Unilever
Legacy Member
Yoo,
In het begin van juli heb ik vakantiewerk gedaan bij het bedrijf Aliplast te Lokeren. Er was nogal wat miserie met contracten en dergelijke. Ik kreeg sommige contracten 3x opgestuurd en dergelijke. Daarna had ik 2e zit, dus uiteindelijk kon ik maar 2 weken werken.
Paar dagen later check ik mijn rekening en merk ik dat ze mij toch nog een 3e week hebben betaald, ook al heb ik toen niet gewerkt. Nu zit ik hier met €400 teveel op mijn rekening. Ik had wel gedacht dat ze daar wel achter zouden komen via hun boekhouding, maar nu zijn we al september en heb ik nog altijd niks gehoord van hen.
Mijn vraag is dus: zijn er nog mensen die al eens teveel uitbetaald hebben gekregen? En belangrijker: heeft het interimbureau u dan gevraagd het terug te betalen, en na hoeveel tijd?
mvg
In het begin van juli heb ik vakantiewerk gedaan bij het bedrijf Aliplast te Lokeren. Er was nogal wat miserie met contracten en dergelijke. Ik kreeg sommige contracten 3x opgestuurd en dergelijke. Daarna had ik 2e zit, dus uiteindelijk kon ik maar 2 weken werken.
Paar dagen later check ik mijn rekening en merk ik dat ze mij toch nog een 3e week hebben betaald, ook al heb ik toen niet gewerkt. Nu zit ik hier met €400 teveel op mijn rekening. Ik had wel gedacht dat ze daar wel achter zouden komen via hun boekhouding, maar nu zijn we al september en heb ik nog altijd niks gehoord van hen.
Mijn vraag is dus: zijn er nog mensen die al eens teveel uitbetaald hebben gekregen? En belangrijker: heeft het interimbureau u dan gevraagd het terug te betalen, en na hoeveel tijd?
mvg



