Archief - tattoo laten zetten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sir oinksalot

Legacy Member
prutseke zei:
:applause: :niceone:
tnx! want ik heb idd redenen om ons eeyoreke der op te zette! :evil:
ni dak deze aan jullie neus ga hangen!
het is gwoon mijn mening over het prentje dat op mijn lichaam komt dat telt, ik kan zo ook beginne neuten over die tribals etc (ni dak da doe!!)
grow up people!! :crazy:

ik vind persoonlijk tribals ook de stomste tattoo's die er zijn ;)

Pred

Legacy Member
sir oinksalot zei:
dat vind ik nu ook eens het stomste argument dat mensen tegen mij zeggen "maar wat als je 60 bent, dan is die tattoo helemaal verrimpelt" so what, als ik 60 ben, ben ik wsl kaal heb ik geen tanden meer en zit ik in een rolstoel, ik denk dat ik dan nog wel kan leven met enkele verrimpelde tattoo's erbij...
volgende week komt dan ook mijn 2de erop!

post eens een pic van uw 1ste dan ;)

Savage

Legacy Member
de tekening op zich vind ik niet stom, ik vind mensen die de winkel binnenstappen en zo'n prentje uit een boekske in de winkel zelf kiezen nogal stom. Daar is imo totaal ni over nagedacht. Vb da in mij opkomt zijn die tattoo's boven konten-trend van enkele jaren terug.

ComputerVISTA

Legacy Member
1 waarschijnlijk stoeme vraag: Doet dat neig veel zeer?

Niet dak er niet tegen zou kunnen, vraag het me gewoon af :)

En is dat naderhand een langdradig genezingsproces? (kwestie dat mijn imuunsysteem om zeep is)

zotteluc

Legacy Member
pijn: hangt er van af waar ge het laat zetten

genezen: vgl met het genezen van een deftige schaafwonde zou ik zeggen

ComputerVISTA

Legacy Member
zotteluc zei:
pijn: hangt er van af waar ge het laat zetten

genezen: vgl met het genezen van een deftige schaafwonde zou ik zeggen

Niks laten zetten atm, er gewoon eens over denken :)

Mja, das't probleem die genezen net niet snel :(

zotteluc

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Niks laten zetten atm, er gewoon eens over denken :)

ik bedoel gewoon dat niet iedere plek op uw lijf even veel pijn doet.

vb: bovenarm: goe te doen <-->scheenbeen: pijn

Babs

Legacy Member
Ik ga waarschijnlijk later 2 kleintjes zetten op mijn enkels, is dat daar feitelijk een pijnlijke plaats? En geneest dat rap, want aangezien ge toch wel altijd kousen en schoenen aanhebt?

Ma infeite, als get echt wilt hebt ge daar veel pijn voor over :p ik heb enorm schrik van naalden en da heeft mij nie weerhouden om piercings te laten zetten, in tegenstelling tot mijn vriend die lijkbleek begon te zien :D

Ontwerpen ga ik zelf maken, da heeft voor mij ook meer betekenis. Zo ene uit de boekskes vin ik ook maar stom maja :s

sir oinksalot

Legacy Member
zotteluc zei:
ik bedoel gewoon dat niet iedere plek op uw lijf even veel pijn doet.

vb: bovenarm: goe te doen <-->scheenbeen: pijn

die van mij is onderandere op men scheenbeen en dat veel heel goed mee van pijn, aan de achterkant van men been deed het meer zeer

Savage

Legacy Member
@babsie, ik vermoed wel dat ge die zult moeten afdekken met bv een windel of dergelijke om:

1. de zalf rustig te laten intrekken
2. de korstjes niet af te schuren

Ik heb er zelf een op mijn borst staan en het pijnlijkste was de contouren maken, zeker aan men tepel. Op zich moet ge geen schrik hebben voor die naald, tis ni da die daadwerkelijk door gans uw huid gaat :)

De SkeEvN

Legacy Member
men pols duurt ongeveer een week voor de korsten en een week voor men vel.. dus voor een kleine 2 weken +-

en ben ontwerpen een het maken voor men linker arm maar da ga nog weekjes duren wss :) wss eens naar tattoopaco gaan voor te vragen of ze kunnen helpen want jason kan tog wel lekker tekene
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan