Archief - tattoo laten zetten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

prutseke

Legacy Member
kwil dus een tattoo laten zetten (eeyore als engeltje :D ) maar men vraag is waar.

eeklo is dicht bij me in de buurt, maar ik heb daar men neuspiercing laten zetten en die is ontstoken, en ik ben bang dat ze daar niet steriel genoeg werken. heeft er iemand ervaring (tattoo laten zetten in black store?) of ergens anders maar dicht in de buurt.

ik zou hem anders laten zetten in kortrijk, maar das een beetje ver.

hints en tips please

thank you!!

:love: :love: :love: :love:

Bolteh

Legacy Member
Tattoo Snake te Eeklo is nochtans wel een goed professieel "winkelke" ze.. Da ontsteken ligt niet altijd aan het steriele?? Zo kan het gewoon om uw lichaam gaan.. M'n moeder haar oor ontsteekt ook constant als ze er oorbellen indoet.

zombie

Legacy Member
Bolteh zei:
Tattoo Snake te Eeklo is nochtans wel een goed professieel "winkelke" ze.. Da ontsteken ligt niet altijd aan het steriele?? Zo kan het gewoon om uw lichaam gaan.. M'n moeder haar oor ontsteekt ook constant als ze er oorbellen indoet.


of da ge het zelf niet geoed verzorgd .....

Skeletonlord

Legacy Member
Een ontstoken tattoo is wel een pak erger dan een ontstoken piercing, serieus, enkel tattoo late zette als ge 100% zeker zijt van de winkel en van uw keuze

Bolteh

Legacy Member
Tattoo Snake wordt zeker aanzien als een topper in België.. Hij heeft tal van bekende mensen als klanten en de mensen die ik ken die daar iets laten zetten/schieten hebben, hebben er nooit last van gehad.

Mr.Anderson

Legacy Member
Ik ga waarschijnlijk ook een laten zetten... mijn broer zit beneden vast in de wc en hij geraakt der nie meer uit. Nu heb ik de plattegrond van ons huis overgetekend en zal ik da op mijn lichaam tattoëren. Nu nog zien binnen te geraken en mijn broer daar weg te krijgen! :)


Serieus: Tattoo Mike hier in kortrijk (die kerel die eens meegedaan heeft aan temptation island) weet iemand of deze eigenlijk goed is?

poekie 2

Legacy Member
Een vriend van mij heeft 1 laten zetten in de black store , en hij is er tevreden van ;)

mobman

Legacy Member
oni tattoo hier in blankenberge >> leveren magistraal werk af

Defees

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Ik ga waarschijnlijk ook een laten zetten... mijn broer zit beneden vast in de wc en hij geraakt der nie meer uit. Nu heb ik de plattegrond van ons huis overgetekend en zal ik da op mijn lichaam tattoëren. Nu nog zien binnen te geraken en mijn broer daar weg te krijgen! :)

:strijk:


effe semi off topic, 't heeft geen zin om nieuwe thread te starten

als ge u verbrand, of gewicht verliest/bijkomt wat gebeurd er dan met u tattoo? Kbedoel, als ge plannen hebt om af te vallen kunde er beter geen laten zetten zeker ? :unsure:

forloRn_

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Ik ga waarschijnlijk ook een laten zetten... mijn broer zit beneden vast in de wc en hij geraakt der nie meer uit. Nu heb ik de plattegrond van ons huis overgetekend en zal ik da op mijn lichaam tattoëren. Nu nog zien binnen te geraken en mijn broer daar weg te krijgen! :)

:lol:

VinceFeet

Legacy Member
prutseke zei:
kwil dus een tattoo laten zetten (eeyore als engeltje :D ) maar men vraag is waar.

eeklo is dicht bij me in de buurt, maar ik heb daar men neuspiercing laten zetten en die is ontstoken, en ik ben bang dat ze daar niet steriel genoeg werken. heeft er iemand ervaring (tattoo laten zetten in black store?) of ergens anders maar dicht in de buurt.

ik zou hem anders laten zetten in kortrijk, maar das een beetje ver.

hints en tips please

thank you!!

:love: :love: :love: :love:

De shop mag nog zo steriel werken als je wil, als je het niet deftig verzorgt onsteekt dat boeltje toch hoor. Ik heb al overal piercings gehad en nog never nooit enig probleem gehad. Die naald wordt uit zijn verpakking gehaald waar ik bij sta en daarna verzorg ik die piercing een tweetal weken op een deftige manier. Als het dan nog misloopt heb je gewoon brute pech gehad.

Maar ivm een tattoo kan ik je niet echt helpen. Eén tip: bespaar daar niet op. Shops met een goede reputatie zijn vaak niet de goedkoopste maar alstublieft, geef liever €100 meer uit dan met 'foutjes' te zitten. Het gebeurt niet vaak (denk ik) maar het gebeurt wel.

prutseke

Legacy Member
in tegenstelling wat sommigen beweren, ik heb men neuspiercing wel goed verzorgd. en ik kan niet zeggen da da op diejen moment steriel gebeurd is. ik heb niets gezien wat er maar op leek.

zijn er nog andere goede tattooshops?? (in de buurt?)

prutseke

Legacy Member
datum is dus vastgesteld: op 16 december laat ik men tattoo zetten door paco in waregem (ge kent em mss wel van undercover lovers)

tnx

deda

User_BELGIUM

Legacy Member
prutseke zei:
datum is dus vastgesteld: op 16 december laat ik men tattoo zetten door paco in waregem (ge kent em mss wel van undercover lovers)

tnx

deda

'k ad willn peizn éé da dien oap van worehém wa..

anyhow.. bwa ie zal wel goe zijn zeker in zn werk? tziet er n deftig plaatske uit

prutseke

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
'k ad willn peizn éé da dien oap van worehém wa..

anyhow.. bwa ie zal wel goe zijn zeker in zn werk? tziet er n deftig plaatske uit

em eeft de tattoo van men vriend gezet en die is zeer goe, de tattoos van zen maten zien der ook eel goe uit, dusja ...

w00tw00t

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Ik ga waarschijnlijk ook een laten zetten... mijn broer zit beneden vast in de wc en hij geraakt der nie meer uit. Nu heb ik de plattegrond van ons huis overgetekend en zal ik da op mijn lichaam tattoëren. Nu nog zien binnen te geraken en mijn broer daar weg te krijgen! :)


:rofl:

bekaertpj

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Ik ga waarschijnlijk ook een laten zetten... mijn broer zit beneden vast in de wc en hij geraakt der nie meer uit. Nu heb ik de plattegrond van ons huis overgetekend en zal ik da op mijn lichaam tattoëren. Nu nog zien binnen te geraken en mijn broer daar weg te krijgen! :)


Serieus: Tattoo Mike hier in kortrijk (die kerel die eens meegedaan heeft aan temptation island) weet iemand of deze eigenlijk goed is?

rofl :rofl:

pako van undercover lover heeft tattoo center in waregem ...

Godzilla*Akira

Legacy Member
:strijk:


effe semi off topic, 't heeft geen zin om nieuwe thread te starten

als ge u verbrand, of gewicht verliest/bijkomt wat gebeurd er dan met u tattoo? Kbedoel, als ge plannen hebt om af te vallen kunde er beter geen laten zetten zeker ? :unsure:

Als je u verbrand dan heb je wel dikke pech natuurlijk. kwa gewicht hangt er een beetje vanaf hoeveel dat je verliest/bijkomt en waar je ze laat zetten. Als dat binnen de perken blijft is er zo geen groot probleem, maar als je natuurlijk veel bijkomt, gaat ze logischer wijs uitzetten. Kwa gewichtsverlies iets minder risico zolang je geen loshangend vel hebt ofzo.
Mja, als je weet dat je gewicht gaat verlies (dieet ofzo) dan is het best dat je wacht tot je uw doel bereikt hebt en dat gewicht redelijk in balans is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan