Archief - Steve Irwin dood

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thales

Legacy Member
wat is een pijlstaartrog preceis?
dat het zo gewoon door het hart kan boren

Mr.Anderson

Legacy Member
Ik kende hem niet. Anyway, mooi beestje die pijlstaartrog :)

Medic'

Legacy Member
Avondland zei:
Of net niet, hij stierf terwijl hij zijn favoriete bezigheid deed. De meeste mensen sterven in een ziekenhuisbed of in een pension maar deze man tijdens wat hij graag deed. Vroegtijdig is het zeker maar zielig in ieder geval niet. Volledig afhankelijk zijn van anderen is pas zielig.


Ik zou ook wel willen sterven achter mun pc na 52 uur gamen gelijk dieje koreaan, sterf je tenminste in stijl... Kan iemand voor je type DBK (dead behind keyboard)

Atrox

Legacy Member
Namzu zei:
Ik zou ook wel willen sterven achter mun pc na 52 uur gamen gelijk dieje koreaan, sterf je tenminste in stijl... Kan iemand voor je type DBK (dead behind keyboard)

:wtf: :wtf:

scorpion007

Legacy Member
Namzu zei:
Ik zou ook wel willen sterven achter mun pc na 52 uur gamen gelijk dieje koreaan, sterf je tenminste in stijl... Kan iemand voor je type DBK (dead behind keyboard)

maar jij betekend hoogstwaarschijnlijk nix voor de pc wereld , hij was een legende in zijn vak :p

Starrk

Legacy Member
Dit vind ik echt spijtig...Ik ben al sinds jaar en dag grote fan van zulke mensen die met hart en ziel leven voor dieren: Irwin, Brady Barr. Als ik idolen zou hebben/gehad zijn het zeker die 2.

Hij is tenminste gestorven terwijl hij zijn passie beoefende, maar nog steeds kan je het niemand toewensen.

Je kent de man niet enz. maar ik heb toch ff moeten slikken toen ik het nieuws hoorde...

Atrox

Legacy Member
Is vandaag zelfs op het nieuws gekome ...
Na Fabiola en haar dansmoves :unsure:

Madmaarten

Legacy Member
mensen onderschatten wat de dood van steve erwin betekent

er komt mogelijk zelfs een staatsbegrafenis in australia voor de man
en ze vergelijken zijn dood met die van prinses diana

Sir.Killalot

Legacy Member
Ik kende hem niet, alhoewel ik hoogstwaarschijnlijk wel al programma's van hem had gezien :)

Respect voor die man toch.
Jammer dat zo een icoon zo vroegtijdig heen gaat, al stierf hij voor zn passie...

Avilowca

Legacy Member
Nou hij stierf dan toch tenminste terwijl hij deed wat hij graag deed. Magere troost, maar het kon erger.

NapalmBenny.

Legacy Member
We hebben Paul Hogan nog altijd :p, die overleeft zijn vak tenminste :p

WarBlade

Legacy Member
On-Topic: Respect voor Steve Irwin (Irwin... :) Ik heet Erwin, voelt raar om het met een "I" te schrijven i.p.v. een "E"...), jammer dat hij zo vroeg heengaat...

Brazuca

Legacy Member
Raar dat iedereen hem hier kent, en ik er nog nooit van gehoord heb. Heeft iedereen hier dan Discovery Channel?

SweetEmmaRose

Legacy Member
National Geographic :)
The crocodile hunter on national geographic.. het weergalmt in mijn gedachten :)

Kurobu

Legacy Member
ken hem ook niet hoor. maak u geen zorgen :p
zoals ieder overlijden.. dit is even jammer als een vrouw van 80 die haar kroost nalaat.
niet meer en niet minder.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan