Archief - Mobistar Website (beklag)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Savage

Legacy Member
Brambo^ zei:
pfff mobistar...
vrijdag voor een abonnement naar mobistar center gegaan, da allemaal in orde gebracht, vertelde ze me dat da ong. een uur zou duren eer da zou werken, maximum 24 uur.
zaterdag, half 6 : nog steeds niets, gebeld op de mobistar winkel, hier werd mij verteld dat ze het gingen regelen en dat ze binnen 2 minuten zouden terugbellen.
5 voor 6 : geen tel. gehad, ik bel zelf terug.
ze hadden nog geen tijd en gingen nu het echt regele en mij dan terugbellen
5 na 6 : krjig telefoon, ze vertellen mij dat ik binnen een kwartier (dus om 20 na 6 - winkel toe) men gsm moet herstarten.
20 na 6 : ik herstart gsm doet niets, nog steeds geen abbonnement.
ben 's avonds op klantendienst.
daar word mij verteld dat ik tot maandag ochtend moet wachten.

Nu is het maandag ochtend en het werkt nog steeds niet !

kloete mobistar


straf, ik heb mij dien best deal aangeschaft en da was na 5 mins in orde.

Kga wel overschakelen naar Mobistar Free, want dien best deal is eigelijk een doekje voor het bloeden :)

ToMB

Legacy Member
kzit bij base , tis redelijk goeikoop en kbel gratis naar anderen met base dus cva :)

joyraider

Legacy Member
D-1337 zei:
ik heb 1 keer een sim kaart gekocht van mobistar , krijg constant 1000 gratis sms'en , 300 gratis smsen , 25 euro gratis , 15 euro gratis en ik heb 1 keer herladen.
als ge een abbo hebt bij proximus is mobistar veeeeeeel voordeliger ;)
vroeger pay en go gehad btw

same here, deze maand weer maar 8 eur moeten betalen (kreeg al mn sms'en gratis ofzoiets) :) zeer content van mobistar; altijd ontvangst, goede kwaliteit, kan écht geen nadelen bedenken!

DiDoria

Legacy Member
Was er geen tarief dat je maar 0.10 cent per sms moest betalen? Hoe noemt deze formule? Tempo after School? En hoe verander je dat dan (a)?

Deefees

Legacy Member
reteiP zei:
tarief tempo music:
krijg je 300 sms'n per herlaadbeurt (maximaal 1 keer per maand)
mis, twee X in 1 maand tijd herladen (binnen de 30 dagen dus) voor minstens 10 euro = 300 sms'n, kan zoveel als je wil,
momenteel 33 euro en 400 sms'n op men gsm staan!

infeKted

Legacy Member
Ik ken sommige mensen die zo 1000 gratis sms-jes krijgen per maand bij mobistar. Hoe komen die daar aan? Was dat een eenmalige actie? Of gaat dat nog eens gebeuren?

Ik sms wel redelijk veel, en bel ook af en toe zo heel kort (1 minuut of minder) maar dat kost mij best wel veel. Ik heb al een tijdje gedacht aan overstappen maar nu weet ik niet wat zo het goedkoopst is.. Hulp? :)

infeKted

Legacy Member
infeKted zei:
Ik ken sommige mensen die zo 1000 gratis sms-jes krijgen per maand bij mobistar. Hoe komen die daar aan? Was dat een eenmalige actie? Of gaat dat nog eens gebeuren?

Ik sms wel redelijk veel, en bel ook af en toe zo heel kort (1 minuut of minder) maar dat kost mij best wel veel. Ik heb al een tijdje gedacht aan overstappen maar nu weet ik niet wat zo het goedkoopst is.. Hulp? :)

Niemand? :)

Deefees

Legacy Member
Bwa, over het tarief van bellen ken ik nie veel, je moet eens zien bv bij mobistar heb je verschillende tarief-plannen, je moet kijken wat je het best uitkomt é.

Van die 1000 sms'jes geloofk nu eiglijk ni zoveel, ofwel was er een foutje bij mobistar (wat nogal onwaarschijnlijk lijkt), ofwel hebben ze gwn 4 keer herlaad kort na elkaar ofzo.

Anyway, tempo music lijkt mij voorlopig het beste. (voor mij dan ;))

Btw, als je belt, als je 1minuut en 1 seconde belt, betaal je toch 2 minuten, er wordt per minuut gerekend, dus als het mogelijk is, daarop letten ;) (mss wist je dat al maarja je weet nooit)

infeKted

Legacy Member
Dat wist ik al ja, maar daar wil ik dus vanaf. :p

Die 1000 smsjes is dus wel degelijk waar hoor. Ze krijgen deze als ge voor 10€ per maand herlaad ofzoiets.. maja ik zal eens navraag doen bij Mobistar zelf.

Mr.Radiohead

Legacy Member
krijg dat ook nooit. In het begin toen ik m'n SIM-kaart had kreeg ik telkens 10 euro extra (eenmaal zelfs 20..:help: :applause: ) Nu nooit meer. Geen extra SMS'en, geen extre belwaarde...Rien

Wat zijn eigenlijk de acties die nu lopen bij Mobistar, want ik geraak (raar maar waar) ook niet op die website...:doh:

Deefees

Legacy Member
Mr.Radiohead zei:
krijg dat ook nooit. In het begin toen ik m'n SIM-kaart had kreeg ik telkens 10 euro extra (eenmaal zelfs 20..:help: :applause: ) Nu nooit meer. Geen extra SMS'en, geen extre belwaarde...Rien
Als je een nieuwe sim-kaart, of een nieuwe gsm+simkaart koopt heb je meestal de actie van de eerste 10 keer als je herlaad x-aantal extra belwaarde te krijgen, dit binnen de eerste 12 maanden na het eerste gebruik van de kaart.

