Archief - Mobistar Website (beklag)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sheebs

Legacy Member
tmf ownt: 8 cent per sms, kunt ge ook online herladen, doen veel acties, kunde dinge mee winne enzo, korting op concerten, ... gratis krediet en belmenuten. ik ben er vree content van. als er een nieuwe actie is bellen daan en seppe zelfs na u voicemail vo et u te zegge, echt zot. en ik krijg zelfs af en toe een gazetje in mijn bwutte over tmf

slash

Legacy Member
kheb al lang mobistar
vroeger had ik tempo van mobistar via dexia -> kon toen mijn kaart al herlade via gsm. Daarna is da pas gekome da ge da via iedere bank kon
nu heb ik iet speciaal voor 2 jaar. Iedere maand moet ik 5€ betalen en ik kan voor 15€ smsen en bellen (das dus 0.05€ per sms)

heb nog nooit probleme ter mee gehad

Vlaams_front

Legacy Member
Kheb is een vraagske.

Op de mobistar website bij het abbonements-type "free" staat het volgende:

"In uw maandelijkse 25 euro zit 40 uur inbegrepen om te bellen en te sms'en naar alle Mobistar-klanten binnen België. 1 sms = 1 minuut."

Wilt dat dan zeggen dage maandelijks 2400 smskes krijgt?

Ik bel bijna niet maar sms wel enorm veel.

Aracnathea

Legacy Member
reteiP zei:
Mobistar heeft toch wel voordeliger tarieven dan Proximus heb ik de indruk. Ze smijten de sms'n naar uw hoofd.
Iemand hier nog ervaringen met Tempo Music tarief?
naart schijnt is elke herlading goed voor 300 gratis sms'n. Uw beltarief hangt af van het bedrag waarvoor ge herlaadt. En ge moet elke maand 10 euro opdoen. (aan bellen dus, tenzij ge die 300 sms'n al op hebt)

Wat is dat juist die tempo music? Ik ben nog maar enkele weken mobistar ( kom van proximus, werd me wat duur met een pay en go kaart). Ik kreeg vanmorgen een sms'je van die tempo music, met de melding dat ik 300 sms'je kreeg... maar hoe zit dat juist??? Ik heb me daar nooit voor aangemeld, en wat zijn de voorwaarden voor die 300 sms'jes?

RaDa

Legacy Member
hmz, ik kan mij zelfs niet registreren op de site


Als ik moet mijn gegevens invullen, geeft hij altijd een error bij de geboortedatum. Ook al ben ik 100% zeker dat deze op de correcte wijze is ingevuld :x

Fucking mobistar! Dringend eens moeten bellen voor mijn abo af te zeggen ook, want ik betaal mij tegenwoordig blauw met dat stom abonnement.

Djack

Legacy Member
Als je dan een mail wil sturen met je klacht werkt het niet wegens technische problemen :ironic:

Dat word dus overschakelen van provider, dit was de druppel Mobistar :)

maxdevis

Legacy Member
heb eens mijn beklag gedaan dat die online sms-dienst zo vaak plat ligt (ik denk persoonlijk dat ze dat express doen).
Een week later kreeg ik een mail terug dat ik ter compensatie 10 gratis sms'jes kreeg (wat btw lang niet voldoende is voor het aantal keer dat "hun dienst buiten werking was")
Maar diezelfde dag deed de dienst het weer niet.

LaXozz

Legacy Member
RaDa zei:
Fucking mobistar! Dringend eens moeten bellen voor mijn abo af te zeggen ook, want ik betaal mij tegenwoordig blauw met dat stom abonnement.
... ten eerste zal je je blauw betalen om het abbonement af te zeggen , kost 150 euro minimum om je abbo stop te leggen ..

maxdevis

Legacy Member
LaXozz zei:
... ten eerste zal je je blauw betalen om het abbonement af te zeggen , kost 150 euro minimum om je abbo stop te leggen ..

en ten tweede?



ben ik de enigste die me noch kan inloggen, noch opnieuw kan registreren?

Sagax

Legacy Member
ik heb Proximus Freestyle voor 15 euro per maand, kheb dat al van als da uitkwam.
Voor mij nix dan voordelen.. ik krijg elke 25e van de maand 15 euro belwaarde via een domiciliering op rekening van mijn ouders :p handig!, en ik ben student (freestyle daluren vanaf 16u) dus meestal bel/sms ik in de daluren, en dan is het echt spotgoedkoop: 10 cent vo een sms'ke, 15 cent voor te telefoneren :)

Nooit problemen of andere zever voorgehad :)

Bontus

Legacy Member
Krijg net SMS van Mobistar:
"U werd 60 min gebeld: 10 gratis sms'en zijn nu beschikbaar."
nooit van zo een actie gehoord maar toch bedankt :lol:

stream187

Legacy Member
maxdevis zei:
en ten tweede?



ben ik de enigste die me noch kan inloggen, noch opnieuw kan registreren?

Ge zijt niet de enige..
Als ik wil inloggen zegt hij dat er geen account op mijn nummer bestaat, als ik een nieuwe wil aanmaken zegt hij dat er wel al één bestaat op mijn nummer.

Database-migratieproblemen :)

DiDoria

Legacy Member
Djack zei:
Als je dan een mail wil sturen met je klacht werkt het niet wegens technische problemen :ironic:

Dat word dus overschakelen van provider, dit was de druppel Mobistar :)

²

De website werkt totaal niet meer nu. Allemaal wel mooi maar op termijn zal proximus VEEL goedkopere zijn (hebben ook betere tarieven zo te zien...)


KAN IEMAND INLOGGEN BIJ MOBISTAR?????

dobber_1987

Legacy Member
ik kan ook gewoon ni registreren...die stomme mobistar...ze beginne al op telenet te trekke

MaDDie

Legacy Member
pff ik begrijp mobistar ook niet. sommige mensen krijgen om de haverklap free smse, en ik nix nix nix :(

maar als ze dit jaar geen extra mast ofzo zetten op werchter, stappek wel over naar iets anders:p

zipke

Legacy Member
moemi zei:
:p 300 sms'n zeker? maar je hebt gelijk, ik zit ook bij mobistar, idem van die 10 gratis sms'n, nu heb ik 600 (!) gratis sms'n maarja kmoet da opgebruiken in een maand, dusja wa zijde er uiteindelijk mee... ale nu stuur ik gewoon extra veel sms'n dan anders maar ja .. ook vind ik mobistar echt wel duur om te bellen bv, heb er ook aan gedacht over te stappen. Maja nieuwe sim-kaart dan enal...

nuja ik zou overstappen in uw plaats :p als het dan toch goedkoper iutkomt..
@ DiDoria: ik ben helemaal niet overgestapt. Sinds de grote vakantie heb ik ook geen smsen meer gekregen, en daarom vind ik het zo raar dat andere mensen wel gratis smsen krijgen... dat is me net het raadsel :)

@moemi: 600 smsen?:| dat versta ik dus niet hé, wat heb jij dan uitgestoken? 10 uur liggen bellen ofzo? ik snap echt niet op wat ze zich basseren wanneer ze de smsen rondgooien... ik wil ook 600 smsen :cry:

RaDa

Legacy Member
LaXozz zei:
... ten eerste zal je je blauw betalen om het abbonement af te zeggen , kost 150 euro minimum om je abbo stop te leggen ..

das normaal enkel als dat binnen je termijn is.

Dus na bv 1 jaar of 2 jaar is het normaal kostenloos hoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan