigheid da we in benarde situaties terecht komen :)

blackman

Legacy Member
Den Freddie zei:
euhm, doet da dus nooit e, in iemand z'n nieren slaan of stampen.
Als die persoon om 1 of andere reden maar 1 nier meer heeft kan dat wel serieuze gevolgen hebben.

Ikzelf ben vroeger ook nen nier uitgehaald geweest, als er met m'n andere iets gebeurt bennek schoon het hoekje om.
Daarmee ga ik nooit op de boksauto's enzo, motorijden enzo mag je dan ook niet.

Dusja, efkens in de nieren kloppen kan wel zware gevolgen hebben.

Daarbij, als ge vecht moet ge imo zorgen dat ge die andere gast niet teveel bijeenklopt, anders moogt ge achteraf opdraaien voor eventuele kosten


U comment is waar, iemand in zijn nieren kloppen is redelijk gevaarlijk...Maar iemand die u aanvalt met maar 1 nier is nog dommer me dunkt(dat hij daar zelf de mogelijke gevolgen niet van inziet...)

Thales

Legacy Member
nooit gevochten. wel paar keer in benarde situatie gezeten.

zo eens 2 kerels die 2x breder en kop groter waren dan mij, die opeens boel begonnen te zoeken.
ik ga dan na de plee. in zon kotje. zie ik die natuurlijk mij volgen. en dan sta ik daar te pissen in da kotje. en zitten die 2 gelijk zot op die deur te rammen. komt eruit, debiel, ik sla je verrot , achterlijken... echt die deur inrammen. en dan sta je daar al bevend te pissen, wetende dat je eens buiten moet komen ...
heb dna 5 min op die pot gezeten al wachtend. twijfelend of ik iemand zou bellen. uiteindelijk ni gedaan, en dan al men moed bijeen geraapt en na buiten gestapt. ( wel gewacht tot ik nix meer hoorde ). dan kom ik bij men maat en ik vertel da en die begint gewoon te lachen. je kan begrijpen dat heel men dag verpest was. twas men 100 dagen btw ^^ en die manenn waren agressief zat

edit : ik had me btw nog nooit zo machteloos gevoeld en ik haatte mezelf keihard da ik geen fighting killermachine was :p

joriske18

Legacy Member
Den Freddie zei:
euhm, doet da dus nooit e, in iemand z'n nieren slaan of stampen.
Als die persoon om 1 of andere reden maar 1 nier meer heeft kan dat wel serieuze gevolgen hebben.

Ikzelf ben vroeger ook nen nier uitgehaald geweest, als er met m'n andere iets gebeurt bennek schoon het hoekje om.
Daarmee ga ik nooit op de boksauto's enzo, motorijden enzo mag je dan ook niet.

Dusja, efkens in de nieren kloppen kan wel zware gevolgen hebben.

Daarbij, als ge vecht moet ge imo zorgen dat ge die andere gast niet teveel bijeenklopt, anders moogt ge achteraf opdraaien voor eventuele kosten

Natuurlijk vecht je alleen echt vuil als je niet anders kan. Voor het minste zou ik ook niet beginnen uithalen naar iemand zijn organen. Zolang het zelfverdedeging is kunnen ze je achter af niets maken.

CAPS

Legacy Member
Als ze met een paar man meer zijn --> onmiddelijk man of 2 op hun knietje stampen dat ze derdoor gaan, en de rest ook dirty fight.
Maandje terug nog op't school 'gevechtje' gehad: kwamen terug met de bus van keulen en die kerel voormij was ZO ambetant en opt laatste kon ik het nimeer aan, duw em op zen kop hij draaid zich om en zegt; kom dan é. Ja dat laat ik op zo een moment geen 2 keer zeggen, en ben ik gewoon beginne vonken tusse de stoeletjes in de bus ^^. niet veel aan de hand alleen mij met 3 vrienden eraf moete halen en de 2 meester de jong wegslepen lalz pussy

Result : saturday school \o/

blackman

Legacy Member
Lian-Li zei:
das toch normaal fake :p ?

maar die prikkeldraad kunde moeilijk fake :D

Ik dacht dat sommige delen niet echt "fake" waren hoor, het grootste deel ervan wel natuurlijk :p .

bloodoo

Legacy Member
capsy zei:
Als ze met een paar man meer zijn --> onmiddelijk man of 2 op hun knietje stampen dat ze derdoor gaan, en de rest ook dirty fight.
Maandje terug nog op't school 'gevechtje' gehad: kwamen terug met de bus van keulen en die kerel voormij was ZO ambetant en opt laatste kon ik het nimeer aan, duw em op zen kop hij draaid zich om en zegt; kom dan é. Ja dat laat ik op zo een moment geen 2 keer zeggen, en ben ik gewoon beginne vonken tusse de stoeletjes in de bus ^^. niet veel aan de hand alleen mij met 3 vrienden eraf moete halen en de 2 meester de jong wegslepen lalz pussy

Result : saturday school \o/

tis dan ook geen snuggere om te zeggen 'kom dan é' als em u niet aankan:scream: maar als je op iedereen gaat slaan die u uitdaagt gaat ge toch nen keer de verkeerde vasthebben.
mja kvind dat geen reden om te gaan vechten,ook al deed hij ambetant en werkte hij u zo hard op de zenuwen.tis geen oplossing
zelf nog niet moeten vechten op straat.ik kan vechten,maar ik vermijd het ten koste van alles en dus
nog nooit moeten vechten.als ze feldoen doe gewoon fel terug,ookal bluf je de kans is maar klein dat ze echt gaan vechten.

iets waar ik totaal niet tegenkan is als het met meerdere tegen enkele is!

CAPS

Legacy Member
bloodoo zei:
tis dan ook geen snuggere om te zeggen 'kom dan é' als em u niet aankan:scream:
mja kvind dat geen reden om te gaan vechten,ook al deed hij ambetant en werkte hij u zo hard op de zenuwen.tis geen oplossing
zelf nog niet moeten vechten op straat.ik kan vechten,maar ik vermijd het ten koste van alles en dus nog nooit moeten vechten.

iets waar ik totaal niet tegenkan is als het met meerdere tegen enkele is!

Hoe weet jij op voorhand van een gevecht dat je em niet aankan? :)
@ vetgedrukte : true

Utred

Legacy Member
Als iemand vocht in zijn knie heeft moede daar opschoppen, die gaat daar serieus nie goe van zijn(zelf ondervonden vandaag(ik ben degene met de gekwetste knie btw))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan