Archief - Telemeter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
Timooo zei:
Ik heb een probleem met mijn telemeter, normaal reset die op de 7de van elke maand. Hij is dus ook gereset op 7 juli, en hij zou 7 augustus ook moeten resetten. Ik bekeek daarnet dus mijn telemeter en hij gaat deze maand door tot de 17e! en hij wordt dan ook volgende maand de 17e gereset. Ik vind dat maar vreemd, want dan moet ik nu opeens een anderhalve maand me diene limiet doen (war ik dus al over zit)...

Heeft ieamdn anders dit probleem ook? want ik vind het wel lastig:

http://www.picfront.com/images/jah.JPG

en lastig is ook dat ik gisteren een nieuwe gigabyte heb aangevraagd, die sta geregistreerd, maar die is nog altijd niet toegevoegd aan mijn telemeter... is het normaal dat dat zo lang duurt?


zie mijn vorige post
ze beginnen zich veel te permiteren
kzou toch ne mail zenden ze
als ze perse willen wijzigen moeten ze maar toegevingen doen ipv mensen int zak te zetten

Gavin

Legacy Member
Timooo zei:
Ik heb een probleem met mijn telemeter, normaal reset die op de 7de van elke maand. Hij is dus ook gereset op 7 juli, en hij zou 7 augustus ook moeten resetten. Ik bekeek daarnet dus mijn telemeter en hij gaat deze maand door tot de 17e! en hij wordt dan ook volgende maand de 17e gereset. Ik vind dat maar vreemd, want dan moet ik nu opeens een anderhalve maand me diene limiet doen (war ik dus al over zit)...

Heeft ieamdn anders dit probleem ook? want ik vind het wel lastig:

http://www.picfront.com/images/jah.JPG

en lastig is ook dat ik gisteren een nieuwe gigabyte heb aangevraagd, die sta geregistreerd, maar die is nog altijd niet toegevoegd aan mijn telemeter... is het normaal dat dat zo lang duurt?
hebt ge daar een waarschuwingsmail van gehad?

hoe werkt da nu met uw betaling?

als hier nergens een korting ofzo wordt gegeven is dat echt wel schandalig



edit: aha! mijn beste vriend hatetn had het al aangekaart

Gavin

Legacy Member
Dillyracer zei:
Vandaag melding smallband, ik kies surf aan volledig snelheid (bijbetalend). Fout op pagina, ik kies volumeblokken bijkopen, fout op pagina. Ik klik op smallband, u kan verder surfen :doh:
zelfde hier

enige mogelijkheid was smallband, volumeblokken bijbestellen gaat zelfs niet terwijl ik dat wel wil (enkel mijn upload zit er over)



dank u wel telenet :bow:
:applause: fantastische klantenservice

manman

|Bifi|

Legacy Member
Ik heb juist het zelfde probleem. Zonder boem of bam staat nu op telenetsite als je uw inlogt dat mij telemeter gerest wordt op 14 augustus in plaats van gewoonlijks op den 7 van de maand. Nu ben ik 2 dagen geleden een waarschuwings e'mail gehad, waar daar duidelijk in staat dat alles gereset wordt op de 7 augustus. Ewel ik ga dan kijken op de site en dan staat er vermeld dat het nu de 14 augustus wordt. Dammm slecht bezig ze, kan daar nu echt niet mee lachen!! Zou ik klacht indienen ?

greetz

|Bifi|

Legacy Member
nu te zien aan mijn meter hebben ze dan toch gereset:p , Deze middag plots staat mijn telemeter op 0. Rare dingen hoor bij telenet, dit wordt nog afwachten:eek:

TeknomanFan

Legacy Member
|Bifi| zei:
Ik heb juist het zelfde probleem. Zonder boem of bam staat nu op telenetsite als je uw inlogt dat mij telemeter gerest wordt op 14 augustus in plaats van gewoonlijks op den 7 van de maand. Nu ben ik 2 dagen geleden een waarschuwings e'mail gehad, waar daar duidelijk in staat dat alles gereset wordt op de 7 augustus. Ewel ik ga dan kijken op de site en dan staat er vermeld dat het nu de 14 augustus wordt. Dammm slecht bezig ze, kan daar nu echt niet mee lachen!! Zou ik klacht indienen ?
kheb da nu ook voor:cry:
Reset is normaal den 15 maar nu ineens gaat alles maar gereset worden den 25ste, das dus 10 (:eek:) dagen later.

Ik hoop dat het bij mij ook afloopt zoals bij u:s

DBK

Legacy Member
bij mij is het 5 dagen later da em gereset wordt, daar had ik wel ff ni op gerekend. maar ik kan ni echt volgen, ge moet dus effectief meer dan een maand doen me uw limiet van 1 maand?

Madblack

Legacy Member
Bij mij zijn er zo maar eventjes 14 dagen bij gekomen, en op de telenet klantendienst melden ze mij dat die telemeter eigenlijk al gereset is.

Duidelijk dat er hier iets ferm mis aan het lopen is.

TeknomanFan

Legacy Member
DBK zei:
bij mij is het 5 dagen later da em gereset wordt, daar had ik wel ff ni op gerekend. maar ik kan ni echt volgen, ge moet dus effectief meer dan een maand doen me uw limiet van 1 maand?
41 dagen moet ik ermee doen:doh:

Woutertje

Legacy Member
Hier wordt die normaal gereset op 15 augustus, nu is het naar 28 augustus gegaan. Positieve aan de zaak is dat hij gisteren gereset is geworden en ik dus nu een dikke 2 weken heb tegen dat hij weer wordt gereset, als het weer niet plots verandert tenminste :ironic:

DBK

Legacy Member
ik krijg juist zo de melding da ik op smallband zit, ik klik op verder surfen op verlaagde snelheid, blijkt da mijn snelheid ni verlaagd is, maar goe ook want ik heb nog nen gig over voor ik op small zit, echt raar

Dont_Shoot

Legacy Member
héhé, bij mij reset op de 6de gehad, en zal opnieuw een reset hebben de 16de...!

Cranox

Legacy Member
Damn zeg , bij mij zijn der ook 13 dagen bijgekomen waneer em gaat resetten :doh:
Hopelijk gaan ze dit vlug fixen :angry:

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik moet hem normaal op 26 augustus krijgen en nu zal hij volgens mijn telemeter op 25 augustus zijn :woohoo:

vnz`

Legacy Member
Cranox zei:
Damn zeg , bij mij zijn der ook 13 dagen bijgekomen waneer em gaat resetten :doh:
Hopelijk gaan ze dit vlug fixen :angry:
Ik heb deze middag naar de Telenet helpdesk gebeld, probleem uitgelegd en deze avond hebben ze men meter gereset. Facturatiedatum is de 24ste dus binnen 2 weken opnieuw een reset. :)

Gewoon bellen naar de helpdesk voor diegene bij wie het nog steeds niet in orde is.

punk

Legacy Member
Deze morgen zie ik ineens dat ik net hetzelfde probleem heb. Normaal gezien gebeurt mijn reset op 15 augustus, nu zie ik ineens dat die verlaat is met een week nml 22 augustus.

Dat kan toch zomaar niet... Wat zijn dat hier voor praktijken. Als ik op 15 augustus geen reset zie dan kunnen ze een serieuze klachtenbrief verwachten.

virtualdude

Legacy Member
punk zei:
Deze morgen zie ik ineens dat ik net hetzelfde probleem heb. Normaal gezien gebeurt mijn reset op 15 augustus, nu zie ik ineens dat die verlaat is met een week nml 22 augustus.

Dat kan toch zomaar niet... Wat zijn dat hier voor praktijken. Als ik op 15 augustus geen reset zie dan kunnen ze een serieuze klachtenbrief verwachten.

Ok jouw datum van reset is verlaat maar jouw datum van begin berekenen is ook verlaat. Waar is dan het probleem. De periode is en blijft 1 maand.

Stel dat ze jouw factuurdatum dan aanpassen dan heb je een maandfactuur welke meer dan 1 maand in beslag neemt ( maw winst voor jou )

Cranox

Legacy Member
virtualdude zei:
Ok jouw datum van reset is verlaat maar jouw datum van begin berekenen is ook verlaat. Waar is dan het probleem. De periode is en blijft 1 maand.

Stel dat ze jouw factuurdatum dan aanpassen dan heb je een maandfactuur welke meer dan 1 maand in beslag neemt ( maw winst voor jou )

Begindatum is nog steeds de 15e , dus die maand gaan ze ipv 30 dagen 43dagen bij mij doen , en bij Punk zal dit ook zo zijn .

Swat maandag effe bellen.

punk

Legacy Member
Cranox zei:
Begindatum is nog steeds de 15e , dus die maand gaan ze ipv 30 dagen 43dagen bij mij doen , en bij Punk zal dit ook zo zijn .
Idd. Ze zeggen wel dat ze tellen vanaf de 22ste juli tot de 22ste augustus, maar als ik de gevens eens van naderbij bekijk dan klopt het van geen kanten. Ze tellen gewoon voort vanaf de 15de. Dus ipv 30 dagen heb ik er nu 37. Mja, ik heb maar 7 dagen meer terwijl anderen er 14 hebben, maar ik voel me toch lichtelijk bedrogen.

Telenet:wtf: :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan