Archief - tattoo laten zetten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Raukaris

Legacy Member
Killer Queen zei:
neuh

vriendin van me heeft dat ook
dacht dat ook te doen
het enige wat me heeft tegengehouden is de beroepsmatige gevolgen dat dat kan hebben
als je iemand een hand geeft, typt, werkt, om het even
sommige mensen hebben toch nog steeds zo'n beeld van, oooh, een tattoo, hoe ruig
ook nog sterk afhankelijk van de tatoeage zelf natuurlijk
die vriendin van me werkt in een supermarkt en daar steekt dat nog niet zo nauw
maar ik zou er goed over nadenken
Zou het eventueel op mijn linkerhand/arm zetten, dat valt niet op bij een hand geven enzo. Niet dat ik al zeker was want het zou het grootste deel van mijn onderarm en deeltje op de pols/hand nemen. Mja best voor NA de studies als ik werk heb ofzo

Re@V0r

Legacy Member
tattoo op mijn onderarm zou k persoonlijk zelf noois doen hoewel da wel nog schoon kan zijn... ma als ge op ne bureau werkt gaan ze da ni al te graag zien denk k :)

en als ge werk zoekt nog minder :p

Raukaris

Legacy Member
Re@V0r zei:
tattoo op mijn onderarm zou k persoonlijk zelf noois doen hoewel da wel nog schoon kan zijn... ma als ge op ne bureau werkt gaan ze da ni al te graag zien denk k :)

en als ge werk zoekt nog minder :p

Daarom eerst werk dan tattoo :p

De SkeEvN

Legacy Member
hier foto van de eerste keer dattik met men pols ben geweest... heb deze week dinsdag terug geweest om hem volledig te laten inkleuren omdatk het zo nie zo mooi vond..

hier foto van de eerste keer http://www.skeevn.be/art/SP_A0040.jpg




op pols kan het geen kwaad.. maar als ze dichter bij de plooi komen en waar uw aders het meeste uitkomen is het ffjes op uw tanden bijten ^^ zeker den 2de keer als het nog nie helemaal genezen is :D

De SkeEvN

Legacy Member
dan moet ik maar eens ee quote maken

amdr zei:
En dat moet mooi zijn?

1. ge weet waarschijnlijk nie eens waarvoor het staat, het is het sterrenbeeld van men vriendin... en tis kreeft
2. moest ze geen betekenis hebben zou het een persoonlijke keuze zijn waar gij gene zak mee te maken hebt

Arifiene

Legacy Member
prutseke zei:
mens mens mens, en ik die dacht dak de preek ging krijgen van mijn ouders ;)

mijn tattoo zou ongeveer 70€ zen en klaat em zette op men schouder (rechterkant)

ik denk er al mega lang over, 4-5 jaar en ik heb nu eindelijk het lef om het doen, alhoewel ik doodsbenauwd ben van de pijn, morja (der is iemand mee om men handje vast te houden hé (bij wijze van spreken))

en mensen die men tattoo wille zien, moete maar zegge, en ik maak wel selectie (enkel de mensen die het verdienen maken kans natuurlijk ;))
interesse pm me!! ;)

edit: lach maar zoveel ge wilt me men eeyore!! em is snoezig en as ge der niet kunt op zien, kijkt dan naar de andere kant! het is mijn lichaam, en ik zet er mijn zin op! ik moet er mee rond lopen en niet iemand anders

als ge 50 zijt zal em ook nog snoezig zijn zeker :ironic:
enorm stom imo, ma gij moetet weten, zoals ge zegt, het staat GELUKKIG op uw lijf, en ni opt mijne

redruM

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Tattoo Mike hier in kortrijk (die kerel die eens meegedaan heeft aan temptation island) weet iemand of deze eigenlijk goed is?
Ik heb de mijne daar laten zetten en ik heb er nog altijd geen spijt van , werkt 100% steriel en hij neemt zen tijd.
Dus nie rap rap , maar ge betaalt er natuurlijk wel de prijs voor :) FOTO

Babs

Legacy Member
Ik wil em gerust wel es zien als em gezet is, ma verdien ik het nu niet omdat ik een preek gehouden heb? :unsure:

Mr.Anderson

Legacy Member
redruM zei:
Ik heb de mijne daar laten zetten en ik heb er nog altijd geen spijt van , werkt 100% steriel en hij neemt zen tijd.
Dus nie rap rap , maar ge betaalt er natuurlijk wel de prijs voor :) FOTO

Die is idd mooi, we zitten ier met nen anderlechtsupporter zo te zien :D
Edit: een maat van mij heeft de naam van zijn lief, toen mijn beste vriendin, laten tattoeëren op zijn borstkas... redelijk dom idee volgens mij :p Na een paar maand was het gedaan maar toen hebben ze na lang praten de draad weer opgepikt. Toch blijf ik het een stom idee vinden ^^

prutseke

Legacy Member
Arifiene zei:
als ge 50 zijt zal em ook nog snoezig zijn zeker :ironic:
enorm stom imo, ma gij moetet weten, zoals ge zegt, het staat GELUKKIG op uw lijf, en ni opt mijne

jups dan zal em nog steeds snoezig zijn! stopt es me zagen mensen! mijn beslissing staat vast en tis ni om da gunder te pic afkeurt dak iet anders ga laten zetten ze!! :evil:

BaBsie zei:
Ik wil em gerust wel es zien als em gezet is, ma verdien ik het nu niet omdat ik een preek gehouden heb? :unsure:

omda je het zo lief vraagt ;) :d

zotteluc

Legacy Member
aan allen die hier menen te moeten wijzen op "hoe stom dat prentje wel niet zal zijn als je 50 bent"
who gives a fuck?
als je ouder wordt gaat je lichaam er anders uitzien
ook je tatoo's verouderen -> minder scherp, kleuren minder fel,... dat is juist het mooie. je tatoo evolueert met je lichaam en het verouderingsproces is nu eenmaal onontkoombaar dus learn to live with it.
een ezeltje op je 50 belachelijk? even belachelijk als nu, voor wie er niet mee rondloopt.
neemt niet weg dat prutseke er blijkbaar over nagedacht heeft en dus wel een reden zal hebben om net die afbeelding te kiezen. dus met een beetje geluk zal die oude verrimpelde ezel toch een leuke herinnering betekenen binnen enkele 10 talle jaren.

prutseke

Legacy Member
zotteluc zei:
aan allen die hier menen te moeten wijzen op "hoe stom dat prentje wel niet zal zijn als je 50 bent"
who gives a fuck?
als je ouder wordt gaat je lichaam er anders uitzien
ook je tatoo's verouderen -> minder scherp, kleuren minder fel,... dat is juist het mooie. je tatoo evolueert met je lichaam en het verouderingsproces is nu eenmaal onontkoombaar dus learn to live with it.
een ezeltje op je 50 belachelijk? even belachelijk als nu, voor wie er niet mee rondloopt.
neemt niet weg dat prutseke er blijkbaar over nagedacht heeft en dus wel een reden zal hebben om net die afbeelding te kiezen. dus met een beetje geluk zal die oude verrimpelde ezel toch een leuke herinnering betekenen binnen enkele 10 talle jaren.

:applause: :niceone:
tnx! want ik heb idd redenen om ons eeyoreke der op te zette! :evil:
ni dak deze aan jullie neus ga hangen!
het is gwoon mijn mening over het prentje dat op mijn lichaam komt dat telt, ik kan zo ook beginne neuten over die tribals etc (ni dak da doe!!)
grow up people!! :crazy:

sir oinksalot

Legacy Member
zotteluc zei:
aan allen die hier menen te moeten wijzen op "hoe stom dat prentje wel niet zal zijn als je 50 bent"
who gives a fuck?
als je ouder wordt gaat je lichaam er anders uitzien
ook je tatoo's verouderen -> minder scherp, kleuren minder fel,... dat is juist het mooie. je tatoo evolueert met je lichaam en het verouderingsproces is nu eenmaal onontkoombaar dus learn to live with it.
een ezeltje op je 50 belachelijk? even belachelijk als nu, voor wie er niet mee rondloopt.
neemt niet weg dat prutseke er blijkbaar over nagedacht heeft en dus wel een reden zal hebben om net die afbeelding te kiezen. dus met een beetje geluk zal die oude verrimpelde ezel toch een leuke herinnering betekenen binnen enkele 10 talle jaren.

dat vind ik nu ook eens het stomste argument dat mensen tegen mij zeggen "maar wat als je 60 bent, dan is die tattoo helemaal verrimpelt" so what, als ik 60 ben, ben ik wsl kaal heb ik geen tanden meer en zit ik in een rolstoel, ik denk dat ik dan nog wel kan leven met enkele verrimpelde tattoo's erbij...
volgende week komt dan ook mijn 2de erop!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan