Archief - Telemeter

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheCryptkeeper

Legacy Member
Politik zei:
.Aangezien uw telemeter nog altijd maandelijks gereset wordt, zij het gewoon op een andere datum, slaagt uw redenering op niets.

Toegegeven, als de datum van de reset niet veranderd dan doet hij geen verlies maar winst. Als de datum mee veranderd doet hij verlies.

Politik

Legacy Member
Zoals ik zei verandert de datum dus wél. Leer lezen, en uw redenering slaagt nog steeds op niets. Hij maakt noch verlies, noch winst.

TheCryptkeeper

Legacy Member
Ik kan lezen, anders zou ik deze antwoorden niet kunnen typen. Ik had het gewoon over het hoofd gezien.
Maar als de factuurdatum veranderd, dan heeft hij toch het stuk van het begin van z'n telemeter tot deze verandering gratis gekregen? Ofwel zal hij dan een groter bedrag moeten betalen voor zijn eerstvolgende factuur.

zaffah

Legacy Member
freaky, mijn telemeter is ook gereset.

dit staat er bij mijn telemeter:
Je verbruikte volume wordt terug op nul gezet op 2 augustus 2006.

nouja, mij hoor je niet klagen :p

Krayola

Legacy Member
Ik heb het hier ook juist opgemerkt. Telemeter wordt hier normaal gereset int begin van de maand. Nu blijkbaar op de 14de van de maand. En hij staat nu al op 0. Dat betekent dus gewoon efkes profitere van die halve maand dak 100% mag opdoen :p.
En zoals hier al is gezegd, zal wss met aanpassing factuurdatum te maken hebben. Ik weet nog dat wij ons factuur altijd in de helft van de maand kregen, maar Telemeter werd gereset int begin van de maand.
Nuja, hope da we een beetje kunne profitere.

Zwoep

Legacy Member
Politik zei:
Clear uw cookies. Probleem opgelost.

Maar neen, rarent. Gewoon op 'Mijn Telenet' klikken. (Vanboven, tussen webmail en contact.) Je bent nog ingelogd, daarom bestaat de session nog.

Ble$$ed^

Legacy Member
Haha zalig :) hier net etzelfste , normaal reset men telemeter den 1ste van de maand. Sinds vandaag is em gereset en hij zal opnieuw gereset worden op 4 augustus :D
Mass downloading

zaffah

Legacy Member
Ble$$ed^ zei:
Haha zalig :) hier net etzelfste , normaal reset men telemeter den 1ste van de maand. Sinds vandaag is em gereset en hij zal opnieuw gereset worden op 4 augustus :D
Mass downloading

10GB is niet echt mass downloading hoor :)

Politik

Legacy Member
Zwoep zei:
Maar neen, rarent. Gewoon op 'Mijn Telenet' klikken. (Vanboven, tussen webmail en contact.) Je bent nog ingelogd, daarom bestaat de session nog.
Zelfde probleem, andere oplossing. Zaag keer ni.

Zwoep

Legacy Member
Cookies clearen is een onnozele oplossing in dit geval. Koop u dan meteen een andere PC ofzo.

Madmaarten

Legacy Member
tis thopen dat die meter ook echt reset nu de 4de augustus
en dat de boel niet opeens veranderd

djbramz

Legacy Member
miljaar val uit de boot bij mij geen vakantiegeschenk van telenet...

Bubba

Legacy Member
We zijn hier nog ma pas overgeschakeld naar telenet en ik heb een vraag over dieje telemeter.

We zijn sinds 06/07/2006 aangesloten op het telenet netwerk.
Nu, er stond op de website "telemeter word gereset op 1 augustus".

Het is nu echter 1 augustus en op de telemeter staat nu:

Overzicht facturatieperiode: 1 augustus 2006 t.e.m. 31 augustus 2006

Je verbruikte volume wordt terug op nul gezet op 1 september 2006.

Nu, op de meter zelf staat het niveau nog steeds op 94%. Niet gereset dus.

Gebeurd dit later pas of is dat een probleem?

Krayola

Legacy Member
BuBbA zei:
We zijn hier nog ma pas overgeschakeld naar telenet en ik heb een vraag over dieje telemeter.

We zijn sinds 06/07/2006 aangesloten op het telenet netwerk.
Nu, er stond op de website "telemeter word gereset op 1 augustus".

Het is nu echter 1 augustus en op de telemeter staat nu:



Nu, op de meter zelf staat het niveau nog steeds op 94%. Niet gereset dus.

Gebeurd dit later pas of is dat een probleem?

Dat zal sebiet wel gebeuren, dat duurt altij efkes.
Als ge rond 1 uur of half 2 ofzo nogis kijkt, zou die normaal wel op 0 staan.

Bloob

Legacy Member
erm, mijne heeft eergistere reset gehad, terwijl dit normaal pas de 5de moet gebeuren, er staat op mijn telenet dit : "Je verbruikte volume wordt terug op nul gezet op 5 augustus 2006."

Dus, kan ik nu gewoon vollebak leechen tot de 5 de ? :D ?

demon326

Legacy Member
Brambo^ zei:
erm, mijne heeft eergistere reset gehad, terwijl dit normaal pas de 5de moet gebeuren, er staat op mijn telenet dit : "Je verbruikte volume wordt terug op nul gezet op 5 augustus 2006."

Dus, kan ik nu gewoon vollebak leechen tot de 5 de ? :D ?

ja normaal wel ik ken iemand die er ook gebruik van heeft gemaakt:D

en hier is er nog niks vanaf maja ik heb nog wel 4 dagjes geduld:crazy:

sToRm

Legacy Member
eerst resette de meter bij mij op de 1ste en da is dus veranderd naar de 3de.

30/07/06 was de meter bij mij gereset, dus ik kon 4 dagen leechen eigenlijk.
Nu sta ik op 8gb v/d 10gb en is de meter gereset.

er staan nu 35 dagen op :wtf: van 30/07/06 t.e.m. 02/09/06 en de 3e wordt hij gereset....

weer goed bezeikt dus

*edit*
ma telenet gaat wel ne brief krijgen, want er stond nog altijd "je verbruikte volume wordt terug op 0 gezet op 3 augustus 2006".
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan