TeknomanFan
Legacy Member
wel, ik heb juist gebeld.
Reden van de verschuivingen: teveel mensen hun facturatiedatum eindigt de 15de of den 1ste en daarom wordt een hele hoop mensen verschoven.
TELEMETER: ik heb gevraagd hoe het zit met mijn telemeter, wel zij zeggen mij dat ik op 0% sta omdat mijn facturatiedatum is veranderd (dat gebeurt dan automatisch zeggen ze). Ik zie wel nog altijd 91%
maar dat komt omdat mijn telemter nog moet ge-update worden maar dat zou normaalgezien maandag gebeuren.
We zullen zien :ironic:
EDIT: ksta op 0%, ne keer bellen en van uw oren maken helpt toch
Reden van de verschuivingen: teveel mensen hun facturatiedatum eindigt de 15de of den 1ste en daarom wordt een hele hoop mensen verschoven.
TELEMETER: ik heb gevraagd hoe het zit met mijn telemeter, wel zij zeggen mij dat ik op 0% sta omdat mijn facturatiedatum is veranderd (dat gebeurt dan automatisch zeggen ze). Ik zie wel nog altijd 91%
maar dat komt omdat mijn telemter nog moet ge-update worden maar dat zou normaalgezien maandag gebeuren.We zullen zien :ironic:
EDIT: ksta op 0%, ne keer bellen en van uw oren maken helpt toch

