DiDoria
Legacy Member
Hoi,
Het is weer eens zover, de website van mobister reageerd op NIETS! Inloggen gaat weer niet en deze keer hebben ze blijkbaar het visuele aspect aangepakt maar ze hadden beter de code aangepakt.
De helft van de keren dat ik via het internet wil smsen is de dienst niet beschikbaar! Nu kan ik zelfs niet meer inloggen zelfs.
Ik wou nu toch eens mailen om te horen hoe dat kwam dat na 3 dagen updaten er nog steeds niets veranderd is . Maar ja.... Hun mail pagina werkt ook niet -_- de zend knop brengt je trg naar de HOMEPAGE!!!
Ik denk er dus overna om naar proximus te gaan. Hebben ze daar ook veel klachten met de smsdienst via de website of hebben de meeste hier een goede ervaring mee? (daarbij kosten smsjes bij proximus maar 0,1€ niet? --> mobistar = 0,15 of 0,12 (hangt af van u pakket nu)).
mvg
Het is weer eens zover, de website van mobister reageerd op NIETS! Inloggen gaat weer niet en deze keer hebben ze blijkbaar het visuele aspect aangepakt maar ze hadden beter de code aangepakt.
De helft van de keren dat ik via het internet wil smsen is de dienst niet beschikbaar! Nu kan ik zelfs niet meer inloggen zelfs.
Ik wou nu toch eens mailen om te horen hoe dat kwam dat na 3 dagen updaten er nog steeds niets veranderd is . Maar ja.... Hun mail pagina werkt ook niet -_- de zend knop brengt je trg naar de HOMEPAGE!!!
Ik denk er dus overna om naar proximus te gaan. Hebben ze daar ook veel klachten met de smsdienst via de website of hebben de meeste hier een goede ervaring mee? (daarbij kosten smsjes bij proximus maar 0,1€ niet? --> mobistar = 0,15 of 0,12 (hangt af van u pakket nu)).
mvg
of als je na 0.00 nog iets wil zeggen dan bellen we wel niet meer naar elkaar maar meestal smsen we dan 
deze nacht gaven ze tenminste een nullpoint-exception
)
Een paar dagen later waren die weer verdwenen.
