Archief - Mobistar Website (beklag)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sneakytje

Legacy Member
pff mi die site amai ze, kmoet mijn mening herzien. ik wou mn ma daarop ook registreren en dan meote alle u gegevens invullen. vul ik ons adres is klik op volgende en da ging want adres zou nie ingevuld staan, terwijl dit wel zo was. nog 2-3x geprobeerd niets. ik heb een ander adres ingevuld, ja wie weet he. en ja hoor toen ging het wel. ok alles in orde. Derna op die site zoeken naar mn profiel om da adres opt goeie te zetten. Ik vind da dus nergeste! Dan maar gemaild naar mobistar. Ik zou da moeten gaan veranderen in een mobistar center. ik dacht in mn eigen wtf. Op elke site da ge u registreert kunde toch u profiele en adres veranderen zeker. Wat dan als ge verhuist ofzo. amaai zenne :crazy:

Mr.Anderson

Legacy Member
Ik overweeg sterk om over te stappen naar proximus! Als ik zo eens kijk naar vrienden van mij die deze maand gratis smsjes krijgen of een andere maand dit of dat krijgen (terwijl ik bij mobistar nooit geen kloten zie :p) Maar dat allemaal stoorde mij niet zo erg. Nu wil ik weer eens op de site van mobistar kijken en die site trekt op nie veel. Ge wordt doorverbonden met pagina's die niet meer bestaan, hij gaat trager dan mijn kat die onder de grond ligt en nog veel meer.

FLT

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Ik overweeg sterk om over te stappen naar proximus! Als ik zo eens kijk naar vrienden van mij die deze maand gratis smsjes krijgen of een andere maand dit of dat krijgen (terwijl ik bij mobistar nooit geen kloten zie :p)

Hmm ik heb toch elke maand mijn 300 gratis smsjes (is voor mij de hele maand gratis smsen). Dan de rest van die 10euro bel ik meestal wel op. Stel nu dat je alleen smst dan denk je mss wat te doen met die belwaarde? Wel eigelijk kan je dan meedoen met die stomme spelletjes op TV :) want aangezien je smsjes nog geen 1.4BEF/stuk kosten kan je er toch niet voor sukkelen :s

Makwaak

Legacy Member
ik ben een paar maand gelede overgestapt van mobistar naar TMF(Base),
en heb er nog geen moment spijt van gehad :)
gratis minute, gratis smsjes, smsen tegen 8 cent per sms,...
bij mobistar zat ik 4 jaar en heb zoiets geen één keer gezien zenne :s

grtz

FuLcRuM

Legacy Member
Ik ervaar nu keiveel problemen met het online herladen via KBC en IE7...

Ook via firefox :(

MagicD

Legacy Member
Kheb ook mobistar (tempo) en kben't ook dik beu, veel te duur in vergelijking met andere. Is er geen mogelijkheid om over te stappen en u nummer te bewaren? zonder abonnement te moeten nemen.

Lon$daLe

Legacy Member
ik heb tempo music en niet te klagen , ik bel redelijke lange minuten met 15 € , zit met 800 berichten , gaan ook lekker vlot erdoor

ik had tmf gekocht paar weken terug met nummerbehoud van mobistar en kon alleen naar base bellen , mobistar en proximus kregen mn calls niet aan en mn berichten en ze konde mij ook nie bellen , 5 keer naar een base shop geweest , nooit verholpen

Teknoman

Legacy Member
MagicD zei:
Kheb ook mobistar (tempo) en kben't ook dik beu, veel te duur in vergelijking met andere. Is er geen mogelijkheid om over te stappen en u nummer te bewaren? zonder abonnement te moeten nemen.

Dat is al een paar jaar wettelijk verplicht dat men moet maken dat ge uw nummer kunt houden.

pina

Legacy Member
ik heb vorig jaar een klacht ingediend bij de telecom ombudsdienst en daar hebben ze mijn dossier behandeld in alle eerlijkheid. Ik wenste mijn pas begonnen abonnement op te zeggen omdat ze hun beloftes niet nakwamen en mij geld aanrekenden als ik wilde weten hoeveel geld er nog rest van mijn maandelijks tegoed. Dat is ten eerste al een heel abnormaal gegeven dat ik moet betalen als ik wil weten hoeveel geld ik over heb en bovendien hebben die dossiers wodanig lang aangesleept zodat ondertussen die problemen opgelost zijn.

Frado2005

Legacy Member
Ik ga wss in de nabije toekomst overschakelen naar proximus pay and go generation(niet abo), en m'n nr behouden.
Als ge die prijzen van sms'en ziet na 16u :eek: : €0.084 /bericht

Mr.Radiohead

Legacy Member
kreeg onlangs bericht van '5246' dat ik JA moest zenden nr da nummer en dan was ik tempo music, nieuwe tarieven etc (beter vr mij alleszinds)...ze gingen bevestigingssms sturen mr nog steeds niets gehoord/gezien. Per 10 euro dat ik herlaad, zou ik dan 300 gratis sms'en krijgen, wat zalig zou zijn. Weet iemand hier meer over?

Wover

Legacy Member
Teknoman zei:
Bij TMF is het de ganse dag door €0.080 per bericht.

en hebt ge bij TMF al ooit van een of andere actie gehoord. Bij proximus / pay&go heb je om't half jaar wel een actie waar ge ni voor moet herladen ofzo, maar ge x aantal sms'en gratis kreeg.

Ik krijg nu een maand lang elke dag 100 sms'en gratis, door een eenmalige kredietaftrek van 5 euro.

Maar elke provider heeft zijn voor- en nadelen e, je moet gewoon zien naar het totaalbeeld, de prijzen om te bellen/mms'en naar zelfde provider / naar andere provider etc. Ik ben al jaar of 5 bij pay & go, en ik heb geen klagen ;)

Djeck

Legacy Member
Mr.Radiohead zei:
kreeg onlangs bericht van '5246' dat ik JA moest zenden nr da nummer en dan was ik tempo music, nieuwe tarieven etc (beter vr mij alleszinds)...ze gingen bevestigingssms sturen mr nog steeds niets gehoord/gezien. Per 10 euro dat ik herlaad, zou ik dan 300 gratis sms'en krijgen, wat zalig zou zijn. Weet iemand hier meer over?


Ik heb da via een bepaald nummer gedaan. 5123 bellen was dat ofzo, dan een paar menutjes doorworstelen en ik was tempo music.

GuntherDW

Legacy Member
ik heb nu al sinds ik een gsm heb pay&go van proximus, en ben daar wreed content van.
kosten zijn tijdens de piekuren mss wel wa hoog, ma tijdens de daluren is da ver niks.
ze bellen u zelfs op als er een bepaalde aktie gaande is of ze een voordeeligere formule vo u zien.
zo ben ik overgeschakeld na pay&go school (het was toch zoiets eh?)
ik sms nu zo in de dalure vo €0.05/sms ofzo :p
en 25 mins belle na mobistar kostte me minder dan €5.00

sudden_striker zei:
Btw, als je belt, als je 1minuut en 1 seconde belt, betaal je toch 2 minuten, er wordt per minuut gerekend, dus als het mogelijk is, daarop letten ;) (mss wist je dat al maarja je weet nooit)

d'as zo hard mis, waar hebde gij da geleze?
onder 1 min -> ge betaalt 1 min
over 1 min -> ge betaalt per seconde

btw, ver al mijn vrienden hebbe proximus, gewoon vo het bereik, quality van de audio etc alleen al :p

Lon$daLe

Legacy Member
GuntherDW zei:
ik heb nu al sinds ik een gsm heb pay&go van proximus, en ben daar wreed content van.
kosten zijn tijdens de piekuren mss wel wa hoog, ma tijdens de daluren is da ver niks.
ze bellen u zelfs op als er een bepaalde aktie gaande is of ze een voordeeligere formule vo u zien.
zo ben ik overgeschakeld na pay&go school (het was toch zoiets eh?)
ik sms nu zo in de dalure vo €0.05/sms ofzo :p
en 25 mins belle na mobistar kostte me minder dan €5.00



d'as zo hard mis, waar hebde gij da geleze?
onder 1 min -> ge betaalt 1 min
over 1 min -> ge betaalt per seconde

btw, ver al mijn vrienden hebbe proximus, gewoon vo het bereik, quality van de audio etc alleen al :p

quality vd audio is dik overdreven om te zeggen tbh , hangt af waar je woont ,welke gsm je hebt enzovoort , ik heb hier altijd top met base en mobistar maar soms wa dalen met proximus en nee ik woon niet in een schuur op den boerenbuiten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan