Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brambo^ zei:pfff mobistar...
vrijdag voor een abonnement naar mobistar center gegaan, da allemaal in orde gebracht, vertelde ze me dat da ong. een uur zou duren eer da zou werken, maximum 24 uur.
zaterdag, half 6 : nog steeds niets, gebeld op de mobistar winkel, hier werd mij verteld dat ze het gingen regelen en dat ze binnen 2 minuten zouden terugbellen.
5 voor 6 : geen tel. gehad, ik bel zelf terug.
ze hadden nog geen tijd en gingen nu het echt regele en mij dan terugbellen
5 na 6 : krjig telefoon, ze vertellen mij dat ik binnen een kwartier (dus om 20 na 6 - winkel toe) men gsm moet herstarten.
20 na 6 : ik herstart gsm doet niets, nog steeds geen abbonnement.
ben 's avonds op klantendienst.
daar word mij verteld dat ik tot maandag ochtend moet wachten.
Nu is het maandag ochtend en het werkt nog steeds niet !
kloete mobistar

D-1337 zei:ik heb 1 keer een sim kaart gekocht van mobistar , krijg constant 1000 gratis sms'en , 300 gratis smsen , 25 euro gratis , 15 euro gratis en ik heb 1 keer herladen.
als ge een abbo hebt bij proximus is mobistar veeeeeeel voordeliger
vroeger pay en go gehad btw
zeer content van mobistar; altijd ontvangst, goede kwaliteit, kan écht geen nadelen bedenken!mis, twee X in 1 maand tijd herladen (binnen de 30 dagen dus) voor minstens 10 euro = 300 sms'n, kan zoveel als je wil,reteiP zei:tarief tempo music:
krijg je 300 sms'n per herlaadbeurt (maximaal 1 keer per maand)

infeKted zei:Ik ken sommige mensen die zo 1000 gratis sms-jes krijgen per maand bij mobistar. Hoe komen die daar aan? Was dat een eenmalige actie? Of gaat dat nog eens gebeuren?
Ik sms wel redelijk veel, en bel ook af en toe zo heel kort (1 minuut of minder) maar dat kost mij best wel veel. Ik heb al een tijdje gedacht aan overstappen maar nu weet ik niet wat zo het goedkoopst is.. Hulp?![]()

)
(mss wist je dat al maarja je weet nooit)
:applause: ) Nu nooit meer. Geen extra SMS'en, geen extre belwaarde...RienAls je een nieuwe sim-kaart, of een nieuwe gsm+simkaart koopt heb je meestal de actie van de eerste 10 keer als je herlaad x-aantal extra belwaarde te krijgen, dit binnen de eerste 12 maanden na het eerste gebruik van de kaart.Mr.Radiohead zei:krijg dat ook nooit. In het begin toen ik m'n SIM-kaart had kreeg ik telkens 10 euro extra (eenmaal zelfs 20..:applause: ) Nu nooit meer. Geen extra SMS'en, geen extre belwaarde...Rien
mja, ik verander af en toe is van tarief; atm bij tempo music, en elke keer als ik herlaad, krijg ik 300 sms en. Kheb dat liever dan die belwaarde eigenlijksudden_striker zei:Als je een nieuwe sim-kaart, of een nieuwe gsm+simkaart koopt heb je meestal de actie van de eerste 10 keer als je herlaad x-aantal extra belwaarde te krijgen, dit binnen de eerste 12 maanden na het eerste gebruik van de kaart.
Daarna niets meer, behalve bij acties van 20% belwaarde extra of dergelijke.
Ik had dat ook met mijn nieuwe sim-kaart, en deed herladen via banksafe (gwn je gsm herladen ter plaatse en dat gaat van je bank), maar bij mij was dat niet aangesloten dus kreeg ik die extra belwaarde zonder effectief te herladen, omdat de gegevens van herlading toch werden doorgezonden.. best wel handig toen. Ik had 60 euro op men gsm![]()
Nuja, gsm-providers zijn nooit 100% zuiver..

Brambo^ zei:mijn mobistar free is nu toch in orde en ben der wreed content van
€25 / maand
40u per maand op naar mobistar nummers te bellen / 1 bericht = 1 min.
proximus & base en rest : normaal tarief.
aangezien iedereen die ik ken mobistar heeft komt mij dit super voordelig uit![]()


!!) 
