Parnakra zei:
Tja, zoals ik al zei, het maakt niet uit WIE de fout gemaakt heeft, er is alleszins een fout gemaakt. Dus als er ooit een rechtszaak van komt (nogal vergezocht, maar kom) zouden ze eigenlijk weinig hebben om op te staan.
Een rechtszaak zou niet dienen om te weten te komen wie een fout gemaakt heeft (missen is menselijk), wel wie recht heeft op die 400 euro. (toch een interpretatieverschil)
Indien zij kunnen bewijzen dat de persoon daar geen recht op heeft, hebben zij wel veel om op te staan.
Dus ge drukt u nogal raar uit waardoor er gemakkelijk verwarring ontstaat.
Nuja, over uw latere post. Je hebt daarin gelijk natuurlijk.
Men kan de TS het nooit kwalijk nemen dat hij het niet zelf gaat melden.
(alhoewel twee posts hierboven staat da ge wettelijk verplicht zijt. Geen idee daarvan. Er kan toch moeilijk bewezen worden dat de TS dit wist en ik denk niet dat ze daarvoor ooit een klacht zouden indienen, tenzij je weigert terug te betalen)