Archief - Steve Irwin dood

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lemmichi

Legacy Member
dat had ik echt nie verwacht dat hij nu al ging sterven en dan nog door zo'n domme vis
steve irwin ga ik echt missen :sad: kheb veel respect voor die man hij durft dingen aan die bijna niemand durft

rip

Starrk

Legacy Member
Brazuca zei:
Raar dat iedereen hem hier kent, en ik er nog nooit van gehoord heb. Heeft iedereen hier dan Discovery Channel?

en animal planet waar hij zo goed als elke dag wel eens te zien was :p

Tyfius

Legacy Member
De Crocodile Hunter op NGC is volgens mij toch Dr Brady Barr ?
Allee, ik kende deze wel bij naam, maar ik kan me eigelijk niet herinneren van hem ooit een reportage gezien te hebben :x

Jammer wel, die mens deed ontzettend veel voor de natuur en het wildlige. Zelfs het staatshoofd van Australie was zichtbaar onder de indruk. Dat zie je niet meer zo tegenwoordig :)

SuperstarDragon

Legacy Member
Ik heb nooit van de man gehoord. Ik vraag me af waarom het wereldnieuws is. In elk journal of site wordt er over gesproken. Er gaan wel elke dag mensen dood. Het komt misschien door hoe die man is doodgegaan.

AaronSlater

Legacy Member
ik was echt geschokeerd.
Had het gevoel dat er iemand van mn naaste familie overleden was.
Ik zag hem altijd in crocodile hunter bezig.. Spectaculair hoe hij die krokodillen bespeelde.
Maar ook hoe hij zo oprecht & veelbetekend praatte over de natuur. Was echt een integer persoon met een puur karakter; ... een ongelooflijk 'moedig' persoon.

Ik was echt uit aan het kijken naar nieuwe episodes, films van Steve Erwin... Jammer genoeg zullen die er nooit meer komen.

Parnakra zei:
Tja, de risico's van het vak.

Ik zie niet direct in waarom we hier een thread voor nodig hebben?
amai heel stoer van zo te reageren onnozelaar

echt raar als je die der nog vollop in actie ziet in die trailer..
wetend dat hij der nu nietmeer is
ME SAD ;(

Starrk

Legacy Member
Tyfius zei:
De Crocodile Hunter op NGC is volgens mij toch Dr Brady Barr ?
Allee, ik kende deze wel bij naam, maar ik kan me eigelijk niet herinneren van hem ooit een reportage gezien te hebben :x

Jammer wel, die mens deed ontzettend veel voor de natuur en het wildlige. Zelfs het staatshoofd van Australie was zichtbaar onder de indruk. Dat zie je niet meer zo tegenwoordig :)

Yup

NGC= Croc doc barr
Discovery= Irwin

[TFT]Poky

Legacy Member
mja ik heb ooit is zijn programma gezien, die was zo irriterend diene mens.
Ik kon daar gewoon geen 5 min na zien zonder mij te ergeren.
Hyperkyneet.


TIs natuurlijk wel spijtig da hem moet sterven, maar hoeveel mensen sterven er per dag? Ik ga er in ieder geval mijn slaap niet om laten.

N/o aan de fans ik kan heel goed begrijpen dat mensen opkeken naar hem.
Ik zie veel liever dienen 'dierenkenner' van the Wildboyz en Jackass :)

AaronSlater

Legacy Member
Wat voor mij schokerend is hoe ik het gevoel had dat die mens onoverwinnelijk was.

Ok voor mij was hij in het begin ook wat 'raar'. Maar na een tijdje ging dat gevoel weg & begon je die echte steve erwin te zien.
Zo een mensen maken ze niet veel

Kurobu

Legacy Member
AaronSlater zei:
amai heel stoer van zo te reageren onnozelaar

hij heeft nogtans gelijk.
als een bouwvakker van zijn stelling valt is hier ook geen thread voor.
of als een brandweerman gedood wordt door de vlammen.
het is nu eenmaal het risico.
jammer het mocht niet gebeuren.
en nee ik zeg niet dat het zijn eigen schuld is.

AaronSlater

Legacy Member
Ga daar niet op reageren ..
Voortaan drukt hij zich dan maar wat beter uit dien pipo

Kurobu

Legacy Member
wat zijn we hier toch vriendelijk tegen elkaar den laatsten tijd..
miljarde zeg .. ^^
ge drukt u anders ook nie goe uit ze,

ComputerVISTA

Legacy Member
Gaan vechten met wilde beesten en er niet van sterven en dan een docu maken en het wel treffen...

Tja, ik had er al ooit eens vaag iets van gehoord van die vent. 'k Zie wel niet in wat al de grote heisa voor nodig is.

AaronSlater

Legacy Member
als je hem ooit bezig zag op zin shows dan weet je wel waarom veel mensen zo geschokeerd zijn door zijn overleden

Kurobu

Legacy Member
ge klint net alsof ge ieks geweldigs moet gedaan hebben om gerespecteert te worden.

kan iemand mij uitleggen wat er zo speciaal was aan zijn shows ?

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik heb het gezien, hij waagde constant zijn leven door van alle ongetemde beesten en surtout krokodillen te benaderen... Vindt gij het echt zo vreemd dat er dan eens een accident gebeurd met zo een waaghals???

Net zoals de rigger die ooit in't sportpaleis nodig vond van altijd zonder harnas tientallen meters naar boven te klimmen, op een zeker moment lag hij tussen de stoeltjes, dood.

Kurobu

Legacy Member
zoals ik al zij vista, risico's van het vak :)
blij dak nie alleen zo denk, bashen ze niet alleen op mij dan :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Kurobu zei:
zoals ik al zij vista, risico's van het vak :)
blij dak nie alleen zo denk, bashen ze niet alleen op mij dan :p


Ahja, vind da nie meer dan logisch. Wie zich zo een dingen avontuurd heeft een goede beschermengel vandoen en zal 9/10 wel eens lelijk tegen de lamp lopen. Zie mijn voorbeeld met die rigger.


Als ik graag in't midden van de e40 ga staan en dan net op tijd wegspringen voor camions zit er ook wel een keer aan te komen dak erop zal plakken.

WarBlade

Legacy Member
Kurobu zei:
hij heeft nogtans gelijk.
als een bouwvakker van zijn stelling valt is hier ook geen thread voor.
of als een brandweerman gedood wordt door de vlammen.
het is nu eenmaal het risico.
jammer het mocht niet gebeuren.
en nee ik zeg niet dat het zijn eigen schuld is.

Dus het is nu "eenmaal het risico" ? Mja, ergens is dat zo... Maar gaat ge ook zo onverschillig reageren als b.v. iemand van je familie of een andere persoon die je nauw aan het hart ligt het leven laat tijdens het uitoefenen van zijn hobbie/werk/... ?

Weet ge wat één van de ergste dingen zijn die er bestaan ? Onverschilligheid... En tegenwoordig lijkt het wel of iedereen "alles al wel eens gezien heeft"... Best gevaarlijk eigenlijk, maar het het is een lange weg alvorens men zoiets blijkbaar begrijpt...

ComputerVISTA

Legacy Member
Hij kent die man niet en ziet dan op TV wat die uitsteekt van vrij wat zeg ik zeer gevaarlijke toestanden... Moet hij daarom beginnen huilen???

Hij heeft ook nergens gezegd dat hij het NIET erg vindt of totaal niet kan schelen dunkt me.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan