hatetn
Legacy Member
Timooo zei:Ik heb een probleem met mijn telemeter, normaal reset die op de 7de van elke maand. Hij is dus ook gereset op 7 juli, en hij zou 7 augustus ook moeten resetten. Ik bekeek daarnet dus mijn telemeter en hij gaat deze maand door tot de 17e! en hij wordt dan ook volgende maand de 17e gereset. Ik vind dat maar vreemd, want dan moet ik nu opeens een anderhalve maand me diene limiet doen (war ik dus al over zit)...
Heeft ieamdn anders dit probleem ook? want ik vind het wel lastig:
http://www.picfront.com/images/jah.JPG
en lastig is ook dat ik gisteren een nieuwe gigabyte heb aangevraagd, die sta geregistreerd, maar die is nog altijd niet toegevoegd aan mijn telemeter... is het normaal dat dat zo lang duurt?
zie mijn vorige post
ze beginnen zich veel te permiteren
kzou toch ne mail zenden ze
als ze perse willen wijzigen moeten ze maar toegevingen doen ipv mensen int zak te zetten

, Deze middag plots staat mijn telemeter op 0. Rare dingen hoor bij telenet, dit wordt nog afwachten
eek

