NeFerMeTu
Legacy Member
Het feit dat hij toch duidelijk beseft dat hij in overtreding is (en zelfs geen lichte als je al voor de rechtbank moet komen) en dat hij nu komt janken, vind ik toch wel wat puberaal gedrag.enj0i^ zei:dat klinkt zoooooooooo hautain wat gij nu zegt, puberaal gedrag wtf. Omdat je wat sneller kunt rijden op lange rechte stukken gedraagt ge u opeens als een puber? man man man zeveraar.
Ik heb ook een scooter gehad en toen die uit de fabriek kwam, was die toch mooi begrensd binnen de wettelijke normen (was een Aprilia SR50). Dus het is toch wel vrij duidelijk dat hij er zelf aan zitten kloten heeft.
En sneller rijden omdat je het kunt? Om te beginnen mag een B-klasse het al niet kunnen dan is er nog de maximale snelheid voor die B-klasse...
Nee, ik sluit me volledig aan met Quilombo.

(heb het ook vlaggen voor een rood licht, maar ga in beroep tegen uitspraak politierechtbank).
