zipke
Legacy Member
Ik pak nu elke dag de trein en heb nog nooit iets meegemaakt.
Eén enkele keer was ik mijn portefeuille vergeten omdat ik die avond op vakantie vertrok en ik had die al in mijn reiszak gestoken.
De conducteur vraagt mijn abonnement ofzo en ik had da dus nie bij dus zei gewoon dat ik mijn portefeuille vergeten was (dus geld moest hij ook al nie vragen
).
Hij heeft gewoon gevraagd waar ik moest zijn (Etterbeek, dus unif) en dan heeft hem mij is bekeken en zag hem dat ik een schoolzak aanhad en dan heeft hem gewoon gezegd, oké en is hem doorgelopen.
Eén enkele keer was ik mijn portefeuille vergeten omdat ik die avond op vakantie vertrok en ik had die al in mijn reiszak gestoken.
De conducteur vraagt mijn abonnement ofzo en ik had da dus nie bij dus zei gewoon dat ik mijn portefeuille vergeten was (dus geld moest hij ook al nie vragen
).Hij heeft gewoon gevraagd waar ik moest zijn (Etterbeek, dus unif) en dan heeft hem mij is bekeken en zag hem dat ik een schoolzak aanhad en dan heeft hem gewoon gezegd, oké en is hem doorgelopen.




?