Archief - Mobistar Website (beklag)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tha_nOn

Legacy Member
kzit nog steeds bij tempo tribe ofzo (smsen voor 9 cent naar mobistar nummers)
heb laatste maand vaak 10 smsen gehad omdat ik 60 minuten gebeld geweest ben, krijg vaak ook zoveel % bij bij een herlaadbeurt vanop mijn gsm jada jada jada


maar dat music gedoe nu:p daar do eik ni aan mee ze\o/ 300 smsen?:/ in een maand opdoen, lukt mij nooit, dus vind ik het de moeite niet (en ge smst aan 12cent als die op zijn dusja:p)

zipke

Legacy Member
DiDoria zei:
Gemaild naar [email protected] eens wachten op antwoord nu :)
lol, als da bestaat :) waarschijnlijk bestaat het ja, maar als het even vlot loopt als hun site zit je nog op hun reactie te wachten als je al te oud en te grijs bent om je toetsenbord te hanteren :doc:

DiDoria

Legacy Member
zipke zei:
lol, als da bestaat :) waarschijnlijk bestaat het ja, maar als het even vlot loopt als hun site zit je nog op hun reactie te wachten als je al te oud en te grijs bent om je toetsenbord te hanteren :doc:

Nog altijd geen antwoord troost u :p

Aracnathea

Legacy Member
miljaar daar gaat de site weer...

Ik ben mijn wachtwoord en login vergeten ... dan denk je dat ze je kunnen helpen op die site, just niets.
Ik heb nog een proximus nummer omdat ik recent ben overgeschakeld.
Wanneer ik dan op ' login vergeten' klik, moet ik een gsm nummer ingeven dat begin met 049.... maar ik heb een 047 nummer

Wat moet ik hier nu aan doen ???

Ohja, hoe komt het dat bij mij ineens die music is geactiveerd? Ik heb der nooit omgevraagd ...
En ben ik dan mijn tarief van essential en tribe kwijt???Ik snap het allemaal niet meer ze...

Zelete

Legacy Member
Allemaal grote zever die site van Mobistar :(

Normaal kon je vroeger op je account inloggen via je GSM-nummer. Nu doe ik dat en krijg ik te horen dat je een accountnaam moet ingeven. Ok, ik klik op registreren, geef mijn GSM-nummer in omdat de site dat vraagt:

Dit GSM-nummer is onjuist. Gelieve uw GSM-nummer opnieuw in te voeren (bv. 049XXXXXXX).

Rommelsite, ik ga ook overschakelen denk ik :(

Garmir

Legacy Member
weet je wat nog grappiger is

Mobistar is onderdeel van orange, en orange op zijn beurt van base :p

ik zit bij proximus :) nooit problemen :)

DiDoria

Legacy Member
dat van inloggen, verkeerd nummer, nieuwe login, niet werken ervan, enz... heb ik ook allemaal ze :(

Emu

Legacy Member
Garmir zei:
weet je wat nog grappiger is

Mobistar is onderdeel van orange, en orange op zijn beurt van base :p

ik zit bij proximus :) nooit problemen :)

Je bent hier nu totale onzin aan het verkopen.

Mobistar => Orange => France Telecom
Base => KPN

Zelete

Legacy Member
Ik heb net een E-mail gestuurd via hun website waarin duidelijk vermeld staat dat wanneer het niet in orde komt dat ik genoodzaakt ben om over te schakelen naar een andere provider.

Uw boodschap werd verstuurd.
Ze zal zo spoedig mogelijk behandeld worden.

Dat ze maar eens vlug reageren daar :(

Destroyer

Legacy Member
bellen met mobistar is wel degelijk duur, ik ga denk ik overstappen naar base, hoe doet ge dat juist als ge uw nr wil behouden?

DiDoria

Legacy Member
Beste,

Dank u voor uw e-mail.

Onze excuses voor het ongemak.

Onze technische dienst stelt alles in het werk om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Dank u voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten,


Fatima Tameur

Residential Support Representative

Sneakytje

Legacy Member
ben ik dan echt de enige die zonder problemen kon veranderen van login? :confused:

dat de gratis sms-dienst er veel uitligt klopt, maar dan probeer je later die dag nog eens en dan 7/10x lukt dit wel.

Ik heb nog nooit problemen gehad met mobistar. en ohja zoveel gratis smsen wil ik ook wel eens, want dat krijg ik ook niet

DiDoria

Legacy Member
Wel ja het is weer eens zover :D

Het is al DAGEN aan een stuk dat ik de website van mobistar voor geen enkele dienst kan gebruiken omdat inloggen gewoon niet gaat (blijft zeggen wachten op www.mobister....)

En ik dacht dat ze na hun website hervorming toch wat beterschap ging brengen... Het is natuurlijk niet de 1ste keer maar het is toch al minder. Hoewel het deze keer toch wel weer wat te lang duurt. Uurtje of wat meer maar dagen....

mvg

Myst!Q

Legacy Member
reteiP zei:
Mobistar heeft toch wel voordeliger tarieven dan Proximus heb ik de indruk. Ze smijten de sms'n naar uw hoofd.
Iemand hier nog ervaringen met Tempo Music tarief?
naart schijnt is elke herlading goed voor 300 gratis sms'n. Uw beltarief hangt af van het bedrag waarvoor ge herlaadt. En ge moet elke maand 10 euro opdoen. (aan bellen dus, tenzij ge die 300 sms'n al op hebt)

Tempo music ownd, iedere maand krijgek 300 sms'en gratis boven op mijn herlaadbeurt, zelf het bellen met tempo music is goedkoper geworden ..

Maar who cares, zolang dat blijft duren ist goed !! :D

DiDoria

Legacy Member
Myst!Q zei:
Tempo music ownd, iedere maand krijgek 300 sms'en gratis boven op mijn herlaadbeurt, zelf het bellen met tempo music is goedkoper geworden ..

Maar who cares, zolang dat blijft duren ist goed !! :D

Geld dat nog altijd? :cool:
Wat zijn de voorwaarden en hoe? Is dat ook voor een sms pakketje van 4.60€
enz... :)

Myst!Q

Legacy Member
DiDoria zei:
Geld dat nog altijd? :cool:
Wat zijn de voorwaarden en hoe? Is dat ook voor een sms pakketje van 4.60€
enz... :)

Da geld nog altijd, der zijn geen extra voorwaarden aan verbonden, dus geen instapkosten enzo.

Dat geld niet voor een sms pakketje, je moet dus wel minimaal een herlaadbeurt van 15 euro ( geen sms kaarten ) nemen en binnen de 4 dagen heb je je 300 gratis sms'en.

En zoals ik dus ook al zei, ik merk dus duidelijk dat ik enorm goedkoop aan't bellen ook, maar ja, hoelang zal dit blijven duren :cry:

Emu

Legacy Member
Idd die website bij mobistar is echt erg, en trekt op niet veel, ik ga volgende week ook een andere provider nemen, waarschijnlijk Simyo ofzo.

Bloob

Legacy Member
pfff mobistar...
vrijdag voor een abonnement naar mobistar center gegaan, da allemaal in orde gebracht, vertelde ze me dat da ong. een uur zou duren eer da zou werken, maximum 24 uur.
zaterdag, half 6 : nog steeds niets, gebeld op de mobistar winkel, hier werd mij verteld dat ze het gingen regelen en dat ze binnen 2 minuten zouden terugbellen.
5 voor 6 : geen tel. gehad, ik bel zelf terug.
ze hadden nog geen tijd en gingen nu het echt regele en mij dan terugbellen
5 na 6 : krjig telefoon, ze vertellen mij dat ik binnen een kwartier (dus om 20 na 6 - winkel toe) men gsm moet herstarten.
20 na 6 : ik herstart gsm doet niets, nog steeds geen abbonnement.
ben 's avonds op klantendienst.
daar word mij verteld dat ik tot maandag ochtend moet wachten.

Nu is het maandag ochtend en het werkt nog steeds niet !

kloete mobistar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan