Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brazuca zei:Raar dat iedereen hem hier kent, en ik er nog nooit van gehoord heb. Heeft iedereen hier dan Discovery Channel?



amai heel stoer van zo te reageren onnozelaarParnakra zei:Tja, de risico's van het vak.
Ik zie niet direct in waarom we hier een thread voor nodig hebben?
Tyfius zei:De Crocodile Hunter op NGC is volgens mij toch Dr Brady Barr ?
Allee, ik kende deze wel bij naam, maar ik kan me eigelijk niet herinneren van hem ooit een reportage gezien te hebben
Jammer wel, die mens deed ontzettend veel voor de natuur en het wildlige. Zelfs het staatshoofd van Australie was zichtbaar onder de indruk. Dat zie je niet meer zo tegenwoordig![]()

AaronSlater zei:amai heel stoer van zo te reageren onnozelaar
Kurobu zei:zoals ik al zij vista, risico's van het vak![]()
blij dak nie alleen zo denk, bashen ze niet alleen op mij dan![]()
Kurobu zei:hij heeft nogtans gelijk.
als een bouwvakker van zijn stelling valt is hier ook geen thread voor.
of als een brandweerman gedood wordt door de vlammen.
het is nu eenmaal het risico.
jammer het mocht niet gebeuren.
en nee ik zeg niet dat het zijn eigen schuld is.