Tha_nOn
Legacy Member
kzit nog steeds bij tempo tribe ofzo (smsen voor 9 cent naar mobistar nummers)
heb laatste maand vaak 10 smsen gehad omdat ik 60 minuten gebeld geweest ben, krijg vaak ook zoveel % bij bij een herlaadbeurt vanop mijn gsm jada jada jada
maar dat music gedoe nu
daar do eik ni aan mee ze\o/ 300 smsen?:/ in een maand opdoen, lukt mij nooit, dus vind ik het de moeite niet (en ge smst aan 12cent als die op zijn dusja
)
heb laatste maand vaak 10 smsen gehad omdat ik 60 minuten gebeld geweest ben, krijg vaak ook zoveel % bij bij een herlaadbeurt vanop mijn gsm jada jada jada
maar dat music gedoe nu
daar do eik ni aan mee ze\o/ 300 smsen?:/ in een maand opdoen, lukt mij nooit, dus vind ik het de moeite niet (en ge smst aan 12cent als die op zijn dusja
)



