Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ali_ zei:^^mijn bioleerkacht vorig jaar was daar vrij hard van overtuigd, volgens hem zelfs beter dan water in flessen. dé man zat zelfs van die foldertjes uit te delen![]()

En waaorm zou dat beter zijn? Ik merk helemaal geen verschil inzake 't functioneren van mijn lichaam. Anders moet 'k om 't uur naar de WC om te plassen.Hellrabbit zei:hetgeen dus echt wel beter is
ik drink zo onder het jaar wel massas : zet een fles water in mijn buurt en ik zit daar heel den tijd van te drinken, eerder als tic dan uit dorst ofzo
zo gaat er bij mij toch meestal anderhalve liter water per dag door
Terrorist_Hell zei:En waaorm zou dat beter zijn? Ik merk helemaal geen verschil inzake 't functioneren van mijn lichaam. Anders moet 'k om 't uur naar de WC om te plassen.
Sagax zei:is het water van de waterleiding geschikt voor consumptie?

Exorikos zei:Mijn leerkracht bio van vorig jaar zei net hetzelfde. Ik geloof hem wel.
In Heverlee is het kraantjeswater wansmakelijk tbh :/

Terrorist_Hell zei:En waaorm zou dat beter zijn? Ik merk helemaal geen verschil inzake 't functioneren van mijn lichaam. Anders moet 'k om 't uur naar de WC om te plassen.

Terrorist_Hell zei:En waaorm zou dat beter zijn? Ik merk helemaal geen verschil inzake 't functioneren van mijn lichaam. Anders moet 'k om 't uur naar de WC om te plassen.
Exorikos zei:Mijn leerkracht bio van vorig jaar zei net hetzelfde. Ik geloof hem wel.
In Heverlee is het kraantjeswater wansmakelijk tbh :/

.. meestal bij het avondeten besef ik plots dat ik van de hele dag nog niks gedronken heb (heb dan ook geen dorst) mja is niet goed van mij. Nu ben ik al twee dagen na elkaar 1,5l aant drinken en het is wel te merken. VEEL PIPI!!! 
Santa| zei:Nja kan goed zijn dat kraantjeswater beter smaakt, maar de kans dat hoeveelheden daarvan gewoon gezuiverde uitwerpselen enzo zijn![]()
Rivers zei:jama dat proef je toch niet.. je eet op je hele leven ook gemiddeld 3 à 4 spinnen in je slaap.
En trouwens weet je wat ik nog veel erger vindt? Als ik moet bedenken hoe zo'n weerloos kalfje eruit zag toen zijn tedere lichaampje werd opengereten door zo'n slachtersmes en vervolgens een poot bloederig werd afgehakt om daarna op je bord te belanden als zo'n lekkere biefstuk?

metaphore zei:Liever nen bloederige biefstuk van een vleeskalf dan een stuk stront in men drinkwater![]()
metaphore zei:Liever nen bloederige biefstuk van een vleeskalf dan een stuk stront in men drinkwater![]()

Math'ke zei:Wie weet zit er wel stront in je vlees verwerkt![]()
