Forza
Legacy Member
Jaja, binnekort ist zover magk daar de eerste keer verschijnen voor opgedreven brommer..
Heb vorig jaar in augustus accident gehad, vrouw is op mij ingereden terwijl ik op het fietspad reed, zij dus eigenlijk in fout omda ze ni had gekeken maar brommer op de rollen en 68 per u - 9foutmarge (of zowiet) dus 59km/h.
Hele discussies tusse verzekeringen, met flikken die mij controleerden aangezien ze mij nog een boete hebben gegeven voor een feit da een half u eerder was gebeurd. Was voorbij zwaantjes gereden op een verdrijfvak (witte lijnen), deze stonden gelukkig naast hun brommer en konden dus niets doen want ik was weg. Dan ongeval, en twintig minuten later, jawel die zwaantjes bij mij. Doen dan controle en al, dak te hard ging. Ik wa kabels overgetrokken, ene flik begint te flippen (ze hadden t ni gezien maar brommer ging niet meer). Smijt mij tege combi met rollen, fouilleren en al..
Iig, binne enkele dagen nr rechtbank. Heb al gehoord da ge daar t beste ne slijmbal uithangt? Spijt betuigen en al en wetek wa nog allemaal.
Iemand hier ervaringen mee en mss enige tips?
Mvg Forza
Heb vorig jaar in augustus accident gehad, vrouw is op mij ingereden terwijl ik op het fietspad reed, zij dus eigenlijk in fout omda ze ni had gekeken maar brommer op de rollen en 68 per u - 9foutmarge (of zowiet) dus 59km/h.
Hele discussies tusse verzekeringen, met flikken die mij controleerden aangezien ze mij nog een boete hebben gegeven voor een feit da een half u eerder was gebeurd. Was voorbij zwaantjes gereden op een verdrijfvak (witte lijnen), deze stonden gelukkig naast hun brommer en konden dus niets doen want ik was weg. Dan ongeval, en twintig minuten later, jawel die zwaantjes bij mij. Doen dan controle en al, dak te hard ging. Ik wa kabels overgetrokken, ene flik begint te flippen (ze hadden t ni gezien maar brommer ging niet meer). Smijt mij tege combi met rollen, fouilleren en al..
Iig, binne enkele dagen nr rechtbank. Heb al gehoord da ge daar t beste ne slijmbal uithangt? Spijt betuigen en al en wetek wa nog allemaal.
Iemand hier ervaringen mee en mss enige tips?
Mvg Forza


