Archief - Randstad betaalt goed, teveel zelfs...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

guRuh

Legacy Member
Cool, ik werk in september nog 12 dagen via Randstad voor Siemens.
Dat ze me maar teveel betalen, anders doe ik ze een proces aan ;)

Makwaak

Legacy Member
als ze vb volgend jaar aan je deur komen om hun geld trg te vrage zeg je ik weet van niks . ik heb al een jaar niet meer op men rekening gezien :P
wat zeggen ze dan? ;)

guRuh

Legacy Member
Ja kijkt, ze kunnen dat geld zelf niet terugvragen.

Het is hun dommigheid, als student ben je arm en kan je elk centje gebruiken. Laat uitschijnen dat al dat geld al op is, en dat het in geen geval mogelijk is dat terug te betalen, het zou leiden tot armoede ;)

Parnakra

Legacy Member
killgore zei:
Natuurlijk niet :), maar ge liet het overkomen alsof hij dat nooit zou moeten terugbetalen als er rechtszaak van kwam, ik denk dat het wat een misverstand was.

Yep, klein misverstandje.

Heb het op mIRC ook wat meer toegelicht. =)

sneax

Legacy Member
ik zou naar radiance luisteren en het geld een jaar bijhouden alvorens er 3 vaten mee te geven en ons allemaal uit te nodigen!

**Timme**

Legacy Member
Totaal off-topic, maar Aliplast is dat niet het bedrijf waar 'wandelend reclamebord' JM Pfaff mee op zijn kraag loopt?
Zoals hier boven gezegd zwijgen over die €400 ;)

Smikkelone

Legacy Member
het verwondert mij echt hoeveel oneerlijke mensen hier rondlopen, net als het mij verwondert dat er sommige denken dat je de rechtmatige eigenaar zou zijn :s

Frustos

Legacy Member
waarschijnlijk gade moeten terugbetalen, das altijd bij deze zaken.

Razzia

Legacy Member
Heb het ook voorgehad, heb vakantiewerk gedaan. Ben dan wel ontslagen na een anderhalve week, normaal gezien kreeg ik dan maar 300 euro maar ze hebben 690 gestort. Na een maand nog altijd niets laten horen. Zet het opzij en enjoy.

Stoffie..

Legacy Member
Heb het nu ook net meegemaakt...
Ik werkte via interim voor een bedrijf, maar blijkt nu dat ik deze zomer ergens 150 euro teveel betaald ben, door een fout van henzelf...
Vanmorgen telefoon gekregen met de vraag dit zo snel mogelijk terug te betalen....

Suphafly

Legacy Member
zeg gewoon da ze da maar moeten regelen met de bank en hopen dant ni lukt
of zeggen da ge daar te dom voor zijt :p

breez

Legacy Member
ik zou da geld gewoon aan de kant zetten voor minimum een jaar en als ge daarna nog nix van hen gehoord hebt kun je er mee doen wat je wil

UnD3RD0G

Legacy Member
Ik werk bij Randstad, gezien je van de regio Waasmunster bent en bij Aliplast te Lokeren hebt gewerkt zou dit vrij makkelijk terug te vinden zijn, dus ga ik wel een verzoek doen dat dit nagekeken word.

Je moet me dit niet kwalijk nemen, maar het is mn plicht als correcte werknemer zulke fouten te melden.



just kiddin

Flipkikker

Legacy Member
ik werd deze zomer ook een paar honderd euro teveel betaald door men baas (dacht ik toch),
ik vertelde het hem onmiddellijk, omdat hij eerst een lager bedrag vernoemd had

hij rekent het nog es vlug na, komt idd een lager bedrag uit, maar zei dat er nog een paar zaken bijgekomen waren ws :)
dusja, ik mocht het geld houden :D

S.conceiçao7

Legacy Member
ze kunnen het wel terug eisen.

mijn ouders hebben ooit es 120.000 bef terug van de belastingen gekregen, en da was ook een misse. ze zwegen. maar 3 maand later waren ze daar met hun rechtzettingsbrief hoor :) en terug mogen dokken

spray-bunny

Legacy Member
**Timme** zei:
Totaal off-topic, maar Aliplast is dat niet het bedrijf waar 'wandelend reclamebord' JM Pfaff mee op zijn kraag loopt?
The one and only:cool:
UnD3RD0G zei:
Ik werk bij Randstad, gezien je van de regio Waasmunster bent en bij Aliplast te Lokeren hebt gewerkt zou dit vrij makkelijk terug te vinden zijn, dus ga ik wel een verzoek doen dat dit nagekeken word.

Je moet me dit niet kwalijk nemen, maar het is mn plicht als correcte werknemer zulke fouten te melden.



just kiddin

smeerlap!:angry::) Ik verschoot me even een hoedje.

Trouwens nog altijd niks gehoord van Randstad. Ben laatst nog contractjes gaan binnendragen en ze beweerden bij hoog en bij laag dat ze die al ondertekend ontvangen hadden. Ik heb nochtans niets ondertekend. Het wekt verbazing dat zo een bedrijf nog rendabel kan zijn.:) Ik ben er behoorlijk gerust in dat ze er niet gaan achterkomen.:)

NinjaTune

Legacy Member
zwijg me van randstad. Ik heb een week nachtwerk gedaan bij een bedrijf waar ik reeds voor de 4de maal mijn vakantiejob deed. Vroeger zat het bij creyfs interim als ik juist ben, dit jaar bij randstad. bij creyfs 3 jaar lang perfect juist uitbetaald geweest. Bij randstad trok het echt op de kloten. zondag nacht correct uitbetaald geweest, maar van maandag tot vrijdag was het een zootje. ik heb wss 6 overschrijvingen van randstad gehad na 20 keer bellen eer het in orde was.. eerst veel te weinig dagen uitbetaald, dat slechts aan dagploegtarief, dan andere dagen uitbetaald enkel de nachtpremie etc.. dit heeft anderhalve maand wekelijkse overschrijvingen geduurd.. niet echt leuk als je je doodwerkt om dingen te kunnen kopen en dat hun betaling maar foutief blijft aanslepen. het wekt mij dus idd ook wel verbazing of zo'n bedrijf rendabel kan zijn.. hoeveel fouten daar niet gebeuren. ik ken er genoeg die volledig mis uitbetaald geweest zijn en wel weken aan een stuk ervoor hebben moeten bellen/langsgaan/...

Boris Barowski

Legacy Member
wact zeker tot het einde van het jaar, wanneer ze hun boekhouding controleren.
na een jaarke ons allemaal trakteren wegens het goede advies :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan