Archief - Stand up comedy

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UnD3RD0G

Legacy Member
mensen die denken dat alle stand up's alles zelf schrijven, zijn maar naive zieltjes ze, straks denken jullie nog dat alle zangers hun teksten zelf schrijven...

GroovyBeatsss

Legacy Member
SIO zei:
em is idd goed :lol:

little tortilla boy, oelang zou da al ni geleden zijn dak da nog es gehoord eb :')

GET DOWN, GET DOWN again :lol:
Da stuk over de mixicans is zo goed eh!:D

It's a love song puta!
Of als die op da muziekske van mickey mouse bezig is:rofl:

omaha

Legacy Member
_DM_ zei:
Kerel heeft een paar zaalshows en daar blijft het bij...
En iedereen die steeds met dezelfde mopjes afkomt om aan te tonen hoe schitterend hij toch wel is...
Afgezaagd ? I think so.

Iedereen komt idd met dezelfde moppen over Hans Teeuwen af, maar kijk eens een paar shows van hem en je zal merken dat er toch wel meer aan Hans Teeuwen is dan de 'mopjes' die iedereen van het internet geplukt heeft. De man is idd gestopt omdat hij het niet meer aan kon, en als je z'n shows bekijkt, begrijp je wel waarom. Hij steekt echt alle energie die hij heeft in zo'n show en dat kan een mens nu eenmaal niet blijven volhouden.

Atticus Finch

Legacy Member
Afgaande op die stukje die hier gepost staan vind ik niks spectaculair aan Teeuwen. Maasen vond ik ook al niet zo goed, tussendoor altijd maar bashen op onze samenleving en proberen die spreekwoordelijke boodschap er tussen te wringen .. nah, kmoet wel zeggen dat hij met momenten enorm hilarisch is maar algemeen gezien vond ik het vooral veel gezaag met een komische noot.

Geef mij dan maar Lewis Black, lekker ruw en to the point.

Hellrabbit

Legacy Member
omaha zei:
Iedereen komt idd met dezelfde moppen over Hans Teeuwen af, maar kijk eens een paar shows van hem en je zal merken dat er toch wel meer aan Hans Teeuwen is dan de 'mopjes' die iedereen van het internet geplukt heeft. De man is idd gestopt omdat hij het niet meer aan kon, en als je z'n shows bekijkt, begrijp je wel waarom. Hij steekt echt alle energie die hij heeft in zo'n show en dat kan een mens nu eenmaal niet blijven volhouden.


volledig mee eens, af en toe gooit ie er zo is iets keihards tussen en dat is dan hetgeen wat door al die kindertjens wordt opgepikt als enorm grappig

maar zen shows op zich vin ek echt wel goe

Hellrabbit

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
mensen die denken dat alle stand up's alles zelf schrijven, zijn maar naive zieltjes ze, straks denken jullie nog dat alle zangers hun teksten zelf schrijven...

Alle respectabele groepen schrijven hun teksten zelf, ik dacht dat te kunnen doortrekken naar stand up's :p

GroovyBeatsss

Legacy Member
cram zei:
Komiek zijn is een gave,dat moet je in je hebben.
Btw gij hebt da toch ook wel in u ser:p
Alsk sommige posts van u lees op zwammeuh enzo:D

I just love your humor

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
Heb hier 5 zaalshows van HT op dvd en die zyn stuk voor stuk pareltjes imo, die stukjes die je overal vind op inet geven geen echt beeld van hoe zen humor is en wat hy allemaal in zen mars heeft.
ZO kan hy bv bangelyk piano spelen (een volledig stuk uit de toon spelen maar er dan wel een melodie van maken :x kan het moeilyk uitleggen :p )

Hmgrwngd

Legacy Member
Hellrabbit zei:
volledig mee eens, af en toe gooit ie er zo is iets keihards tussen en dat is dan hetgeen wat door al die kindertjens wordt opgepikt als enorm grappig

maar zen shows op zich vin ek echt wel goe

Hij raakt gewoon de juiste snaren.

Maar naarmate hij ouder wordt; verliest hij een beetje het subtiele en zweverige...

GMotha

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Helft van zijn materiaal komt rechtstreeks uit Bill Hicks z'n repertoire... :p

(En Bill Hicks is stukken beter trouwens. Denis Leary is zo'n opgepept ego-kanon; waar Bill Hicks nog het gevoelige, sarcastische doch oprechte gevoel had. )
Dan moet ik me eens verdiepen in Hicks^^

GMotha

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Iemand in het publiek roept: "You suck" ...
En dan zie je het beest in Hicks naar boven komen. :bow:
Hardcore^^

Blijkbaar hebt ge'r redelijk wat filmkes van op Youtube, dus kan'k me vanavond weer bezighouden^^

-etienne-

Legacy Member
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan