Archief - Telemeter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R4ph4el

Legacy Member
Zojuist gezien dat men telemeter weer op 0 staat. Het is nogthans nog niet het einde van de maand... ook staat de volgende reset voor 13 augustus gepland als ik telenet mag geloven(?)

Nog mensen die vreemde wijzigingen meemaken?

R4ph4el

Legacy Member
Normaal gezien altijd gewoon het einde van de maand, maar dat verklaart trouwens nog niet waarom de telemeter op dit uur op 0 springt en waarom de volgende facturatiedatum nu 13 augustus is. Ik mag natuurlijk niet klagen als het echt zo is...

@Thales: ga studeren ;)

^^VooDoo^^

Legacy Member
Ja, op pub forum staat er ook al een topic me paar mensen die het voorhebben.
Enjoy it ^_^ maar kzou niet overdrijven, je weet nooit

ComputerVISTA

Legacy Member
LOL ik heb een half jaar gehad dat men telemeter op 0 stond, I didn't broadcast it, I was happy with it ;)

Thales

Legacy Member
ik kon het ni laten om te replyen en het maakte niet uit met wat ;)
studeer mee ... samen sterk
moge e rnog vele momenten in de binnentuin volgen :cry:
^^

PooTaH

Legacy Member
heb dat ook eens gehad, azo 4 dagen voor hij normaal gereset zou worden alles op 0.

De laatste dag zat ik toch wel op smallband zeker, iets van 40 gig binnengehaald ofzo ... damn, I want it again :d

Genious

Legacy Member
hier is er plots 3 giga geconsumeerd terwijl ik niet eens thuis was :wtf:

nickman

Legacy Member
Mijn meter is ook op 0 gegaan gisteren of eergisteren.
En reset datum is van de 1ste naar de 3de veranderd.


Ik denkt dat er teveel emnsen reset hadden op de 1ste van de maand (iedereen die voor een bepaalde periode abonnee is bij telenet...) en dat ze de resets meer wilden spreiden ofzo ;).

Ik ben er alleen maar goed mee, dus ik ga niet klagen :D

Lon$daLe

Legacy Member
hier werkt da nie , als ik wil inlogge zegt dat session exists ofzo iet ,zowel ie 7 als firefox ma kbel nie naar 070 ze , heb toch turbo en kom nooit bove mn limiet

nickman

Legacy Member
kijk een sof je geen knopje logout ziet staan, als dat zo is, klik daar dan op en probeer opnieuw ;)

SecondAccount

Legacy Member
Ik bekijk het gedetailleerd overzicht van down/upload => 15Gb
Ik bekijk mijn telemeter => 5Gb
(max dak normaal kan downloaden is standaard 10G)

Ik klaag niet ^^

Lon$daLe

Legacy Member
nickman zei:
kijk een sof je geen knopje logout ziet staan, als dat zo is, klik daar dan op en probeer opnieuw ;)
nope , ik vul mn username en pass in en dan zegt da !login.sessionexists! en dan staat er nergens log out , enigste wa ik kan is mn username en pass terug in voeren ma alst na 10 keer nie bolt zie ik nie in wrm de 11de keer wel

Gavin

Legacy Member
Lon$daLe zei:
nope , ik vul mn username en pass in en dan zegt da !login.sessionexists! en dan staat er nergens log out , enigste wa ik kan is mn username en pass terug in voeren ma alst na 10 keer nie bolt zie ik nie in wrm de 11de keer wel
reboot is drastischer, maar werkt

TheCryptkeeper

Legacy Member
R4ph4el zei:
Ik mag natuurlijk niet klagen als het echt zo is...

En eigenlijk zou je wel moeten klagen want je bent een deel van je volume die je mocht downloaden kwijt.
Stel dat je de dag ervoor op 50% stond en de volgende dag sta je zonder waarschuwing op 0%, dan wil dit zeggen dat je nog es 50% had kunnen downloaden. Je betaald voor 100%, maar in dit voorbeeld heb je maar 50% gekregen.

L0k1-

Legacy Member
TheCryptkeeper zei:
En eigenlijk zou je wel moeten klagen want je bent een deel van je volume die je mocht downloaden kwijt.
Stel dat je de dag ervoor op 50% stond en de volgende dag sta je zonder waarschuwing op 0%, dan wil dit zeggen dat je nog es 50% had kunnen downloaden. Je betaald voor 100%, maar in dit voorbeeld heb je maar 50% gekregen.

hangt er vanaf, ik had het de 27ste juni voor gehad. ik stond op 83% en ineens wordt ik gereset naar 0%. toffe is dat mijn telemeter al de 7ste juli terug resette. dus heb op 10 dagen stuff kunnen binnenhalen waar ik normaal 30 dagen over zou moeten doen :) en dat is dus winst en geen verlies voor mij ;)

Madmaarten

Legacy Member
bij mij telemeter zijn er zomaar 3 dagen bijgekomen
ma da pik ik nie ze

straks klachtenmail sturen

Politik

Legacy Member
Vandaag werden een aantal facturatiedatums aangepast, vandaar de resets.
Lon$daLe zei:
nope , ik vul mn username en pass in en dan zegt da !login.sessionexists! en dan staat er nergens log out , enigste wa ik kan is mn username en pass terug in voeren ma alst na 10 keer nie bolt zie ik nie in wrm de 11de keer wel
Clear uw cookies. Probleem opgelost.
TheCryptkeeper zei:
En eigenlijk zou je wel moeten klagen want je bent een deel van je volume die je mocht downloaden kwijt.
Stel dat je de dag ervoor op 50% stond en de volgende dag sta je zonder waarschuwing op 0%, dan wil dit zeggen dat je nog es 50% had kunnen downloaden. Je betaald voor 100%, maar in dit voorbeeld heb je maar 50% gekregen.
Aangezien uw telemeter nog altijd maandelijks gereset wordt, zij het gewoon op een andere datum, slaagt uw redenering op niets.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan