2 many soldiers
Legacy Member
Ik ben ook voor het onbegrenst laten rijden van brommerkes en nummerplaten. De brommerkes die van hun eigen niet goed vooruitgaan rijden dan aan de snelheid waarvoor ze gemaakt zijn. Als ze dan nog worden opgefokt valt dat gewoon onder tuning, tezien illegaal of legaal. In Frankrijk, Spanje, Portugal... is het onbegrenst rijden al ingeburgerd.
Ik ben akkoord met de stellingen over een zwaarder rijbewijs.
Wat ook vooral moet worden verandert is de mentaliteit van de autobestuurders. Hoeveel keer ik niet wordt beroofd van mijn voorrang, gewoon omdat ze denken dat ze er toch nog tussen kunnen. En dan maar van hun kloten maken. We worden gewoon niet serieus genomen.
Sommige reacties kunnen hier gewoon niet serieus worden genomen. Ik bedoel dat voorbeeld van vermoorden van de postbode??? Moord is nu niet direct hetzelfde als aan de fabriekssnelheid rijden hé. Daarvoor is er eerst een serieuze mentale kracht voor nodig.
En trouwens... Fietsers hebben niet graag dat ze worden voorbijvlogen (kan tegen 45 ook zijn) op het fietspad. En bromfietsers hebben niet graag dat ze worden voorbijgevlogen op de baan. Waar is er dan nog plaats? mss de VB slogan bovenhalen aanpassen of opkrassen.
Ik ben akkoord met de stellingen over een zwaarder rijbewijs.
Wat ook vooral moet worden verandert is de mentaliteit van de autobestuurders. Hoeveel keer ik niet wordt beroofd van mijn voorrang, gewoon omdat ze denken dat ze er toch nog tussen kunnen. En dan maar van hun kloten maken. We worden gewoon niet serieus genomen.
Sommige reacties kunnen hier gewoon niet serieus worden genomen. Ik bedoel dat voorbeeld van vermoorden van de postbode??? Moord is nu niet direct hetzelfde als aan de fabriekssnelheid rijden hé. Daarvoor is er eerst een serieuze mentale kracht voor nodig.
En trouwens... Fietsers hebben niet graag dat ze worden voorbijvlogen (kan tegen 45 ook zijn) op het fietspad. En bromfietsers hebben niet graag dat ze worden voorbijgevlogen op de baan. Waar is er dan nog plaats? mss de VB slogan bovenhalen aanpassen of opkrassen.



. 
is me vorige maand gebeurd . het werd oranje toen ik al over de streep was en terug achter de streep kon ik niet en ik moest achter de streep gaan anders kon de bus er niet door . Ben ik doorgereden en er was een politiewagen achter me en geloof me , je voelt als die mense achter u rijden