mens mens mens, en ik die dacht dak de preek ging krijgen van mijn ouders
mijn tattoo zou ongeveer 70€ zen en klaat em zette op men schouder (rechterkant)
ik denk er al mega lang over, 4-5 jaar en ik heb nu eindelijk het lef om het doen, alhoewel ik doodsbenauwd ben van de pijn, morja (der is iemand mee om men handje vast te houden hé (bij wijze van spreken))
en mensen die men tattoo wille zien, moete maar zegge, en ik maak wel selectie (enkel de mensen die het verdienen maken kans natuurlijk

)
interesse pm me!!
edit: lach maar zoveel ge wilt me men eeyore!! em is snoezig en as ge der niet kunt op zien, kijkt dan naar de andere kant! het is mijn lichaam, en ik zet er mijn zin op! ik moet er mee rond lopen en niet iemand anders