Bontus
Legacy Member
voor studenten (like me) is het wel 25 euro per maand.FEW zei:pfff, dan vind ik mijn chello classic van 35€ toch ZEKER die 6€ extra meer waard hoor.
ik heb 10mbit down, 512kbit up en 40gig brandwith. das wel wat meer dan die fulladsl van 28.5€ ze![]()
ik vind da gewoon nen hele goede prijs voor al wat ge nodig hebt.


