preske zei:
toch een iemand die de genialiteit van Toon Hermans apprecieert:applause: :applause:
Moogt ge imo niet vergelijken. Ge moet rekeing houden met het volgende.
Nederland kent al veel langer het begrip standup comedian.
Wie hadden wij? Urbanus en Gaston en leo. allemaal cabaratiers. That's it. Standup comedians zijn pas in de jaren 90 beginnen op te komen bij ons.
Nederland heeft al jaren en jaren een comedy club.
Vlaanderen heeft dat nog maar pas.
yup idd een van de weinige redenen dat ik graag een nederlander zou zyn
(ik zei dit maar omdat iemand opmerkte dat Agnew het in NL goed zou doen, terwyl hy op het moment van die uitspraak al beter deed dan in BE)
Goh de NL cabarat scene, mja in belgie is men daar te "styf" voor vrees ik.
Ach ik kan men ding vinden in het fakkeltheater ea gelykaardigen
Btw kent iemand "The Harold" van quicksilver productions??? Beestige standup/improvisatie en ze zyn dit jaar trouwens wereldkampioen geworden :applause: (je kent yann van den branden wel, die kerel die nu reclame maakt voor nuon enzo met zen wit haar)