Archief - Steve Irwin dood

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kurobu

Legacy Member
ik zou ook zeggen dat het een risico van het van was ja.
ik zeg zeker nergens dat het niet jammer is, integendeel zelfs.
en ik heb ook nergens getoond dat ik geen respect heb voor wat die mens heeft berijkt.
ik kan zeker niet zeggen dat ik geen respect heb, want ik ken die man totaal niet.

enkel zij ik: het is idd een risico van het vak.
en dat ik PERSOONLIJK, het jammer vindt dat je eerst iets speciaals moet doen voor je echt respect krijgt.

WarBlade

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Hij kent die man niet en ziet dan op TV wat die uitsteekt van vrij wat zeg ik zeer gevaarlijke toestanden... Moet hij daarom beginnen huilen???

Hij heeft ook nergens gezegd dat hij het NIET erg vindt of totaal niet kan schelen dunkt me.

En waar zeg ik dat hij moet huilen ?

ComputerVISTA

Legacy Member
WarBlade zei:
En waar zeg ik dat hij moet huilen ?


Nergens maar hij doet toch niet onverschillig?


Maar al die heisa rond iemand die zelf het gevaar ging zoeken en dan uiteindelijk het lot heeft getart? Allez jah das mijn gedacht ervan.

WarBlade

Legacy Member
Kurobu zei:
man ik mag hier op dees forum echt nieks zeggen of er wordt op mij gebasht..

Ma nee, k'ben niet aan het "bashen"... :) En als het overkwam als een aanval, was dat zo zeker niet bedoeld...

HighWire

Legacy Member
Kvind het jammer, heb een deel van zen documentaires gezien en die zijn echt prachtig (al ging hij soms wel HEEEL ver voor dat ene shot te maken)

Nuja, hij heeft ook een paar dingen gedaan die niet door de beugel kunnen (krokodil voeren met zenne pasgebore kleine op zennen arm en van die stoten)

ma toch...

zonde, kvond hem beter dan brady barr... (aloewel ik die kerel ook fantastisch vind :D)

Tyfius

Legacy Member
Op de reacties "big deal": hij is, in mijn en vele anderen ogen, de persoon die zich het meest, en het actiefst heeft ingezet voor het wild-life.
Lees zijn biografie er maar eens op na.

Ik durf te wedden dat als 50 cent morgen wordt neergeschoten jullie de eerste zijn om een thread op te starten of te gaan replyen met "oh no music died", en dan zeg ik "big deal, em heeft het zelf gezocht"...

ComputerVISTA

Legacy Member
Tyfius zei:
Op de reacties "big deal": hij is, in mijn en vele anderen ogen, de persoon die zich het meest, en het actiefst heeft ingezet voor het wild-life.
Lees zijn biografie er maar eens op na.

Ik durf te wedden dat als 50 cent morgen wordt neergeschoten jullie de eerste zijn om een thread op te starten of te gaan replyen met "oh no music died", en dan zeg ik "big deal, em heeft het zelf gezocht"...


LOL, ook al ben ik geen fan van 50cent die mens heeft imo ook niks bijgedragen aan de muziekwereld en wat ik op vrij korte tijd zag dat hij goed kon jongleren met wilde beesten... Wat draagd dat bij tot the wild life? Entertainment voor de mens noem ik dat.

Wat heeft hij dan wel gedaan? (niet dta ik u niet geloof ik vraag gewoon wat, puur als vraag)

Ow en nu moet gij mij toch eens zeggen wat het maken van muziek (als je het al muziek kan noemen) te maken heeft met de dood zoeken wat die kerel klaarblijkelijk wel deed???!!!

AaronSlater zei:
Dit is een thread die aangemaakt is om deze mens te treuren.. niet om hier te komen lullen van jah hij heeft het zelf gezocht etc.
Kzal maar niet zeggen wat ik van die mensen vind

Als ge een thread zonder discussie wilt zitte hier wel verkeerd hoor. Of wil je enkel een thread met "rip hij heeft het niet verdiend" reply's?

AaronSlater

Legacy Member
Dit is een thread die aangemaakt is om deze mens te treuren.. niet om hier te komen lullen van jah hij heeft het zelf gezocht etc.
Kzal maar niet zeggen wat ik van die mensen vind

AaronSlater

Legacy Member
was gewoon een geweldig persoon.. Iemand die echt waar gewoon veel warmte uitstraalde.
Zo'n mensen zie je nietmeer veel op de TV de laatste tijd. Tegenwoordig is het allemaal show show show..
Dat was enen puur natuur ..
RIP STEVE ERWIN

Feignasse

Legacy Member
Spijtig voor die kerel en z'n familie maar ik denk nu toch ook wel ergens "he had it coming" :unsure:

Kurobu

Legacy Member
dus, er wordt een thread opgestart. ( discutie forum he ;) )
en ge moogt er niet in discuteren.
en een mening geven is derekt een thread verzieken.

boel maken ?
wie schelt er hier ?

Tyfius

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
LOL, ook al ben ik geen fan van 50cent die mens heeft imo ook niks bijgedragen aan de muziekwereld en wat ik op vrij korte tijd zag dat hij goed kon jongleren met wilde beesten... Wat draagd dat bij tot the wild life? Entertainment voor de mens noem ik dat.

Wat heeft hij dan wel gedaan? (niet dta ik u niet geloof ik vraag gewoon wat, puur als vraag)

Ow en nu moet gij mij toch eens zeggen wat het maken van muziek (als je het al muziek kan noemen) te maken heeft met de dood zoeken wat die kerel klaarblijkelijk wel deed???!!!



Als ge een thread zonder discussie wilt zitte hier wel verkeerd hoor. Of wil je enkel een thread met "rip hij heeft het niet verdiend" reply's?

He founded the Steve Irwin Conservation Foundation, which was later renamed Wildlife Warriors Worldwide, and became an independent charity. He was described after his death by the CEO of RSPCA Queensland as a "modern-day Noah", and British naturalist David Bellamy lauded his skills as a natural historian and media performer.[14] Irwin discovered a new species of turtle that now bears his name, Elseya irwini — Irwin's Turtle — a type of snapping turtle found on the coast of Queensland. [15]

He also helped to found a number of other projects, such as the International Crocodile Rescue, as well as the Lyn Irwin Memorial Fund, in memory of his mother, with proceeds going to the Iron Bark Station Wildlife Rehabilitation Center.
Maar een klein extract van wat de mens deed. Is overal ter wereld wel eens gastspreker geweest rond verschillende natuur thema's. Zijn show was maar een klein deel van wat de mens deed. Het enige wat de mensen zien zijn de shows. Net zoals de shows op NGC. Wat de mensen niet zien zijn de maanden tot jaren voorbereiding, duizenden pagina's rapporten over de kleinst mogelijk details, allemaal dingen die nuttig zijn om het onderwerp van een reportage te kunnen begrijpen. Ge denkt toch niet dat al die kennis er zo ineens was ?

Met mijn muziekvoorbeeld deel wil ik alleen doelen op de relevantie. Kijk even terug, een lid van D12 wordt neergeschoten en daar bestaat ook een thread voor. Mijn mening ? Die kerel heeft het ook zelf gezocht.
Dat 50 cent uw muziek keuze niet is, daar geef ik niet om, het is de mijne ook niet, het is maar alleen om een voorbeeld te stellen. Als uw 'idool' (in eender welke branche) morgen sterft en hij is iet of wat bekend zal hier ook een thread staan, als de koning morgen komt te overlijden gaat er hier ook een thread staan.
Do I give a fuck ? Neen.
Mag die thread er van mij staan ? Ja.
Moet ik daarin zever gaan verkopen ? Neen.
Moet gij hier zever komen verkopen ? Neen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Tyfius zei:
Do I give a fuck ? Neen.
Mag die thread er van mij staan ? Ja.
Moet ik daarin zever gaan verkopen ? Neen.
Moet gij hier zever komen verkopen ? Neen.


(btw de rest gelezen hoor)

Neen maar ik denk dat wij beiden geen van die dingen gedaan hebben... Hier niet en ook niet in een andere sterfgeval thread.

Maar ik blijf erbij dat zijn hobby/werk/kunnen zeer gevaarlijk was en nooit 100% veilig. Het blijven wilde beesten en geen afgetrainde goudvis die geen kwaad kon.

ComputerVISTA

Legacy Member
Gromme zei:
Michael Shumacher verongelukt tijdens één van zijn ritten....

Suprise suprise, dik zijn eigen fout....

Blah wat een reactie man.


Als shumi zich eens stevig mispakt in nen bocht of de electronica laat het af weten zoals nogal gebeurd met fallikante afloop hoort dat er ook bij hoe spijtig het ook moge zijn, hij heeft ook een zeer gevaarlijk beroep en hij kiest er ook zelf voor.

elDuderino

Legacy Member
Serieus, als ge zo'n gevaarlijke dinges doet kan dat gebeuren, daarom is het net gevaarlijk. Dat maakt het niet minder erg maar de kans zat er altijd in, en dat wist hij waarschijnlijk ook wel.

Ik had nog nooit van hem gehoord, dus zijn dood spreekt mij niet meer aan dan een van de duizenden andere mensen die per dag sterven.
Volgens mij is daar niets onverschillig aan want het raakt mij wel als onbekende mensen sterven, enkel niet te veel of ik zou nogal depressief worden.

Als ge u dan toch zonodig droevig wilt voelen doe het dan met iets dat de moeite waard is. De situatie in Afrika bijvoorbeeld...

Jonathan

Legacy Member
Serieus ja verstaan jullie dat nu niet ?

Jullie zijn die typische pubers die steeds maar eens willen de stoere afhangen enzo , nu nix tegen pubers , ik ben er uiteraard zelf éne geweest hé ! Maar ik heb echt het gevoel dat het er in onze samenleving op gedrag enzo serieus op achteruit gaat ... Ikzelf ben pas 18 ( Net puber-af nog maar dus ) maar ben wss op een bewustere manier opgevoed dan sommigen hier en daarom betuig ik dan ook hoe erg ik het vind als iemand zoals Steve Irwin het leven laat , Je moet gewoon begrijpen dat je in een enorm grote en mooie wereld leeft en zonder mensen zoals die steve zou deze wereld al lang niemer zo mooi zijn , dan moet je toch respect tonen voor wat hij gedaan heeft ?! Indien niet , dan vind ik dat ge snel even uw leven moogt reviseren en nadenken of ge wel op een gezonde golflengte zit .

Pff , beide de dood van Steve Irwin en het gedrag van sommigen hier maken me weer diep bedroefd :(

Preske

Legacy Member
AaronSlater zei:
Ga daar niet op reageren ..
Voortaan drukt hij zich dan maar wat beter uit dien pipo

In het vervolg moet gij maar beter leren lezen voor ge begint te schelden.

blazingsvbiker

Legacy Member
R. I. P.
(iemand die aflevering gezien da em gebeten wordt van nen koningscobra toen heeft em ook al een van zen levens op gebruikt)

Starrk

Legacy Member
Ik heb respect voor Irwin omdat hij met een nooit gezien enthousiasme, en passie, zich voor wildlife inzette.

Natuurlijk ben jij de bange blanke man die niet houdt van de ver-van-mijn-bed-show want 'hier lopen toch geen krokodillen en koala's rond dus waarom zou ik mij een moer van wildlife moeten aantrekken? Zolang ik maar biefstukskes op mijn bord krijg'. Maar er zijn mensen die het appreciëren wat die vent allemaal heeft gedaan en dat hij daarvoor respect verdient. Als je het nodige respect niet kan opbrengen blijf dan gewoon uit deze thread in plaats van een poging te wagen tot naambekendheid te verwerven, want draait posten tegen de stroming in, in élké thread, daar niet om?

En die pater Damiaan houding van 'Morgen sterft er een bomma in Timboektoe, waarom verdient zij dan geen thread?' begint ook maar vermoeiend te worden...

Kurobu

Legacy Member
alle komaan zeg, mensen toch.
ik en vista hebben toch in hemelsnaam nergens gezegt dat we geen respect hebben, ik denk dat jullie onze posts een moeten herlezen na een goede slaapbeurt hoor.

al dat wij zeggen is : risico van het vak. niet meer en niet minder zeggen wij.
als iemand bij de haaien gaat zwemmen, en die wordt dood gebeten.
dan gade hier toch ook zeggen dat het een risico was, en 50/50 om daar levent uit te komen :s
wel dit is wat wij bedoelen.

nergens maar dan ook nergens, en daar wil ik goed op benadrukken, hebben wij gezegd dat deze man geen respect verdiend. of dat het niet goed is wat hij deed.

astublieft zeg :s
kweet nie of ge et beseft, maar ge basht op iets die nooit gezegd geweest is ze:s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan