prutseke
Legacy Member
kwil dus een tattoo laten zetten (eeyore als engeltje
) maar men vraag is waar.
eeklo is dicht bij me in de buurt, maar ik heb daar men neuspiercing laten zetten en die is ontstoken, en ik ben bang dat ze daar niet steriel genoeg werken. heeft er iemand ervaring (tattoo laten zetten in black store?) of ergens anders maar dicht in de buurt.
ik zou hem anders laten zetten in kortrijk, maar das een beetje ver.
hints en tips please
thank you!!

) maar men vraag is waar.eeklo is dicht bij me in de buurt, maar ik heb daar men neuspiercing laten zetten en die is ontstoken, en ik ben bang dat ze daar niet steriel genoeg werken. heeft er iemand ervaring (tattoo laten zetten in black store?) of ergens anders maar dicht in de buurt.
ik zou hem anders laten zetten in kortrijk, maar das een beetje ver.
hints en tips please
thank you!!



trijk:

