Archief - Te veel water drinken?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ali_

Legacy Member
^^mijn bioleerkacht vorig jaar was daar vrij hard van overtuigd, volgens hem zelfs beter dan water in flessen. dé man zat zelfs van die foldertjes uit te delen :s

FroFro

Legacy Member
joat, hier in belgië toch e :) In Spanje bv ni, da weetek. De meeste Noord-Afrikaanse lande waarek op reis ben geweest ook ni.

koekoek

Legacy Member
ja overlaatst is da int nieuws is nekeer geweest da da zelfs beter is dan water uit flessen... meer mineralen etc was de reden dacht ik....

Exorikos

Legacy Member
Ali_ zei:
^^mijn bioleerkacht vorig jaar was daar vrij hard van overtuigd, volgens hem zelfs beter dan water in flessen. dé man zat zelfs van die foldertjes uit te delen :s

Mijn leerkracht bio van vorig jaar zei net hetzelfde. Ik geloof hem wel. :)

In Heverlee is het kraantjeswater wansmakelijk tbh :/

Terrorist_Hell

Legacy Member
Hellrabbit zei:
hetgeen dus echt wel beter is
ik drink zo onder het jaar wel massas : zet een fles water in mijn buurt en ik zit daar heel den tijd van te drinken, eerder als tic dan uit dorst ofzo

zo gaat er bij mij toch meestal anderhalve liter water per dag door
En waaorm zou dat beter zijn? Ik merk helemaal geen verschil inzake 't functioneren van mijn lichaam. Anders moet 'k om 't uur naar de WC om te plassen.

Terror Factor

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
En waaorm zou dat beter zijn? Ik merk helemaal geen verschil inzake 't functioneren van mijn lichaam. Anders moet 'k om 't uur naar de WC om te plassen.

Das beter voor uw niere, da is makkelijker te verwerken ofzo(uw "oplossing" is gewoon dunner, dus da spoelt beter weg)

^^pathfinder^^

Legacy Member
Exorikos zei:
Mijn leerkracht bio van vorig jaar zei net hetzelfde. Ik geloof hem wel. :)

In Heverlee is het kraantjeswater wansmakelijk tbh :/

in Kessel-Lo is het ook nie te zuipen, de ene dag smaakt het naar een pamper, de andere dag naar parfum :///

je kent dat wel, als je zo iets ruikt en die geur doordringt naar de smaak, daarom weet ik hoe een pamper smaakt :)

metaphore

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
En waaorm zou dat beter zijn? Ik merk helemaal geen verschil inzake 't functioneren van mijn lichaam. Anders moet 'k om 't uur naar de WC om te plassen.

minder proteïnen/ionen die in u nieren kunnen blijven hangen en daar met calcium complexen kunnen vormen...

zowizo is veel water ook goed voor heel wat andere zaken, maar als ge ons niet gelooft moet het niet zenne :)

Hellrabbit

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
En waaorm zou dat beter zijn? Ik merk helemaal geen verschil inzake 't functioneren van mijn lichaam. Anders moet 'k om 't uur naar de WC om te plassen.

... lange termijn

Exorikos zei:
Mijn leerkracht bio van vorig jaar zei net hetzelfde. Ik geloof hem wel. :)

In Heverlee is het kraantjeswater wansmakelijk tbh :/

"compleet niet te drinken" is denk ik beter verwoord :)

metaphore

Legacy Member
Da van leuven stad trekt ook op nix zenne.

Daar zit echt massa's kalk in :x

Kheb trouwens een neef die alleen kraantjes water drinkt :D
van de fles vindt hij niet lekker

Rivers

Legacy Member
Ik drink ook alleen maar kraantjeswater.. Smaakt precies hetzelfde naar mijn mening. Alleen vergeet ik op een dag altijd te drinken :s.. meestal bij het avondeten besef ik plots dat ik van de hele dag nog niks gedronken heb (heb dan ook geen dorst) mja is niet goed van mij. Nu ben ik al twee dagen na elkaar 1,5l aant drinken en het is wel te merken. VEEL PIPI!!! :p

Santa

Legacy Member
Nja kan goed zijn dat kraantjeswater beter smaakt, maar de kans dat hoeveelheden daarvan gewoon gezuiverde uitwerpselen enzo zijn :x

-Helld0g-

Legacy Member
yoepieee uit de oude doos! tof dat we dat ook weten... vooral dat laatste deel :P

Rivers

Legacy Member
Santa| zei:
Nja kan goed zijn dat kraantjeswater beter smaakt, maar de kans dat hoeveelheden daarvan gewoon gezuiverde uitwerpselen enzo zijn :x

jama dat proef je toch niet.. je eet op je hele leven ook gemiddeld 3 à 4 spinnen in je slaap.

En trouwens weet je wat ik nog veel erger vindt? Als ik moet bedenken hoe zo'n weerloos kalfje eruit zag toen zijn tedere lichaampje werd opengereten door zo'n slachtersmes en vervolgens een poot bloederig werd afgehakt om daarna op je bord te belanden als zo'n lekkere biefstuk?

metaphore

Legacy Member
Rivers zei:
jama dat proef je toch niet.. je eet op je hele leven ook gemiddeld 3 à 4 spinnen in je slaap.

En trouwens weet je wat ik nog veel erger vindt? Als ik moet bedenken hoe zo'n weerloos kalfje eruit zag toen zijn tedere lichaampje werd opengereten door zo'n slachtersmes en vervolgens een poot bloederig werd afgehakt om daarna op je bord te belanden als zo'n lekkere biefstuk?

Liever nen bloederige biefstuk van een vleeskalf dan een stuk stront in men drinkwater ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan