Kurobu
Legacy Member
ik zou ook zeggen dat het een risico van het van was ja.
ik zeg zeker nergens dat het niet jammer is, integendeel zelfs.
en ik heb ook nergens getoond dat ik geen respect heb voor wat die mens heeft berijkt.
ik kan zeker niet zeggen dat ik geen respect heb, want ik ken die man totaal niet.
enkel zij ik: het is idd een risico van het vak.
en dat ik PERSOONLIJK, het jammer vindt dat je eerst iets speciaals moet doen voor je echt respect krijgt.
ik zeg zeker nergens dat het niet jammer is, integendeel zelfs.
en ik heb ook nergens getoond dat ik geen respect heb voor wat die mens heeft berijkt.
ik kan zeker niet zeggen dat ik geen respect heb, want ik ken die man totaal niet.
enkel zij ik: het is idd een risico van het vak.
en dat ik PERSOONLIJK, het jammer vindt dat je eerst iets speciaals moet doen voor je echt respect krijgt.
En als het overkwam als een aanval, was dat zo zeker niet bedoeld...
)
)