Forze
Legacy Member
Als diegene die uw tattoo zet perfect hygienisch werkt, & als ge daarna de basis-hygiene opvolgt, kan er nix misgaan!
Ik heb vorige vrijdag een nieuwe tattoo laten zetten op men linkerschouder & deze is ondertussen al goed aan het helen (& aan het f****ing jeuken).
De basisregels zijn (zoals ik ze opvolg):
-het compres/stuk plastiek/... whatever de tattoeerder gebruikt laten zitten tot de volgende dag (of 6-8 uur als je smorgens bent getattoeerd)
-De volgende 2 weken enkel korte douches nemen & heeeeel lichtjes met neutrale zeep & een schoon washandje de tattoo deppen & afspoelen met water (daarna voorzichtig afdeppen met tissues of een papieren zakdoekje)
-als de tattoo begint te vervellen na 3-4 dagen NIET KRABBEN OF PULKEN hoe erg het ook jeukt!
-elke dag max 3x flammazine of andere specifieke ontsmettingsproducten op de tattoo deppen (ook voorzichtig + niet te veel)
-altijd een propere katoenen tshirt dragen (ik draag elke dag een nieuwe, zelfs onder mijn werkkledij)
-NIET KRABBEN AAN DE TATTOO
Ik heb mijn tattoos altijd laten zetten in de Lucky 1 Tattoo in antwerpen: altijd heeeeeeel hygienisch & goed
zeker voor customs!
Ik heb vorige vrijdag een nieuwe tattoo laten zetten op men linkerschouder & deze is ondertussen al goed aan het helen (& aan het f****ing jeuken).
De basisregels zijn (zoals ik ze opvolg):
-het compres/stuk plastiek/... whatever de tattoeerder gebruikt laten zitten tot de volgende dag (of 6-8 uur als je smorgens bent getattoeerd)
-De volgende 2 weken enkel korte douches nemen & heeeeel lichtjes met neutrale zeep & een schoon washandje de tattoo deppen & afspoelen met water (daarna voorzichtig afdeppen met tissues of een papieren zakdoekje)
-als de tattoo begint te vervellen na 3-4 dagen NIET KRABBEN OF PULKEN hoe erg het ook jeukt!
-elke dag max 3x flammazine of andere specifieke ontsmettingsproducten op de tattoo deppen (ook voorzichtig + niet te veel)
-altijd een propere katoenen tshirt dragen (ik draag elke dag een nieuwe, zelfs onder mijn werkkledij)
-NIET KRABBEN AAN DE TATTOO

Ik heb mijn tattoos altijd laten zetten in de Lucky 1 Tattoo in antwerpen: altijd heeeeeeel hygienisch & goed
zeker voor customs!






