Bontus
Legacy Member
Fulladsl is sinds kort 20GB limiet: is de goedkoopste en beste breedbandinternet provider momenteel!
http://www.fulladsl.be/Vergelijktabel.aspx
http://www.fulladsl.be/Vergelijktabel.aspx
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb de laatste maanden zoveel geprutst met linux dat ik toch wel maandelijks een clean distro heb gedownd ja.Math'ke zei:Owja en dat moet je echt iedere maand opnieuw downloaden zeker ? :ironic:
ik zit hier met 3 op een router en deze keer heb ik een week smallband, van illigale dingen zou je dan wel 1 gig ofzo eraf mogen trekken, maar dan zat ik ook al aan 90% met nog 1 week te gaan, haal ik nietMath'ke zei:Ik zit hier met 3 op een router en zit er nooit over en ik email, game ook. De andere twee hier gebruiken ook regelmatig internet, en nu jij :doc:
Math'ke zei:Ik zit hier met 3 op een router en zit er nooit over en ik email, game ook. De andere twee hier gebruiken ook regelmatig internet, en nu jij :doc:
pfff, dan vind ik mijn chello classic van 35€ toch ZEKER die 6€ extra meer waard hoor.reteiP zei:Fulladsl is sinds kort 20GB limiet: is de goedkoopste en beste breedbandinternet provider momenteel!
http://www.fulladsl.be/Vergelijktabel.aspx


De SkeEvN zei:vertel mij keer wa ge voor 12 gb download da allemaal legaal is... en dit per maand...
)
Ik hou van een beetje afwisselingMath'ke zei:Owja en dat moet je echt iedere maand opnieuw downloaden zeker ? :ironic:

killgore zei:Met alle respect, maar legaal elke maand over de 10 gig geraken moet je toch al je best doen (lees: max 5% van de inetters zal er legaal zo geraken), en je kan je limiet laten optrekken naar 20 gig.
edit: daarom ga ik nog niet akkoord met de 10 gig limiet eh :/. Persoonlijk ondervind ik het meest last van de up-limiet.

Evil_Freaky_BE zei:Vermeld aub ook naar welke prodiver je bent overgestapt ^^
En wat bedoel je met "nu 50 gb limiet en na 50 gb unlimited"?
Evil_Freaky_BE zei:Burny wil je dan aub je provider meedelen ^^?
En ja migelle, bestanden worden maar groter en groter these days.
Als je een actieve downloader bent moet je al elke dag je limiet checken als je niet op narrow band wilt gaan.
) en ze maken gebruik van het Turboline netwerk, dus goeie snelheid/ping/connectie praktisch gegarandeerd.reteiP zei:Fulladsl is sinds kort 20GB limiet: is de goedkoopste en beste breedbandinternet provider momenteel!
http://www.fulladsl.be/Vergelijktabel.aspx
