Blood_Raven
Legacy Member
beatlover zei:http://video.google.com/videoplay?docid=-7014009563474442241&q=pablo+francisco
Zo zalig fragment van pablo! God i love him!
Btw zeker deze checken! Echt niet normaal zijn imitaties!
http://video.google.com/videoplay?docid=8780921176853614436&q=pablo+francisco+tortilla
Zalig
"We live in America, you will speak English"
"Thank you papa, thank you you stupid spic ... ... Call me george "





