Archief - Steve Irwin dood

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moloch

Legacy Member
aan al diegene met hun "he had it coming", alsteblief ze zeg, hebde gulder nu echt geen greintje respect? wa is da met de mensen tegenwoordig >_<, laten we het dan ineens ook zeggen tegen bouwvakkers, metaalarbeider, enz.., want daar is het ook gevaarlijk (soms nog gevaarlijker), dus als zij sterven hadden ze het ook zien aankomen right? dikken BS

spijtig dat de wereld alweer iemand kwijt is die met hart en ziel in volle oivertuiging zijn docu's maakte, hij was 1 van de enigen waar ik graag naar keek

spijtig.. :sad: RIP Steve

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik heb hier nogthans niemand onrespectvol bezig gezien hoor... 't Is toch niet omdat sommigen waaronder ik zeggen dat hij soms wel heel neig met z'n eigen leven speelde en de kans erin zat dat hat wel een fout kon aflopen we onrespectvol zijn hé?

Der heeft hier nog maar 1 "kleuter" "owned" of zo iets gezegd en dat is gewoon belachelijk maar de rest toch niet?

grey-turtle

Legacy Member
Ik ken hem ook niet en ik kijk niet zo vaak naar discovery channel. Toch een jammerlijke dood die verdeelde reacties uitlokt.

[TFT]Poky

Legacy Member
man man moloch grote fan van die kerel ofzo?

1) Die man zocht het gevaar op =/= van zijn werk doen.
Reportage maken over bv. cobra wilt NIET zeggen dat ge die slang moet proberen te vang, aan te raken....
Maw he had it wel degelijk coming, ik vergelijk het met die stoten van de Wildboyz :) moest er daar ene van sterven dan zou het ook coming hebben bij steve irwin just hetzelfde.
Heeft niets met geen respect te maken, hij zocht gewoon de gevaarlijke dieren op niet meer niet minder.
Nen dakwerker zoekt het gevaar niet op, tenzij hij op de rand van het dak een danske begint te doen. Een metaal arbeider zoekt het gevaar niet op als hij gewoon zijn job doet.
TIs pas als ge spectaculaire stoten begint uit te hangen...

2) Volle overtuiging vind ik ook wel overrated, mensen die deftig met natuur enzo bezig zijn maken imo geen speelfilmen over hun eigen. En paraderen niet rond op de rode loper.

3) Steve Irwin was een show bizz man, niet dat ik het erg vind of dat ik zeg dat hij dat niet mocht. Maar sommige mensen schilderen hem hier af als de Jezus van de dieren. Er speelde denk ik een serieuze "Money factor" mee hoor in wat hem deed.

Madmaarten

Legacy Member
een cobra vangen is wel degelijk uw job doen
zekers als dit ene beest is dat tussen de rietplantages zit
wat in die oosterse landen een groot probleem is
boeren werken zonder schoensel ofzo tussen de gewassen waar ook slangen zitten
deze moeten worden gevangen en ergens anders uitgezet

en krokodillen vangenheeft ook zijn nut
kunne ze zenderkes plaatsen om ze te bestuderen
verplaatsen naar een betere omgeving

trouwens uw tweede puntje
zonder mensen als steve irwin zou jij weinig wete van de natuur
volgens uw puntje was jacques cousteau ook maar een aandachtshoer

en steve irwin was iemand die australia vertegenwoordigt
wat maakt het uit of tgij een showbizzman is
hij heeft meer gedaan voor de natuur dan eender wie in belgie wsl

trouwens, zonder die 'money factor' had tgij nooit geld gehad om documentaires te maken of om natuurreservaten te kopen en onderhouden
wa zou jij het liefst zien, ene documentaire met steve irwin, of met een ouwe professor van 70 jaar die wat staat te brabbelen zonder veel fut

[TFT]Poky

Legacy Member
dus steve irwin die ging in azie speciaal voor die arme boerkes zonder schoenen cobra's vangen YEAH FUCKING right. Die ging 1 slang vangen zodat al die klein mannen die naar zijn show kijken zouden zeggen WOOOW you rock steve irwin...

Jaque cousteau heeft wel degelijk dingen ontdekt en was wel degelijk een wetenschapper. Dat ge STeve Irwin daarmee durft vergelijken :x

DGEN

Legacy Member
best erg dat ie gemold is door een stingray..
moest wel ff lachen toen je die beelden zag waar hij zijn 1 maand oude baby zo zit te jumpe als een pop :)

hop hop hop hop :)

russian

Legacy Member
Hij heeft in mijn ogen het leven van een pasgeborene in gevaar gebracht en kan dan ook niet op enig respect van mijn kant genieten. Het is er over om te zeggen dat het een mooie opruiming is, maar in elk geval heeft hij het zelf gezocht. Geen compassie.

Mvg,

Kurobu

Legacy Member
geen compassie is toch ook overdreve niet ?
dat hij het gevaar zelf opzocht, en dat er ooit eens iets moest gebeuren, dat ja. en dat de dood het gevolg is is jammer..
om om nu te zeggen totaal geen respect om geen compassie..

russian

Legacy Member
Kurobu zei:
geen compassie is toch ook overdreve niet ?
dat hij het gevaar zelf opzocht, en dat er ooit eens iets moest gebeuren, dat ja. en dat de dood het gevolg is is jammer..
om om nu te zeggen totaal geen respect om geen compassie..

Ik heb geen respect omdat hij het leven van anderen in gevaar heeft gebracht. Wat hij zelf doet, moet hij voor zich maar uitmaken.

Hiapoe

Legacy Member
!2u55!4n zei:
Ik heb geen respect omdat hij het leven van anderen in gevaar heeft gebracht. Wat hij zelf doet, moet hij voor zich maar uitmaken.

In uw context hebt ge dan ook geen respect voor Senna en voor toeschouwers en rijders van een rally die in een korte bocht aan de buitenkant staan te kijken en weggemaaid worden.

[TFT]Poky

Legacy Member
Dat is iet totaal anders, Senna dat was zijn sport hij moest die koersen rijden. Die toeschouwers wisten dat het gevaarlijk was om in ne scherpen bocht te staan.

Wtf weet dienen baby da?
Steve Irwin zijn job is niet krokodillen voeren met baby's op de arm ? Of vergis ik mij?

WarBlade

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
Steve Irwin zijn job is niet krokodillen voeren met baby's op de arm ? Of vergis ik mij?

Toch wel, daar spreek je jezelf trouwens tegen... Baby on arm while feeding crocodiles = show = his work...

Kurobu

Legacy Member
wat ging de wereld van hem vinden moest dat baby verhaal totaal mis afgelopen zijn.. en moest die kleine zijne kop eraf gebeten zijn.. of die kleine uit zijn armen gevallen zijn. ?
ging je dan ook zeggen een ongeluk in zijn job ?
nee je zou hem dan ook schuldig bevinden aan dingen doen die niet door de beugel kunnen. als je dit een ongeluk zou noemen.
dan heb ik mijn bedenkingen bij die mensen ;)

_Wicked_

Legacy Member
WarBlade zei:
Toch wel, daar spreek je jezelf trouwens tegen... Baby on arm while feeding crocodiles = show = his work...
Nog nooit van steve irwin gehoord en als je door met een baby op je arm en terwijl een krokodil voeren show maakt, hoef ik die ook niet te kennen.
Gewoon weg idioot om er zelf maar aan te denken.
Het is natuurlijk jammer dat ie zo moet sterven, maar het gevaar was er en het moet maar 1 keer tegenzitten.

Dennoman

Legacy Member
Moloch zei:
aan al diegene met hun "he had it coming", alsteblief ze zeg, hebde gulder nu echt geen greintje respect? wa is da met de mensen tegenwoordig >_<, laten we het dan ineens ook zeggen tegen bouwvakkers, metaalarbeider, enz.., want daar is het ook gevaarlijk (soms nog gevaarlijker), dus als zij sterven hadden ze het ook zien aankomen right? dikken BS

spijtig dat de wereld alweer iemand kwijt is die met hart en ziel in volle oivertuiging zijn docu's maakte, hij was 1 van de enigen waar ik graag naar keek

spijtig.. :sad: RIP Steve

Ik vrees dat ik vrij weinig respect kan opbrengen voor iemand die carrière heeft gemaakt met het pesten van bange, wilde dieren... als je naar zijn docu's kijkt zie je basically sensatietelevisie en geen educatieve documentaires...
Dus: he had it coming... maar over de doden niks als goeds I presume...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan