Gromme
Legacy Member
Mr.Anderson zei:Ik zou het ook bijhouden. En opdoen en dan gebaren dat je van niets weet. Het is hun eigen schuld ^^
Maar als ze dan een proces enzo beginnen aan te spannen tegen jouw... kan dat eigenlijk?
Zeker niet opdoen. Het is hun eigen schuld, tja dat kan goed zijn maar dat betekend niet dat jij er RECHT op hebt. Als ze hun boekhouding nakijken en hierbij blijkt dat ze teveel op je rekening hebben gestort dan hebben ze het RECHT om de EIS te stellen dat jij dat terugbetaald.
En geloof me, voor 400 € een rechtzaak aangaan tegen een zo'n interimkantoor.... GEEN GOED IDEE. Want je bent al vanaf het begin verloren. Ten eerste hebben zij al het papierwerk dat, geloof me, wel in orde zal zijn. Ten tweede heb jij geen recht op dat geld.
Ik weet wel niet hoe het zit met periodes enz...


