Archief - Telemeter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TeknomanFan

Legacy Member
wel, ik heb juist gebeld.

Reden van de verschuivingen: teveel mensen hun facturatiedatum eindigt de 15de of den 1ste en daarom wordt een hele hoop mensen verschoven.

TELEMETER: ik heb gevraagd hoe het zit met mijn telemeter, wel zij zeggen mij dat ik op 0% sta omdat mijn facturatiedatum is veranderd (dat gebeurt dan automatisch zeggen ze). Ik zie wel nog altijd 91% :( maar dat komt omdat mijn telemter nog moet ge-update worden maar dat zou normaalgezien maandag gebeuren.
We zullen zien :ironic:

EDIT: ksta op 0%, ne keer bellen en van uw oren maken helpt toch :)

Zorba

Legacy Member
TeknomanFan zei:
EDIT: ksta op 0%, ne keer bellen en van uw oren maken helpt toch :)

Daarom moet je nog niet van uw oren maken ook, gewoon een keer binnenbellen en uw probleem kalm uitleggen en vriendelijk vragen of ze niets kunnen doen ...

cooly

Legacy Member
verdomme,ik kijk net en de mijne is nu den 27ste,normaal 15de.
Zijn er dus 12dagen bijgekomen,en ook niks mail gehad ofzo,ze konden toch tenminste een reset gedaan hebbe ofzo :/
moet nu al 5€ bijbetalen aan volumeblokken omdat ik der al over zat.

polarvandal

Legacy Member
cooly zei:
verdomme,ik kijk net en de mijne is nu den 27ste,normaal 15de.
Zijn er dus 12dagen bijgekomen,en ook niks mail gehad ofzo,ze konden toch tenminste een reset gedaan hebbe ofzo :/
moet nu al 5€ bijbetalen aan volumeblokken omdat ik der al over zat.

daar kunde van u ore voor make.
Als ze da zo verschuive zou er een reset moete gebeure.

TeknomanFan

Legacy Member
polarvandal zei:
daar kunde van u ore voor make.
Als ze da zo verschuive zou er een reset moete gebeure.
tegen mij heeft die persoon van den technische dienst gezegd dat dat automatisch gebeurd.

hatetn

Legacy Member
TeknomanFan zei:
wel, ik heb juist gebeld.

Reden van de verschuivingen: teveel mensen hun facturatiedatum eindigt de 15de of den 1ste en daarom wordt een hele hoop mensen verschoven.

TELEMETER: ik heb gevraagd hoe het zit met mijn telemeter, wel zij zeggen mij dat ik op 0% sta omdat mijn facturatiedatum is veranderd (dat gebeurt dan automatisch zeggen ze). Ik zie wel nog altijd 91% :( maar dat komt omdat mijn telemter nog moet ge-update worden maar dat zou normaalgezien maandag gebeuren.
We zullen zien :ironic:

EDIT: ksta op 0%, ne keer bellen en van uw oren maken helpt toch :)

heeft er iemand last gehad da er teveel mensen op dezelfde dag reset kregen
trager internet, lag ik allesinds niet

cooly

Legacy Member
TeknomanFan zei:
tegen mij heeft die persoon van den technische dienst gezegd dat dat automatisch gebeurd.
Nog altijd geen reset,heb nu eerst mailtje gestuurd,als ik geen reactie krijg bel ik zeker wel eens.
Tis nu wel weekend dus zulle ze wss nie werke

P2K-

Legacy Member
Hier is facturatiedatum verschoven van de 15e naar de 24e.
Dit ging wel gepaard met een vroegtijdige reset.

Dus heb ik nu 15gb beschikbaar op een veel kortere tijd :)

mauron

Legacy Member
Mijn factuurdatum is blijkbaar veranderd naar de 28ste (was eerst 15de), maar mijn telemeter is wel gereset zonder dat ik heb moeten bellen ofzo, dus mij hoor je niet klagen. :P

GhO$T

Legacy Member
Hier ook geen klagen; reset was normaal de 15e (dichtbij dus was al aan't mikken om meter vol te krijgen :) ) en nu zie ik dat hij vandaag op 0 gezet is en volgende reset is al den 28e; als alles klopt mag ik dus nu een maandvolume opdoen in 2 weken ipv een maand. Altijd mooi meegenomen.

cooly

Legacy Member
Hehe,nu mag ik ook nimeer klagen,
had mail gestuurd gistre en zie vandaag dat hij gereset is,maar dat heeft wss niets met die mail te maken want tis weekend,nja,2dage vroeger gereset.
Blijkbaar zijn die van de 15de vandaag gereset zie ik zo

punk

Legacy Member
cooly zei:
Hehe,nu mag ik ook nimeer klagen,
had mail gestuurd gistre en zie vandaag dat hij gereset is,maar dat heeft wss niets met die mail te maken want tis weekend,nja,2dage vroeger gereset.
Blijkbaar zijn die van de 15de vandaag gereset zie ik zo
Yep mijne is blijkbaar net ook gereset. En de volgende reset is al de 22ste. Happy happy, joy joy

Bubba

Legacy Member
Geen zin om een nieuwe thread te maken dus ik vraag et hier maar.

Zijn er nog mensen waarbij telenet internet extreem traag gaat?

Ik ben zeker dat ik niet op smallband zit.
Net telemeter gecheckt:
download = 60%
upload = 92%.

Ik ben ook bijna zeker dat het geen virus ofzo is aangezien internet eve traag is op mn zus haar pc.

Net speedtest gedaan:

Download: 1166.2 KByte/sec
Upload: 4.4 KByte/sec
Connection: 0.0 conn./min
Ping: 473 ms
Telenet abbonement: Telenet Expressnet

De down- en upload snelheid lijken me normaal te zijn maar de laatste 2 zijn wel heel abnormale waarden lijkt me.

Private_BE

Legacy Member
Ik heb Telenet Expressnet Turbo

Mijn internet gaat weer vlot nadat ik hem geformateerd had waarschijnlijk te veel virussen.

Download: 73,3%
Upload: 50,4%

Bubba

Legacy Member
Private_BE zei:
Ik heb Telenet Expressnet Turbo

Mijn internet gaat weer vlot nadat ik hem geformateerd had waarschijnlijk te veel virussen.

Download: 73,3%
Upload: 50,4%

Mja tis hier op beide pc's dus het lijkt me nogal sterk dat het om een virus ofzo gaat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan