Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
night ghost 128 zei:Gingen ze ook niet gans België "overspannen" met draadloos internet?
Alé, als het wel gezond blijkt te zijn.

Evil_Freaky_BE zei:Dat zou maf zijn, bronnen?
En dan nog, zou dit dan goed zijn? Limiet verhoging? Sneller?
Lemon zei:In 2007 heeft telenet geen alleenmacht meer op de kabel. Dus vanaf dan zal er wel wat meer concurrentie komen voor telenet.




PooTaH zei:Als je goed rekent is je telemeter dan 5maal zo snel leeg/vol.
http://www.academicbroadband.be/proximus/Academic Broadband voor slechts € 19,95 per maand* indien u zich eveneens via Academic Broadband inschrijft voor de voordelige "Smile 5 Anytime All Networks" van Proximus, de formule zónder abonnementskost.
MeRCeNaRy zei:Ik blijf erbij da internet in belgie het komende jaar gaat vooruitschieten... Ik ben sinds paar maanden overgeschakeld van skynet naar dommel. En damn man, ik zeg u, de voordelen die ik nu hebZEKER de moeite waard
![]()
Ik heb er 50grey-turtle zei:In vergelijking met telenet is 30 GB erg veel.
+ derna FUP @ 1mbit
Maw, ik download een goede 200 gb per maand... 50 gig is eerste 5 dagen al der door
Derna heb ik nog 3 weken die 1mbit verbinding hé, voor geen extra kost. Ong 130 kbps hebt ge dan. Ge krijgt er een fijne newsserver bij waar ge max 50 gb kunt vanaf halen. Maar als ge slim zijt pakte u een accountje bij eweka of zo, en dan kunde zodra ge in de 1mbit zit daar vanaf halen zonder problemen. Kost u iets van 7.5 euro

