marcel zei:
ja. als ge op een examen fouten schrijft, wordt ge toch ook gestraft doordat ze u buizen?
Eigenlijk niet nee, bij ons werken ze volgens het principe als uw logica en uw redenering erachter juist is hebt ge al zeker uw helft, een rekenfout kan iemand vlug maken terwijl de juiste formules wel opgeschreven zijn.
Tuurlijk berispen ze dat maar ze buizen u daarvoor niet. Het is ook te zien wat voor een fout hé.
Ik vind als ge gaat zagen over Brussel - > Brossel bijvoorbeeld da ge verkeerd bezig zijt. Dat is echt mierenneuken en de mensen gaan tergen, en dan is men verbaasd dat er aggresie is. Goed bezig zo
