Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol ik kreeg gisteren de headlines zoals elke dag van CNN binnen in mijn email, headline met foto was Steve Irwin. Ik denk dat als uwe lompe bouwvakker van zenne stelling valt dat die niet zo in de media komt hoor...Kurobu zei:hij heeft nogtans gelijk.
als een bouwvakker van zijn stelling valt is hier ook geen thread voor.
of als een brandweerman gedood wordt door de vlammen.
het is nu eenmaal het risico.
jammer het mocht niet gebeuren.
en nee ik zeg niet dat het zijn eigen schuld is.
[TFT]Poky zei:Iedereen is diene mens hier aant goed spreken imo wast gewoon ne populistische waaghals.
Krokodillen voeren met uwen baby op uwen arm, WTF heeft dat nu nog te maken met respect voor natuur of weet ik veel wat.
En dan er ff bijzeggen dat een pijlstaart nooit ma dan ook nooit gaat aanvallen tenzij hem zich zeer bedreigd voelt. Wat dus wil zeggen dat diene pipo (wie doet nu zo een dingen?) der weeral veel te dicht bijzat.
Plus er zijn klachten over hem geweest dat hem pinguin broedplaatsen en walvissen heeft zitten storen gewoon omdat hij weer de sterke nature man moest uithangen.
Imo is dit maar een populistische waaghals die alles doet onder de dekmantel van natuurliefhebber. Als ge echt nen natuur liefhebber zijt dan laat ge die dieren met rust en gade die ni ambeteren.
Trouwens welke echte natuurliefhebber heeft nen dierentuin? Dit gaat imo ook wel tegen het principe van natuurliefhebber hoor. Dieren verzamelen zodat mensen dernaar kunnen kijken voor geld
Gromme zei:Omdat de mensen hem/haar kennen? Helemaal niet.
blazingsvbiker zei:R. I. P.
(iemand die aflevering gezien da em gebeten wordt van nen koningscobra toen heeft em ook al een van zen levens op gebruikt)
EagleEye zei:lol ik kreeg gisteren de headlines zoals elke dag van CNN binnen in mijn email, headline met foto was Steve Irwin. Ik denk dat als uwe lompe bouwvakker van zenne stelling valt dat die niet zo in de media komt hoor...

Hiapoe zei:Euh, gelijk hoe mensen... der is iemand dood.
Ik denk dat we hier allemaal een beetje respect moeten hebben!
Was hij een roekeloze waaghals... verstoorde hij de natuur en/of hield hij er gewoon veel van?... 1 feit is: Hij heeft een goed leven geleid, gedaan wat hij graag deed, veel mensen gelukkig gemaakt, anderen op de heupen gezeten...
maw. een normaal, gelukkig leven geleid!
Laat ons nu gewoon respect tonen voor iemand die gestorven is. En ja, voor een bouwvakker die van zijn stelling valt, heb ik evenveel respect en daarvoor moet evenveel respect voor getoond worden. Respect is iets persoonlijks en niet afhankelijk van hoeveel het in de media bericht wordt trouwens!
kweek allemaal een beetje empathie hé mensen!
Parnakra zei:Eerst ga je de moraalridder uithangen en zeggen dat iedereen respect MOET hebben voor alles en iedereen die doodgaat, om daarna doodleuk te zeggen dat respect iets persoonlijk is. =/
Wel, ik, persoonlijk, heb niet meer respect voor deze man omdat hij z'n leven geleid heeft zoals hij het gedaan heeft of omdat hij nu dood is.
Btw: empathie is overrated.
[TFT]Poky zei:Trouwens welke echte natuurliefhebber heeft nen dierentuin? Dit gaat imo ook wel tegen het principe van natuurliefhebber hoor. Dieren verzamelen zodat mensen dernaar kunnen kijken voor geld
Dood van krokodillenjager Irwin gefilmd
CAIRNS - De dood van de Australische krokodillenjager Steve Irwin staat op film. Irwin overleed maandag toen hij voor de kust van Queensland opnamen maakte voor een documentaire en werd gestoken door een pijlstaartrog.
Te zien is dat Irwin boven de rog zwemt, die plotseling zijn met weerhaken bezette staart omhoog steekt, recht in het hart van Irwin. De Australiër rukt de staart uit zijn borst en bezwijkt vrijwel onmiddellijk. De cameraman zette meteen de camera stil. De beelden werden beschreven door Irwins manager en producer John Stainton. De politie heeft de opnamen veiliggesteld voor het officiële onderzoek naar de dood van Irwin, die 44 jaar is geworden.
Deskundigen speculeren dat de rog, een doorgaans niet agressief dier dat zijn giftige staartstekel alleen opheft als er gevaar dreigt, zich wellicht ingesloten voelde tussen de cameraman en de televisiester. Volgens politiecommissaris Michael Keating wijst niets er echter op dat Irwin de rog heeft opgejaagd of bang heeft gemaakt.
Stainton zei dat Irwin in zijn element was in het Australische bushland, maar dat de zee vol voor hem onbekende gevaren was. ,,Wij zeiden altijd dat als hij zou gaan, dat in de oceaan zou gebeuren.''
Premier Peter Beattie van Queensland zei dat Irwin, die hij waarschijnlijk de bekendste Australiër ter wereld noemde, een staatsbegrafenis krijgt als zijn nabestaanden daarmee instemmen. Zijn vrouw en twee kinderen vlogen maandag in een privé-jet van een wandelvakantie in Tasmanië terug naar Australia Zoo, het door Irwin gestichte natuurpark waar zij woonden.
Het park ging dinsdag gewoon open, omdat Steve dat zo gewild zou hebben, zei Gail Gipp, manager van de dierenkliniek van Australia Zoo. Bij de ingang kwamen honderden mensen langs om bloemen of condoleancebriefjes neer te leggen. Discovery Channel, dat Irwins capriolen met krokodillen, gifslangen en andere gevaarlijke wilde dieren over de hele wereld uitzond, kondigde een marathonuitzending over het werk van Irwin aan. Ook zei Discovery een fonds te zullen stichten om Irwins activiteiten op het gebied van milieubescherming voort te zetten.
Bron: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF05092006_012