zaffah
Legacy Member
killgore zei:Met alle respect, maar legaal elke maand over de 10 gig geraken moet je toch al je best doen (lees: max 5% van de inetters zal er legaal zo geraken), en je kan je limiet laten optrekken naar 20 gig.
edit: daarom ga ik nog niet akkoord met de 10 gig limiet eh :/. Persoonlijk ondervind ik het meest last van de up-limiet.
Als je toch niet aan de 10 gig geraakt, waarom is het in de meeste landen dan fup of limietloos geworden?


) & nog minder mensen doen het vaak. 

.