Daarna niets meer, behalve bij acties van 20% belwaarde extra of dergelijke.

Ik had dat ook met mijn nieuwe sim-kaart, en deed herladen via banksafe (gwn je gsm herladen ter plaatse en dat gaat van je bank), maar bij mij was dat niet aangesloten dus kreeg ik die extra belwaarde zonder effectief te herladen, omdat de gegevens van herlading toch werden doorgezonden.. best wel handig toen. Ik had 60 euro op men gsm :p

Nuja, gsm-providers zijn nooit 100% zuiver..

Frado2005

Legacy Member
sudden_striker zei:
Als je een nieuwe sim-kaart, of een nieuwe gsm+simkaart koopt heb je meestal de actie van de eerste 10 keer als je herlaad x-aantal extra belwaarde te krijgen, dit binnen de eerste 12 maanden na het eerste gebruik van de kaart.

Daarna niets meer, behalve bij acties van 20% belwaarde extra of dergelijke.

Ik had dat ook met mijn nieuwe sim-kaart, en deed herladen via banksafe (gwn je gsm herladen ter plaatse en dat gaat van je bank), maar bij mij was dat niet aangesloten dus kreeg ik die extra belwaarde zonder effectief te herladen, omdat de gegevens van herlading toch werden doorgezonden.. best wel handig toen. Ik had 60 euro op men gsm :p

Nuja, gsm-providers zijn nooit 100% zuiver..
mja, ik verander af en toe is van tarief; atm bij tempo music, en elke keer als ik herlaad, krijg ik 300 sms en. Kheb dat liever dan die belwaarde eigenlijk

GigaTexel

Legacy Member
ik heb half jaar geleden myLife abonnement genomen:

€15/maand om mee te bellen
1000 sms gratis per maand
10% gratis beltijd naar mobistar

DiDoria

Legacy Member
Kan je bij mobistar ook aan 0.10 cent mailen? En zo ja hoe noemt deze dienst en hoe kan ik er op opverschakelen? ik zit nu aan 0.15 en dat vind ik toch wat te veel aan het worden. Max 0.10 cent!!!
Zijn er ook aanbiedingen soms?

Bloob

Legacy Member
mijn mobistar free is nu toch in orde en ben der wreed content van

€25 / maand

40u per maand op naar mobistar nummers te bellen / 1 bericht = 1 min.

proximus & base en rest : normaal tarief.

aangezien iedereen die ik ken mobistar heeft komt mij dit super voordelig uit :woohoo:

EclipX

Legacy Member
Brambo^ zei:
mijn mobistar free is nu toch in orde en ben der wreed content van

€25 / maand

40u per maand op naar mobistar nummers te bellen / 1 bericht = 1 min.

proximus & base en rest : normaal tarief.

aangezien iedereen die ik ken mobistar heeft komt mij dit super voordelig uit :woohoo:

Pietzak, iedereen die ik ken heeft proximus of base, en ik heb GRATIS beltegoed (ongeveer 30€) voor te bellen naar mobistar nummers, maar ik ken niemand die mobistar heeft. :p

Mag ik jou nummer? :p

Deefees

Legacy Member
gisteren 40 min gebeld met mijn mobistar naar proximus, 11 euro :oink:

Den Deze

Legacy Member
Zo te zien ben ik niet de enige met mobistar probs.
Mijn vriendin heeft een dik jaar terug een zwaarder abo genomen bij mobisar omdat ze veel gebruik moest maken van haar gsm.
Aangezien ik al > 6 jaar bij proximus zat was ik niet van plan om mijn abo daar op te zeggen en naar mobistar over te stappen.
Mijn vriendin heeft ook een abo genomen op proximus (Smile) en voor mobistar naar het laagste abo, aangezien ze daar nog een half jaar vastzit.
Dit heeft wel degelijk meer dan 4 maand geduurd vooraleer dit abo was overgezet, op de klantendienst beweerden ze zelfs dat ze met een kaart belde (waar ze zelfs ook 1 keer uitgescholden werd omdat ze zou liegen, blablabla... stond er zelf bij :eek: !!) :s
Anyway, haar mobistar sim steekt nu in andere gsm, dewelke ze totaal niet meer gebruikt. Ze gebruikt enkel haar gsm met proximus en rara, ze kreeg al 3 maanden facturen boven de 100€!!! Dit zonder te bellen, sms'en, ...
Op de klantendienst werd ze constant afgewimpeld en ze wou haar abo al stopzetten vooraleer dit verlengt zou worden (binnen 5-tal maanden nu).
Maar wat blijkt nu... Na herhaaldelijk bellen en te zeggen dat ze haar abo wil opzeggen => wss terug verlengt omdat ze dit niet had opgezegd? :wtf:
Go Mobistar!!! :ironic:

Candyman66

Legacy Member
Zijn er nog mensen die de laatste dagen problemen hebben met de website van mobistar ? Ik probeer al voor de zoveelste keer mijn factuur te bekijken online maar ik geraak er maar niet op
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan