Archief - Telemeter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GaMe®

Legacy Member
Argh.. Ik ben juist op smallband gevlogen..
Telemeter zou vanavond moeten resetten.. Heb al voor 7 euro blokken bijgekocht..
Die prijzen van telenet zijn toch maar raar..
Je kan verder blijven surfen aan volledige snelheid aan een tarief van 0.15 euro/mb .. Dus voor 100mb ben je 15 euro kwijt, dat betekent 150 euro /gb ?
Terwijl je voor 1 euro 1 gb kan bijkopen :s

Pippoken

Legacy Member
GaMe® zei:
Argh.. Ik ben juist op smallband gevlogen..
Telemeter zou vanavond moeten resetten.. Heb al voor 7 euro blokken bijgekocht..
Die prijzen van telenet zijn toch maar raar..
Je kan verder blijven surfen aan volledige snelheid aan een tarief van 0.15 euro/mb .. Dus voor 100mb ben je 15 euro kwijt, dat betekent 150 euro /gb ?
Terwijl je voor 1 euro 1 gb kan bijkopen :s

Dat van 1euro/gb:
je breidt je maandelijks volume uit zodat je elke maand recht hebt op meer volume. Je kan kiezen of je de hoeveelheid te versturen of te ontvangen gegevens wil uitbreiden.

Dat van 0.15euro/mb:

je surft gewoon verder en betaalt per MB die je tijdens diezelfde facturatieperiode nog extra gebruikt.

Anoniem04

Legacy Member
Die 0,15 klopte bij ons toch niet, we hadden 1 gb meer verbruikt en moesten 1 euro betalen.

Neobyte

Legacy Member
het word hoof tijd dat ze dezen brol afschaffen!!
als ge eens deftig op xbox live zit zit ge aan uw limiet zonder da ge het zelf weet
kvind het schandalig dat ze nog steeds in dit bekrompen apenland werken met zulke systemen. terwijl ze in nl geen download limiet hebben.

welp

Legacy Member
Ksnap ni wat sommigen dan allemaal beginnen downloaden. Kzou begot ni weten wa ik moet doen om telemeter vol te krijgen.

SecondAccount

Legacy Member
welp zei:
Ksnap ni wat sommigen dan allemaal beginnen downloaden. Kzou begot ni weten wa ik moet doen om telemeter vol te krijgen.
films, games, muziek, programma's.........................

JanVH

Legacy Member
GaMe® zei:
Argh.. Ik ben juist op smallband gevlogen..
Telemeter zou vanavond moeten resetten.. Heb al voor 7 euro blokken bijgekocht..
Die prijzen van telenet zijn toch maar raar..
Je kan verder blijven surfen aan volledige snelheid aan een tarief van 0.15 euro/mb .. Dus voor 100mb ben je 15 euro kwijt, dat betekent 150 euro /gb ?
Terwijl je voor 1 euro 1 gb kan bijkopen :s
Is't niet 0,15 cent per MB?

Neobyte

Legacy Member
welp zei:
Ksnap ni wat sommigen dan allemaal beginnen downloaden. Kzou begot ni weten wa ik moet doen om telemeter vol te krijgen.

gij zijt zeker geen gamer?
Nog nooit van xbox live gehoord? waar je demo's van 1 gig kan downloaden? En als ge dan eens een deftig trailerke erbij wilt en nog een arcade game ofzo kom je al makkelijk aan 2 gb en om van de rest nog maar te zwijgen.

GaMe®

Legacy Member
omg.. Normaal moest mijn telemeter nu al gereset zijn.. Maar ik zit nog altijd op smallband..
Maar wat staat er bij mijn telenet ?

Product: ExpressNet
De snelheid van je Telenet verbinding is verlaagd.


Je hebt het maandelijks basisvolume van je verbinding overschreden. Het volume dat je verder verbruikt tot 4 september 2006 wordt niet aangerekend.
Op 4 september 2006 wordt de snelheid van je verbinding hersteld.
Dan wordt je verbruik terug op nul gezet.


Als ik dan kijk naar de detailgegevens, zie ik een tabel van 4/7 die doorloopt tot 3/9 !!? :s

zaffah

Legacy Member
Kzit met een probleempje.

Ik zat op 16 GB toen die reset gebeurde. Na die reset heb ik mij wat geamuseerd. Wat zie ik nu op die 'oh-zo-mooie' telenet factuur.

14 volumeblokken.
Hier heb ik dus echt niet naar gevraagd. Ze mogen dus zomaar iets aanrekenen terwijl ik dat niet wou?

hatetn

Legacy Member

GaMe®

Legacy Member
hatetn zei:
waar halen die trouwens het recht om u meer dan een maand me een volume van een maand te geven
als ze bij hun willen veranderen moeten ze maar toegevingen doen naar u toe
maar bijna 2 maand doen me het volume van 1 maand
schandalig is het aan het worden
Mja het is vannacht toch volledig en tegoei gereset.. Dus geen problemen meer.

Pippoken

Legacy Member
Is altijd zo hoor, de reset is naar mijn mening pas gedaan na een uur of 2-3 uur snachts.... (niet alles in 1 keer)

GaMe®

Legacy Member
Pippoken zei:
Is altijd zo hoor, de reset is naar mijn mening pas gedaan na een uur of 2-3 uur snachts.... (niet alles in 1 keer)
Bij mij was het normaal altijd rond 22u ~ 23u 's avonds voor de dag van de reset

Anoniem04

Legacy Member
Vandaag melding smallband, ik kies surf aan volledig snelheid (bijbetalend). Fout op pagina, ik kies volumeblokken bijkopen, fout op pagina. Ik klik op smallband, u kan verder surfen :doh:

-KituaM-

Legacy Member
Ik heb een klein vraagje: Ik heb de laatste 3 dagen misschien 10 liedjes ofzo gedownload en voor de rest niets noemenswaardig maar mijn telemeter staat voor die 3 dagen op 850 MB. Is dat normaal?

Timooo

Legacy Member
Ik heb een probleem met mijn telemeter, normaal reset die op de 7de van elke maand. Hij is dus ook gereset op 7 juli, en hij zou 7 augustus ook moeten resetten. Ik bekeek daarnet dus mijn telemeter en hij gaat deze maand door tot de 17e! en hij wordt dan ook volgende maand de 17e gereset. Ik vind dat maar vreemd, want dan moet ik nu opeens een anderhalve maand me diene limiet doen (war ik dus al over zit)...

Heeft ieamdn anders dit probleem ook? want ik vind het wel lastig:

http://www.picfront.com/images/jah.JPG

en lastig is ook dat ik gisteren een nieuwe gigabyte heb aangevraagd, die sta geregistreerd, maar die is nog altijd niet toegevoegd aan mijn telemeter... is het normaal dat dat zo lang duurt?

Messias.

Legacy Member
Dikke ripoff jongens. :p Eénzelfde limiet op langere termijn, zoiets kan alleen bij Telenet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan