MAAR, wie zijn de personen die de meeste ongevallen hebben. Degene die op hun baanmachine zitte tege 200km/h op baantjes, zoals hier voor men deur.
Reed zeker 180 volgens politie, en er komt er inees ene uit de zeistraat zonder voorang te geven. Moto pakt die auto recht in de zeikant, dorpszotte hier => em is in coma blabla, dag erna kwammen zenne brommer hale
Mor der gaget ni over, kbedoel, Der zijn 2 maniere van sneller rijden.
Voorzichtig rijden.
Of gewoon snel rijden.
Als ene van 50km/h heel gevaarlijk rijd, overal tusse wriemele nooit voorrang geve, en altijd voorrang nemen.
Als ene van 70km/h voorzichtig rijd, voorang geeft, en z'n eige aan de verkeersregels houd...
Wa ga het meeste kans hebben?
En brommers zijn standaard zeker niet voor 50 te rijden.
Daarom zijn er zoveel blokke die na rodage automatisch al 70 rijden?
70km/h zou vele minder gevaarlijk zijn voor brommers. da is gewoon zo.
wij mogen op de baan, op een baan van 50 trekke we traag op, en vliege autos er nog voorbij ook.
Op baan van 70, rijden we traag, en steke die u voorbij op 10cm van uw stuur.
En op baan van 90 durfek zo goe als ni rijden, (in buurt zijn da hier dus ook de HELE drukke banen, en gevaarlijke bane waar massas accidente gebeure me autos enz)
dusja, ik zou geen nee zeggen tegen 70km en nummerplaat.
Is voor mij persoonlijker vele minder gevaarlijk.
En als ge tege volle snelheid tegen 50 km/h uit ne bocht vliegt, me gewone jeansbroek, of tege 70 me jeansbroek.
Da kan eve hard aankome ze
Ik kan eve goe over den drempel strunkele op kop kome en dood
Maarja, ik weet van men eige dak redelijk voorzichtig rijd, en als er snelle auto achter mij zit, ga ik ook naar rechterkant van de baan zoda hem me voorbij kan.
Amai kzen aant zevere.
PASTOORS
