Archief - Stand up comedy

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Beavis_69

Legacy Member
vloet zei:
schrijven goede stand ups niet al hun acts zelf?
Normaal gezien wel. Maar ik kan me wel voorstellen dat als ge met twee zijt, dat die dingen wat vlotter gaan.
Imo kunt ge zoiets best doen met een paar maten achter een pint.. of zes ...tien :)
Ook denk ik dat die grappen vanzelf moeten komen, door het dagelijkse leven enzo.

Garrincha

Legacy Member
RaGeR zei:
Als ge maar niet zo onnozel histerisch probeert te doen zoals diene onnozelaar van ne Wim Helsen.

allee, de wim is echt ni te doen die laat de triestigste planten terug lachen:D

_DM_

Legacy Member
Robin Williams > all.
Behalve misschien Eddy Murphy :)

http://www.youtube.com/watch?v=e4BX5-E_DYU
Zaalshow van Robin Williams op Broadway, in de beschrijving staat telkens de link naar het volgende stuk (anderhalf uur in totaal).

edit: die Iglesias is ook wel lachen :)

'Damn Mexicans' :D

Garrincha

Legacy Member
Beavis_69 zei:
Ook denk ik dat die grappen vanzelf moeten komen, door het dagelijkse leven enzo.

inderdied volg gewoon het nieuws en vertel het op een ironische manier. ala den hoste.

Tsommy

Legacy Member
den beste in stand up vind ik persoonlijk dave chapelle iedere keer lig ik strijk me die kerel. Ik heb er 2 zaalshows van maar kzou der nog willen en khoop da die snel nog ene doet die kerel is ni normaaL.

GroovyBeatsss

Legacy Member
_DM_ zei:
Robin Williams > all.
Behalve misschien Eddy Murphy :)

http://www.youtube.com/watch?v=e4BX5-E_DYU
Zaalshow van Robin Williams op Broadway, in de beschrijving staat telkens de link naar het volgende stuk (anderhalf uur in totaal).

edit: die Iglesias is ook wel lachen :)

'Damn Mexicans' :D
Dat stuk van in Disneyland was ook hilarisch:D

EDIT: If you go to neverland you must be this high to ride Micheal! :rofl::rofl:

vloet

Legacy Member
de pablo is idd ne hilarische.
We vergeten Rowan Atkinson trouwens :p

Preske

Legacy Member
vloet zei:
schrijven goede stand ups niet al hun acts zelf?

of ze stelen gewoon complete stukken van andere stand-up comedians.

Geert hoste is hier een goed voorbeeld van...

Atrox

Legacy Member
Theo Maassen (of wa ist?) vind ik ook wel goe. Heeft zone typische stijl :)

"Dat is de bedoeling niet!" :')

bulldog567

Legacy Member
stephen lynch vindk ook wel goe, ma da zijn dan meer liedjes
(zie sig of zoek eens op video.google naar live at el rey)

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
Alex Agnew anyone? :p

Mah bon ik persoonlyk kick zowat op alle "goeie" stand-up comedians

men tickets voor HET LEVEN ZOALS HET IS (Raf Coppens), MORIMOS SOLAMENTE (Alex Agnew) en COMEDY ALL STARS 2007 (Raf Coppens, Bert Kruismans, Nigel Williams e.a. ) liggen al klaar :p

Ow en kenkt iemand toevallig deze: http://video.google.nl/videoplay?docid=2947078952717229058&q=zakje

...The new album by barry white, ...Zakje.... :rofl: :bow: :rofl: :bow: :rofl: :D :bow: Echt serieus ik bekyk dat stukje zo om de paar maanden en ik blyf byna in men broek z**ken van het lachen, echt niet normaal imo :p

Ach eens goed lachen kan toch wonderen doen he, vinden jullie ook niet? :)

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
hier nog een lystje :p van (engelstalige) comedians, maar stuk voor stuk zeker de moeite waard:

Bruce Bruce
Bill Burr
Brian Regan
Carlos Mencia
Dane Cook
Daniel Tosh
Dat Phan
Dave Attell
Demetri Martin
Frank Caliendo
Freddy Soto
Gabriel Iglesias
Greg Giraldo
Jeff Dunham
Jeremy Hotz
Jim Breuer
Jim Gaffigan
John Vassilka
Kevin James
Lewis Black
Mario Cantone
Mitch Hedberg
Nick Swardson
Otis Lee Crenshaw.
Pablo Francisco
Patrice O'Neal
Patton Oswalt
Richard Jeni
Ron White
Russell Peters
SEan Cullen
Stephen Lynch
Ted Alexandro
The Amazing Johnathan
The Sklar Brothers
Todd Barry
Tom Papa
Tony Woods
Wanda Sykes
Zach Galifianakis
Louis Ramey
Denis Leary

Preske

Legacy Member
[MNEU]Jon@si$ zei:
Alex Agnew anyone? :p

Mah bon ik persoonlyk kick zowat op alle "goeie" stand-up comedians

men tickets voor HET LEVEN ZOALS HET IS (Raf Coppens), MORIMOS SOLAMENTE (Alex Agnew) en COMEDY ALL STARS 2007 (Raf Coppens, Bert Kruismans, Nigel Williams e.a. ) liggen al klaar :p

Ow en kenkt iemand toevallig deze: http://video.google.nl/videoplay?docid=2947078952717229058&q=zakje

...The new album by barry white, ...Zakje.... :rofl: :bow: :rofl: :bow: :rofl: :D :bow: Echt serieus ik bekyk dat stukje zo om de paar maanden en ik blyf byna in men broek z**ken van het lachen, echt niet normaal imo :p

Ach eens goed lachen kan toch wonderen doen he, vinden jullie ook niet? :)

Bij agnew moogt ge er zeker van zijn dat em zenne kontshake doet :p

en die dat da gecpaped heeft moet zen geluidsinstellingen nakijken, ik hoor de muziek op de achtergrond ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan