Ali_
Legacy Member
Tis vanaf 4,5 liter da ge teveel drinkt volgens mijn bioleerkracht van vorig jaar...2 moet je toch best wel drinken.
En ik doe het gelukkig, 1 fles van 2 da ik drink per dag. En water is goed voor de huid en aangezien ik rook (wat volgens de pakjes slecht is voor de huis) moet ik dat compenseren hé. Dus een fles van 2 liter zeker binnenkappen.
En ik doe het gelukkig, 1 fles van 2 da ik drink per dag. En water is goed voor de huid en aangezien ik rook (wat volgens de pakjes slecht is voor de huis) moet ik dat compenseren hé. Dus een fles van 2 liter zeker binnenkappen.



.