Sneakytje
Legacy Member
pff mi die site amai ze, kmoet mijn mening herzien. ik wou mn ma daarop ook registreren en dan meote alle u gegevens invullen. vul ik ons adres is klik op volgende en da ging want adres zou nie ingevuld staan, terwijl dit wel zo was. nog 2-3x geprobeerd niets. ik heb een ander adres ingevuld, ja wie weet he. en ja hoor toen ging het wel. ok alles in orde. Derna op die site zoeken naar mn profiel om da adres opt goeie te zetten. Ik vind da dus nergeste! Dan maar gemaild naar mobistar. Ik zou da moeten gaan veranderen in een mobistar center. ik dacht in mn eigen wtf. Op elke site da ge u registreert kunde toch u profiele en adres veranderen zeker. Wat dan als ge verhuist ofzo. amaai zenne 

) Maar dat allemaal stoorde mij niet zo erg. Nu wil ik weer eens op de site van mobistar kijken en die site trekt op nie veel. Ge wordt doorverbonden met pagina's die niet meer bestaan, hij gaat trager dan mijn kat die onder de grond ligt en nog veel meer.
want aangezien je smsjes nog geen 1.4BEF/stuk kosten kan je er toch niet voor sukkelen 

: €0.084 /bericht