Archief - Mobistar Website (beklag)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DiDoria

Legacy Member
Hoi,

Het is weer eens zover, de website van mobister reageerd op NIETS! Inloggen gaat weer niet en deze keer hebben ze blijkbaar het visuele aspect aangepakt maar ze hadden beter de code aangepakt.
De helft van de keren dat ik via het internet wil smsen is de dienst niet beschikbaar! Nu kan ik zelfs niet meer inloggen zelfs.
Ik wou nu toch eens mailen om te horen hoe dat kwam dat na 3 dagen updaten er nog steeds niets veranderd is . Maar ja.... Hun mail pagina werkt ook niet -_- de zend knop brengt je trg naar de HOMEPAGE!!!

Ik denk er dus overna om naar proximus te gaan. Hebben ze daar ook veel klachten met de smsdienst via de website of hebben de meeste hier een goede ervaring mee? (daarbij kosten smsjes bij proximus maar 0,1€ niet? --> mobistar = 0,15 of 0,12 (hangt af van u pakket nu)).

mvg

Djack

Legacy Member
Zit ook te kloten met die site. Tis altijd wel iets daar :ironic:.
Inloggen enz. gaat niet meer. Begint te zeiken van men login te valideren, maar i have no fucking idea waar ze over bezig zijn.

Stancke

Legacy Member
Ik had vroeger ook Mobistar.

Ben nu ondertussen overgeschakeld naar Proximus:

-Kaart herladen via PayAndGo site
-Site nooit offline
-Gebruiksgemak van de site
-Goedkoper voor mij om te bellen en sms'en

Kortom: Het feit dat ik niet meer uit mijn huis moet lopen om een herlaadkaart is voor mij de hoofdreden dat ik ben overgestapt

exploder

Legacy Member
Als je meer dan 10euro verdoet per maand, schakel dan over op Freestyle van proximus

elke maand betaal je 10 euro, je belt en smst goekoper, als je geld op is herlaad je opnieuw indien nodig, is je geld niet op wordet overgezet (je krijgt eiglijk gewoon elke maand 10 euro op je gsmkaart)

DiDoria

Legacy Member
ik doe minder dan 10€ ze ik ben nogal een beller (via de vastelijn dan wel). Smsen is als je weggaat van: waat zit je, of ik ben u kwijt ;) of als je na 0.00 nog iets wil zeggen dan bellen we wel niet meer naar elkaar maar meestal smsen we dan :)

Maar ik ben blij te horen dat ik niet de enigste ben met die problemen. Dat van valideren is ook weer zo iets. Je kan niet meer inloggen met je telefoon nummer. JA oké tof.... Je gaat naar een valideerscherm, je moet daar een nieuwe alias aanmaken (staat er niet echt bij maar we denken toch van wel) en klikt erop en JA!!! Niets gebeurd :)

edit*
De volledige website is nu al weg se :p deze nacht gaven ze tenminste een nullpoint-exception :)
edit2*
Ze zijn weer trg -_-'

D-1337

Legacy Member
ik heb 1 keer een sim kaart gekocht van mobistar , krijg constant 1000 gratis sms'en , 300 gratis smsen , 25 euro gratis , 15 euro gratis en ik heb 1 keer herladen.
als ge een abbo hebt bij proximus is mobistar veeeeeeel voordeliger ;)
vroeger pay en go gehad btw

zipke

Legacy Member
ja ik snap nix van da gegooi me smsen en bekrediet bij mobistar !!!
Op wat bazeren ze zich?
Soms krijg ik 10 euro belwaarde omdat ik 60 minuten gebeld geweest ben (heb nog geen telefoon opgepakt deze maand :sop: )
sommige mensen krijgen zomaar 300 euro (en hebben niets meer of minder gedaan dan ik)...
Soms krijg ik 10 gratis smsen, en als ik dan *123*# doe staat er: 5 gratis smsen...

ik snap nix meer van mobistar ze, volgens mij zijn ze daar zwaar aant flippen :oink:

Bontus

Legacy Member
Mobistar heeft toch wel voordeliger tarieven dan Proximus heb ik de indruk. Ze smijten de sms'n naar uw hoofd.
Iemand hier nog ervaringen met Tempo Music tarief?
naart schijnt is elke herlading goed voor 300 gratis sms'n. Uw beltarief hangt af van het bedrag waarvoor ge herlaadt. En ge moet elke maand 10 euro opdoen. (aan bellen dus, tenzij ge die 300 sms'n al op hebt)

Djack

Legacy Member
Kan ik ni overschakelen van provider door middel van internet ? :p
Of MOET ik daar echt een winkel voor binnenstappen ?

DiDoria

Legacy Member
zipke zei:
ja ik snap nix van da gegooi me smsen en bekrediet bij mobistar !!!
Op wat bazeren ze zich?
Soms krijg ik 10 euro belwaarde omdat ik 60 minuten gebeld geweest ben (heb nog geen telefoon opgepakt deze maand :sop: )
sommige mensen krijgen zomaar 300 euro (en hebben niets meer of minder gedaan dan ik)...
Soms krijg ik 10 gratis smsen, en als ik dan *123*# doe staat er: 5 gratis smsen...

ik snap nix meer van mobistar ze, volgens mij zijn ze daar zwaar aant flippen :oink:

Ik heb sinds ge grote vakantie geen smsjes meer gekregen... Ben je juist overgestapt?

moemi

Legacy Member
zipke zei:
sommige mensen krijgen zomaar 300 euro (en hebben niets meer of minder gedaan dan ik)...
:p 300 sms'n zeker? maar je hebt gelijk, ik zit ook bij mobistar, idem van die 10 gratis sms'n, nu heb ik 600 (!) gratis sms'n maarja kmoet da opgebruiken in een maand, dusja wa zijde er uiteindelijk mee... ale nu stuur ik gewoon extra veel sms'n dan anders maar ja .. ook vind ik mobistar echt wel duur om te bellen bv, heb er ook aan gedacht over te stappen. Maja nieuwe sim-kaart dan enal...

nuja ik zou overstappen in uw plaats :p als het dan toch goedkoper iutkomt..

Vlaams_front

Legacy Member
moemi zei:
:p 300 sms'n zeker? maar je hebt gelijk, ik zit ook bij mobistar, idem van die 10 gratis sms'n, nu heb ik 600 (!) gratis sms'n maarja kmoet da opgebruiken in een maand, dusja wa zijde er uiteindelijk mee... ale nu stuur ik gewoon extra veel sms'n dan anders maar ja .. ook vind ik mobistar echt wel duur om te bellen bv, heb er ook aan gedacht over te stappen. Maja nieuwe sim-kaart dan enal...

nuja ik zou overstappen in uw plaats :p als het dan toch goedkoper iutkomt..

600 smsen doe ik wel op ze. Zéker op een maand tijd.

RaPmAn

Legacy Member
D-1337 zei:
ik heb 1 keer een sim kaart gekocht van mobistar , krijg constant 1000 gratis sms'en , 300 gratis smsen , 25 euro gratis , 15 euro gratis en ik heb 1 keer herladen.
als ge een abbo hebt bij proximus is mobistar veeeeeeel voordeliger ;)
vroeger pay en go gehad btw

Heb ik voorgehad met mijn pa zijn kaart, daar stonden van den ene op den andere dag 1966 gratis sms'en op, een paar uur later 2486 sms'en ... :lol: Een paar dagen later waren die weer verdwenen.

Nu is mijn pa van den ene dag op den andere al zijn tempo my friends nummers kwijt :wtf:

Anyway hij kan er niet echt mee lachen, hij stapt over op proximus of base want hij is al die miserie en incompetentie beu

enZiiime

Legacy Member
nja kzit op base, ze bieden niet veel aan, maar keb nog nooit probleme gehad :D

EclipX

Legacy Member
Gisteren wou ik naar de website gaan, en ie deed 't niet eens :naughty:

DiDoria

Legacy Member
moemi zei:
:p 300 sms'n zeker? maar je hebt gelijk, ik zit ook bij mobistar, idem van die 10 gratis sms'n, nu heb ik 600 (!) gratis sms'n maarja kmoet da opgebruiken in een maand, dusja wa zijde er uiteindelijk mee... ale nu stuur ik gewoon extra veel sms'n dan anders maar ja .. ook vind ik mobistar echt wel duur om te bellen bv, heb er ook aan gedacht over te stappen. Maja nieuwe sim-kaart dan enal...

nuja ik zou overstappen in uw plaats :p als het dan toch goedkoper iutkomt..

En waarom heb je die smsen gehad soms? :)

DiDoria

Legacy Member
reteiP zei:
tarief tempo music:
krijg je 300 sms'n per herlaadbeurt (maximaal 1 keer per maand)

nice, heel het jaar door elke maand?
Anders wel handig voor de grote vakantie enzo :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan