killgore
Legacy Member
felixdraait zei:Conducteurs moeten menselijk blijven vind ik, dat schept een vorm van respect tussen reizigers en conducteur. Kan me echter wel voorstellen dat, wanneer dat respect meermaals geschaad wordt door rotte appels, men het moeilijker heeft respectvol te reageren.
Goh, kijk, ik heb zelf ook al genoeg meegemaakt:
-Ne conducteur die ne jongen de huid zat vol te schelden omdat hij nog geen ticket had gekocht. Die jongen ging er zelfs niet tegen in he, conducteur moest het hem gewoon zeeeer duidelijk maken dat hij in de fout was :ironic:.
-Zelf naar 2e klas verwezen: dat was in zo een zijcabinetje van 1e, daar hangt dus een miniplakske met 1 dat ik zelfs niet gezien heb. Die conducteur ziet ons (studenten) zitten, controleert ene en zegt dan iets van: "ja, als ge in aalst opgestapt zijt moogde doorgaan naar 2e, als ge in lede u in eerste klas zet kan ek da nog begrijpe & bla bla bla". Ronduit discriminerend dus + ik had 1e klasse ticket ^^.
-Al vele malen meegemaakt dat een controleur in 1e voorbijkomt, niemand controleert, maar mij wel. Vin ek zo frustrerend he >_< (ik heb dus gratis 1e klasse tickets
).-Ne conducteur da zo lomp was om over mijn voeten te struikelen, die een klein beetje in het gangpad staken (kheb lange benen en als er iemand over u zit is da nie altijd te doen). Begint em mij te verwijte van geen respect te hebben enzo.
-...
Ma ik behandel ffs elke conducteur nog gelijkwaardig ze, kheb er al genoeg toffe ook gehad
. Het steekt alleen tegen van tijd dat bijna elke conducteur doet alsof de ou menskes de goei zijn & elke student zwartrijdt.

Conducteur komt, kijkt net iets te lang naar mijn kaartje en zegt "Goe geprobeerd copain, ma alsge wilt spelen moeje kunnen verliezen". Gelijk had hij 

.