Archief - tattoo laten zetten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Godzilla*Akira

Legacy Member
De SkeEvN zei:
men pols duurt ongeveer een week voor de korsten en een week voor men vel.. dus voor een kleine 2 weken +-

en ben ontwerpen een het maken voor men linker arm maar da ga nog weekjes duren wss :) wss eens naar tattoopaco gaan voor te vragen of ze kunnen helpen want jason kan tog wel lekker tekene


IS er na het zetten van de tattoo nog veel iritatie ofzo?
Ale kweet wel dat het jeukt enzo, maar kan/mag/bestaat er geen zalf ofzo die dat beetje verlicht, of valt het al bij al nog mee? Of dient die zalf daarvoor?

De SkeEvN

Legacy Member
Dark^Wolverine zei:
IS er na het zetten van de tattoo nog veel iritatie ofzo?
Ale kweet wel dat het jeukt enzo, maar kan/mag/bestaat er geen zalf ofzo die dat beetje verlicht, of valt het al bij al nog mee? Of dient die zalf daarvoor?
da valt goe mee ze aleja bij mij tog...

is waneer het begint te genezen en kortjes enzo da het begint te jeuken maar das maar lichtjes voor een dag of 4

Savage

Legacy Member
doe er best flamazine aan, da houdt de jeuk toch een beetje op afstand :)

ComputerVISTA

Legacy Member
sir oinksalot zei:
die van mij is onderandere op men scheenbeen en dat veel heel goed mee van pijn, aan de achterkant van men been deed het meer zeer

Ik vermoed, hoe meer gevoel in het vel (gezicht, vingers, etc...) des te meer pijn...

xcruchesx

Legacy Member
==>Bodydesign piercing & tattooshop hier in Gent, zijn gekend in het Gentse, daar staat wel veel info op over naverzorging enzo

Godzilla*Akira

Legacy Member
xcruchesx zei:
==>Bodydesign piercing & tattooshop hier in Gent, zijn gekend in het Gentse, daar staat wel veel info op over naverzorging enzo

Op uwe link staat er op (FAQ) dat ze het gebruik van flamazine ten strengste afraden...

Maar hier (forum) zeggen ze om dat te gebruiken...ale sommige toch.


Er staat dat de zalf een "inwerking" kan hebben op de inkt die juist geplaatst is.



:unsure: :unsure:

Gromme

Legacy Member
Plekken waar ik een tattoo zou laten zetten zouden zijn :

Bovenarm, langst binnen...
Zij dus niet op mijn buik of de zijkant ervan maar echt op mijn zij.
Ergens op de rug

^^pathfinder^^

Legacy Member
Plaatsen waar ik een tattoo zou zetten:

een anker op mijn rechterschouder

darthphili

Legacy Member
Ik wil nog een halfsleeve met Nintendo karakters bij (no kidding).

De SkeEvN

Legacy Member
iemand hier die tattoo ontwerpen maakt ? of iemand kent in regio west vlaanderen..?

Raukaris

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
Plaatsen waar ik een tattoo zou zetten:

een anker op mijn rechterschouder

op uwe rechterbovenarm en dan een matrozenpakje en wa spinazie:p

prutseke

Legacy Member
men tattoo ist zaterdag geplaatst geweest bij paco, Jason (den dienen da er mee samen werkt) eeft em geplaatst, en tis heel goed gelukt, een kunstwerk bijnaa :p;) het is daar ook een leuke sfeer, je voelt je er helemaal op je gemak

zwart lijntje trekken was niets, maar da inkleuren was wel wat andere koek :s
heb me ook nog piercing laten zetten in da lelleke naast den ingang van uw oor (kweet ni hoe ik het anders moet zegge) dat was wel mega pijnlijk. bij men vriend hadden ze het verdoofd (had het ergens aan de zee laten zetten) en bij dus niet. was ff schrikken en tanden bijten :s

dus 1 adres voor je tattoo: PACO in waregem ;)
een echte aanrader

moemi

Legacy Member
kun je der eens foto van nemen van je tattoo? intresseert me wel ..

prutseke

Legacy Member
moemi zei:
kun je der eens foto van nemen van je tattoo? intresseert me wel ..

heb wel een foto, maar is nogal onduidelijk, door de lichtinval. maar als em genezen is trek ik er nog één, ik ben wel niet van plan om hem op het forum te zette, wil hem wel dan persoonlijk via mail ofzo doorsturen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan