Archief - tattoo laten zetten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Forze

Legacy Member
Als diegene die uw tattoo zet perfect hygienisch werkt, & als ge daarna de basis-hygiene opvolgt, kan er nix misgaan!

Ik heb vorige vrijdag een nieuwe tattoo laten zetten op men linkerschouder & deze is ondertussen al goed aan het helen (& aan het f****ing jeuken).

De basisregels zijn (zoals ik ze opvolg):

-het compres/stuk plastiek/... whatever de tattoeerder gebruikt laten zitten tot de volgende dag (of 6-8 uur als je smorgens bent getattoeerd)
-De volgende 2 weken enkel korte douches nemen & heeeeel lichtjes met neutrale zeep & een schoon washandje de tattoo deppen & afspoelen met water (daarna voorzichtig afdeppen met tissues of een papieren zakdoekje)
-als de tattoo begint te vervellen na 3-4 dagen NIET KRABBEN OF PULKEN hoe erg het ook jeukt!
-elke dag max 3x flammazine of andere specifieke ontsmettingsproducten op de tattoo deppen (ook voorzichtig + niet te veel)
-altijd een propere katoenen tshirt dragen (ik draag elke dag een nieuwe, zelfs onder mijn werkkledij)
-NIET KRABBEN AAN DE TATTOO ;)

Ik heb mijn tattoos altijd laten zetten in de Lucky 1 Tattoo in antwerpen: altijd heeeeeeel hygienisch & goed ;) zeker voor customs!

ikbenjeoma

Legacy Member
vergeet niet dat ge er dan gans u leven moet mee lopen, tenzij ge ze dan laat wegdoen, ma da blijfde wel zien :crazy:

Sander H

Legacy Member
das uw oma, nie uw mama ...

oei zwam was beneden zeker :unsure:

@Forze: het KAN altijd misgaan :p
mja idd als ge het goed verzorgt, is die kans wel héél klein :)

Savage

Legacy Member
en probeert ook vaseline te vermijden als vocht-middel. Gebruik dan, zoals hierboven aangegeven flammazine.

En euh, moesten ze het thuis niet mogen weten, wast de volgende dag maar zelf uw lakens. U'll see why ;)

ElBramo

Legacy Member
Tattoos lijken atm wel leuk, maar ik betwijfel of ik daar later nog zo over ga denken. Dus mss best geen tattoo laten plaatsen :)
Wat is ongeveer de prijs van een bescheiden tattoo?

Raukaris

Legacy Member
Kan het kwaad een tattoo te zetten op de pols? zo vlak op die aders lijkt mij toch wat riskant? of ben ik fout?

Xevven

Legacy Member
prutseke zei:
kwil dus een tattoo laten zetten (eeyore als engeltje :D ) maar men vraag is waar.

eeklo is dicht bij me in de buurt, maar ik heb daar men neuspiercing laten zetten en die is ontstoken, en ik ben bang dat ze daar niet steriel genoeg werken. heeft er iemand ervaring (tattoo laten zetten in black store?) of ergens anders maar dicht in de buurt.

ik zou hem anders laten zetten in kortrijk, maar das een beetje ver.

hints en tips please

thank you!!

:love: :love: :love: :love:


ge komt em toch es tonen? ;)

Dark^Wolverine zei:
kwist het zelf ook niet, zal wel een grappig zicht zijn :lol:

denkte?
http://www.elegancepixelfied.com/Wallpaper/eeyore.jpg :)
moet nog cool zijn met da zwart enal op uw rug :p

amdr

Legacy Member
Ik zouem int midde van uwe rug zetten! Ge zult over 30 j nog super tevrede zijn dat ge nen belachelijken ezel op u lijf hebt late schilderen :love:

Babs

Legacy Member
Raukaris zei:
Kan het kwaad een tattoo te zetten op de pols? zo vlak op die aders lijkt mij toch wat riskant? of ben ik fout?

Ik weet niet of het riskant is (ik denk van niet nochtans) maar naar horen is het echt ENORM pijnlijk, dus bezin eer ge begint.

amdr zei:
Ik zouem int midde van uwe rug zetten! Ge zult over 30 j nog super tevrede zijn dat ge nen belachelijken ezel op u lijf hebt late schilderen :love:

:lol:

Maar hij heeft wel gelijk. Nu is eeyore mss schattig enzo (vind ik ook wel) maar binnen X aantal jaar ben je meer volwassen en ga je mss denken "wat bezielde mij toch?".

Hoelang denk je er trouwens al over na om die te laten zetten?
Ik ben nu ondertussen al meer dan 3 jaar aan het overwegen "ooit" een te laten zetten maar ik wil er geen spijt van krijgen, dus probeer ik het zolang mogelijk uit te stellen totdat ik echt zeker ben.

Khoop alleen dat je goed weet wat je doet :x

amdr

Legacy Member
BaBsie zei:
Ik weet niet of het riskant is (ik denk van niet nochtans) maar naar horen is het echt ENORM pijnlijk, dus bezin eer ge begint.



:lol:

Maar hij heeft wel gelijk. Nu is eeyore mss schattig enzo (vind ik ook wel) maar binnen X aantal jaar ben je meer volwassen en ga je mss denken "wat bezielde mij toch?".

Hoelang denk je er trouwens al over na om die te laten zetten?
Ik ben nu ondertussen al meer dan 3 jaar aan het overwegen "ooit" een te laten zetten maar ik wil er geen spijt van krijgen, dus probeer ik het zolang mogelijk uit te stellen totdat ik echt zeker ben.

Khoop alleen dat je goed weet wat je doet :x
Ik heb tot over paar maand geleje een tongpiercing gehad en zelfs daar heb ik spijt van.
-Heb een putteke in mijn tong da precies ni weg gaat.
-50€ weggesmeten

Een tattoo late verwijderen ziet er wel iets vettiger uit als een piepklein putteke en kost wrs pokkeveel geld

Denkter gewoon nog is over na, en zeker over u figuur

Stimpy

Legacy Member
amdr zei:
Ik zouem int midde van uwe rug zetten! Ge zult over 30 j nog super tevrede zijn dat ge nen belachelijken ezel op u lijf hebt late schilderen :love:

lol en mijn post wordt verwijderd als k zeg dat het ni erg origineel is

een commerciele hype:sleep:

manman moogt ier al nix meer zegge blijkbaar

De SkeEvN

Legacy Member
prutseke zei:
datum is dus vastgesteld: op 16 december laat ik men tattoo zetten door paco in waregem (ge kent em mss wel van undercover lovers)

tnx

deda
paco is ne goeie :) samen me jason

jason maakt wel zalige tekeningen..
enen op men werk heeft zen arm daar gedaan en nu zen hele onderbeen.. duurt 21 uur :d

ik heb men pols laten doen ook bij paco en ben van plan om men andere arm volledig te doen met een flame die begint onderaan men pols en eindigd.. dakket nog nie weet :) vandaag nog maar begonne denke wa ik wil..


paco gebruikt zeer steriel materiaal en zorgt ook voor beste werkomstandigheden....


btw waarl aat je hem zetten en hoe groot issem?

Babs

Legacy Member
amdr zei:
Ik heb tot over paar maand geleje een tongpiercing gehad en zelfs daar heb ik spijt van.
-Heb een putteke in mijn tong da precies ni weg gaat.
-50€ weggesmeten

Een tattoo late verwijderen ziet er wel iets vettiger uit als een piepklein putteke en kost wrs pokkeveel geld

Denkter gewoon nog is over na, en zeker over u figuur

Ik zit ook me 2 piercings, navel hebbek bijna 2 jaar, neus bijna 1 jaar, nog nooit spijt van gehad. Mijn navel hebbek genomen met toestemming van mijn ouders, mijn neus tegen hun zin, maar die wou ik enorm graag hebben en daar heb ik lang genoeg over nagedacht om die te nemen.

En idd ja, tattoo verwijderen kost enorm veel geld. Da gebeurt in sessies die elk zovele euro's kosten, en telkens me de laser wordt het minder en minder zichtbaar. Een andere oplossing als ge uw tattoo-tekening beu zijt is een nieuwe derover laten tattooëren :). Kost natuurlijk nogges zoveel geld.

Ma ge moet het er voor over hebben vindek :)

prutseke

Legacy Member
mens mens mens, en ik die dacht dak de preek ging krijgen van mijn ouders ;)

mijn tattoo zou ongeveer 70€ zen en klaat em zette op men schouder (rechterkant)

ik denk er al mega lang over, 4-5 jaar en ik heb nu eindelijk het lef om het doen, alhoewel ik doodsbenauwd ben van de pijn, morja (der is iemand mee om men handje vast te houden hé (bij wijze van spreken))

en mensen die men tattoo wille zien, moete maar zegge, en ik maak wel selectie (enkel de mensen die het verdienen maken kans natuurlijk ;))
interesse pm me!! ;)

edit: lach maar zoveel ge wilt me men eeyore!! em is snoezig en as ge der niet kunt op zien, kijkt dan naar de andere kant! het is mijn lichaam, en ik zet er mijn zin op! ik moet er mee rond lopen en niet iemand anders

Killer Queen

Legacy Member
Raukaris zei:
Kan het kwaad een tattoo te zetten op de pols? zo vlak op die aders lijkt mij toch wat riskant? of ben ik fout?


neuh

vriendin van me heeft dat ook
dacht dat ook te doen
het enige wat me heeft tegengehouden is de beroepsmatige gevolgen dat dat kan hebben
als je iemand een hand geeft, typt, werkt, om het even
sommige mensen hebben toch nog steeds zo'n beeld van, oooh, een tattoo, hoe ruig
ook nog sterk afhankelijk van de tatoeage zelf natuurlijk
die vriendin van me werkt in een supermarkt en daar steekt dat nog niet zo nauw
maar ik zou er goed over nadenken

de pijn daar kan ik niets over zeggen
op de rug is alleszins peanuts

offtopic: m'n pa wilt ook een tatoeage omdat ik er een heb :help:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan